Advertentie | |
|
![]() |
|
Toevallig had ik het gister. zal er een leuk verhaaltje van maken!.
Ok we gingen 's middags uit school wiet halen. We hadden met iemand afgesproken op Den-Haag Centraal om 13:30 we waren er een kwartier te laat. Anyway we waren naar 2 shop's geweest en d8en we gaan ff wat proberen dus wij in den-haag naar het centraal station met waterpijp (die had junky mee hij dat ook water mee 1 flugelflesje is precies genoeg ![]()
|
![]() |
Wat jij bedoelt heet FU (spreek uit Foe)!
Dus dat was het! Ik heb dat dus ook een keer meegemaakt op vakantie! Het was ontzettend relext en ik was echt volledig ontspannen en ik ging schrijven en ik schreef de wazigste dingen op! toen ik het de volgende dag teruglas moest ik vet lachen en ik herrinerde me er niks meer van (dat ik had geschreven) Ik luisterde Bob Marley muziek en ging er echt helemaal in op! Echt de moeite waard om een keer te proberen! |
![]() |
||
Citaat:
as je rare dingen en kleuren ensow gaat zien dan trip je pas maar dat verschilt per persoon (wat je ziet dus)
||
![]() |
Citaat:
hehe maar eht was wel vreed bij de weg, is dat ongezond dat je face zo wit was
|
Verwijderd
|
ja ik heb geloof ik een keer hallucinatie gehad met wiet. kstond in een cafe en had spacecake gegeten een joint gerookt, bier gedronken en van een waterpijp nog aardig wat gesuckt. daarna d8 ik opeens dat ik naast een voetbalveld stond en dak coach was ofzow. bleek er gewoon een voetbaltafel naast me te staan toen ik 10 sec later naast me keek
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |