Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wist je trouwens dat cocaine vroeger een medicijn was voor 'gekken' om maar even een politiek niet correct woord te gebruiken. Dan kregen ze zo hun dagelijks nodige 'kick'. maar nu mag je mensen om de een of andere rare reden niet meer lang of het hele leven in een inrichting plaatsen, belanden ze op straat en nemen ze veel te veel coke, die mensen zijn heus geen sukkels. |
![]() |
||
Citaat:
verder werken bijna al die drugs stressverlagend, en stress is ongezond voor het lichaam. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ben ik met je eens. |
![]() |
|
drugs is je eigen keus. Als jij ervoor kiest om drugs te gebruiken dan ben ik dit degene die dat moet goed-/afkeuren. Er zijn verschillende redenenn om drugss te gebruiken dus je kunt niet alle gebruikers over éénm kam scheren. Bovendien is hietboven al aangehaald dat álles giftig (meer dan 20 liter water per dag ís dodelijk) is en dus niet alleen drugs...
||
![]() |
Citaat:
Wiet op zich doet het lichaam helemaal geen schade aan, zoals kenny al zei is alles op bepaalde dosis "giftig", de enige gevolgen van wiet zijn verlies van het geheugen, concentratie vermogen, vertraging van de zaadproductie en soms zelfs borstgroei; dit kan echter alleen zijn als er nog wiet in het bloed is, wiet heeft dus alleen tijdelijke bijwerkingen waar na een paar weken niets meer van over is. Daarom is wiet op zich geen schadelijke drug.
||
![]() |
Citaat:
Als ik mij niet vergis vormen de velletjes van de druiven (dus in het geval van rode wijn) na het rijpen etc. een stof die een goede invloed heeft op je LDL-Cholestorol. Het precieze verhaal weet ik niet meer, maar daar zal op internet vast wel iets over te vinden zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het enkele feit dat jouw zus door haar eigen domheid in het ziekenhuis is beland, wil nog niet zeggen dat dat met iedereen gebeurd. Er zijn genoeg mensen (de meeste zelfs) die goed weten waar ze mee bezig zijn en zichzelf wel goed in de hand hebben...so grow up. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() We zijn weer bezig iedereen over één kam te scheren. Niet iedere drugsgebruiker is gelijk een sukkel; wiet kan idd niet zoveel kwaad. Maar het gebruik van harddrugs kan ik ook niet echt waarderen. Het kan namelijk ook andere mensen hinderen! |
![]() |
|
![]() |
Dan kan je ons allemaal wel sukkels noemen, waar ik me trouwens erg weinig van aantrek
![]() maar het ligt er ook maar net aan wat je gebruikt en of je het met mate gebruikt. Zins ongeveer 2 maanden slik ik bijna elk weekend 1 pilletje en daar ga ik me echt niet druk over maken, daar blijf ik dan echt niet in hangen ofzo aan dat tast ook echt me hersens niet aan zowel what the hell dommer kan ik nie worden hehehe Ik vind het heel erg voor je zus maar zij heeft gewoon de verkeerde troep aangenomen en waarschijnlijk te veel op dan ze aankan.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
en als je er verstandig mee omgaat maakt het niks uit, want in het ziekenhuis geven ze je de zwaarste drugs zonder dat er wat van wordt gezegd..... ik had pas gelezen dat er per jaar ruim 100 mensen verslaafd raken in het ziekenhuis....
|
![]() |
sientje ik ben ook erg tegen drugs maar ik vind het ook erg rot van je zus maar ik weet zeker dat ze ervan zal leren! Ik ben zo erg tegen drugs dat ik een project ben gestart op school zie drugsonderzoek jongeren maar ik vind wel dat mensen dat zelf moeten weten of ze het wel of niet willen doen want dat is hun keus
Veel sterkte met je zus |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
[edit: de onderste quote dus] [Dit bericht is aangepast door Caelin (10-12-2001).]
|
Nou ga ik maar eens een keer niet zo meeleven.
je zus is zelf zo dom geweest om het te gebruiken! dus geef de drugs niet de schuld. drugs = een stimulerend middel waardoor je of gaat trippen of je beter gaat voelen. als je veel blowt sterven je hersencellen af, maar stel je blowt nu 3 jaar en je stopt na 3 jaar, dan ben je toch een stuk slimmer als dat je toen was?! ![]()
|
![]() |
sorry maar ik vion da ge da moogt gebruiken als het is om te lachen of om nekeer echt zot te doen(oke ik doe ook zot zonder)maar zolang je het bij af en toe houdt is het goed he...
ale zolang je niet op harddrugs overslaat is het goed he...
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Dus dit slaat echt op stront.. maar anyway, niet iedereen is jou zus en ik doe 6vwo en blow, ik vind mezelf nou niet bepaalt achterlijk
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |