Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ben 's gewoon 1 week gestopt om te kijken of ik niet verslaafd was. na die ene week had ik geen enkele behoefte aan wiet dus die ene week is automatisch 2 weken geworden.
stoppen met blowen is niet moeilijk. er zijn geen tips voor te geven, stoppen doe je gewoon. door niet meer naar de shop te gaan en aangeboden joints niet te accepteren zoals gezegd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik wil ook graag stoppen, maar zodra iemand mij een joint aanbied, vind ik het SUPERmoeilijk om te weigeren.. |
![]() |
|
![]() |
je kan toch helemaal nie verslaafd raken aan de wiet??
ik blow al best lang en op zich ook best redelijk veel al zeg k het zelf. en ik kan ook gewoon 1 maand op vakantie gaan zonder daar ook maar iets van de te merken. en daarna ook gewoon ff nie meer en daarna weer beginnen op een feesie. maar ik heb echt nog nooit ergens last van gehad. terwijl ik wel 1 tot 7 keer in de week blow.... nu en ook 3 jaar geleden... xm
||
Citaat:
das dus waarschijnlijk gewoon placebo-effect. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en het is niet moeilijk hoor een weekje is het ff wennen maar daarna kijk je er nog maar amper naar om greetz en suc6
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
cha0s stopt met blowen (voor 3 maanden)... Sure!? zeehond23 | 58 | 15-02-2005 17:04 | |
Drugs & Alcohol |
stoppen met blowen Wammus | 80 | 26-05-2004 17:54 | |
Drugs & Alcohol |
Stoppen met blowen, kappen met straffen Mad Ruda | 14 | 06-02-2003 19:52 | |
Drugs & Alcohol |
Gestopt met blowen (slotjuh?) Verwijderd | 1 | 23-04-2002 12:08 | |
Drugs & Alcohol |
stoppen met blowen EnangQ | 13 | 12-01-2002 14:17 | |
Drugs & Alcohol |
gestopt met blowen dopehead | 3 | 28-12-2001 16:24 |