![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik zou idd gewoon even langs de dokter gaan
mooi gewicht heb je trouwens joh, bij je lengte, ik ben net zo lang en weeg 71! ![]() maargoed, ik heb het tegenovergestelde, ik ben nu 5 jaar lang ongesteld, de eerste 3 jaar ofzo was ik 't regelmatig, maar de afgelopen 2 jaar ben ik 't altijd TE vroeg, wat een kutzooi zeg, nu weer, 2 weekjes niet, en WEER ellende....
|
![]() |
Ja das ook mooi bagger dat je altijd te vroeg word! Ik kon er altijd tot de dag op aftellen gewoon (nou ja bijna dan)! Dus ik denk dat ik maar naar de dokter ga ook al durf ik niet zo goed!
En tnx voor het compliment... kheb er hard voor gewerkt en ben nog niet tevreden maar goed, ik ben en blijf een zeur wat dat betreft ![]() |
![]() |
||
Citaat:
verder: 8 kilo in 1 jaar is volgens mij niet zo heel veel. als het tenminste niet in korte tijd is. stress kan overigens ook evt je ongesteldheid beïnvloeden. misschien heb je geen stress, maar er zijn zoveel dingen waar ongesteldheid vanaf hangt. succes!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Niet meer ongesteld worden Jootje2097 | 4 | 22-03-2014 23:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #9 Bloem | 500 | 03-01-2006 14:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |