Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2002, 10:44
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Dit forum bestaat nu een paar maanden en dood is het forum zeker niet te noemen. Het aantal aangemaakte topics gaat immers gestaag door. Toch valt te concluderen dat we zo'n beetje alle onderwerpen nu al gehad hebben. Alles wat op 't moment verschijnt is puur een herhaling van de topics uit de beginperiode (van dit forum). Ik zie weinig tot geen vernieuwende onderwerpen meer in dit forum, wat eigenlijk ook wel te begrijpen is. Op een gegeven moment ben je gewoon uitgesproken over het onderwerp "drugs" en "alcohol".

Wat voor nut heeft dit forum eigenlijk nog? Kunnen we de huidige topics (met goede [educationele] waarde omtrent drugsgebruik) niet gewoon archiveren en het forum sluiten?

Ik zie heel het nut van dit forum niet meer zo. Graag een reactie.
Oud 20-02-2002, 11:30
Locke
Locke is offline
Ervaring uitwisselen , Vragen over bepaalde drugs , er zijn trouwens nog genoeg drugs soorten waar niks over gezegt word het gaat voornamelijk over alcohol cannbis en paddos dusja..
Oud 20-02-2002, 13:00
Isa
Isa is offline
misschien kunnen we het wel terug laten komen als wisselforum over een tijdje.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 13:11
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
Locke schreef:
Ervaring uitwisselen , Vragen over bepaalde drugs , er zijn trouwens nog genoeg drugs soorten waar niks over gezegt word het gaat voornamelijk over alcohol cannbis en paddos dusja..
De huidige "generatie drugsgebruikers" op het forum heb ik allemaal al zijn/haar ervaringen zien uitwisselen op het forum. Zoals ik al zei, vragen over drugs staan allemaal al in voorgaande topics beschreven.
Ook zeg je dat er nog over heel veel drugs niet gesproken is. Hier heb je in principe gelijk in, maar al snel kom je dan uit op zaken als GHB e.d. Ik neem aan dat de policy niet pretendeerd dat wij in geuren en kleuren gaan beschrijven over het gebruik van hard-drugs (niet dat ik het gebruik hoor).

Citaat:
Dit lijkt me ook een erg goed idee. Dan heb je ook weer een hele nieuwe generatie "gebruikers", met andere ideëen over drugs en alcohol. Nu komen we steeds meer in een soort herhalingspatroon terecht dus ik stel voor het forum OP HET MOMENT te archiveren, maar in de nabije toekomst (lees: enkele maanden) weer terug te brengen naar zijn huidige vorm.
Oud 20-02-2002, 13:43
Locke
Locke is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
[B] Hier heb je in principe gelijk in, maar al snel kom je dan uit op zaken als GHB e.d. Ik neem aan dat de policy niet pretendeerd dat wij in geuren en kleuren gaan beschrijven over het gebruik van hard-drugs (niet dat ik het gebruik hoor).
B]
Het is toch niet voor niks een drugs en alcohol forum ?

Oud 20-02-2002, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Dit lijkt me ook een erg goed idee. Dan heb je ook weer een hele nieuwe generatie "gebruikers", met andere ideëen over drugs en alcohol. Nu komen we steeds meer in een soort herhalingspatroon terecht dus ik stel voor het forum OP HET MOMENT te archiveren, maar in de nabije toekomst (lees: enkele maanden) weer terug te brengen naar zijn huidige vorm.[/B][/QUOTE]

Een tijdje is iets ander dan een nieuwe generatie, dat zou dus 10 jaar beteken??
Ben het er wel mee eens dat ie dicht moet, Alle onderwerpen zijn wel aanbod geweest
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 16:06
apekop123
apekop123 is offline
uh ja heb ook wel 't idee dat zo'n beetje alles al is geweest. Maar ik ben ook niet voor sluiten. Ik kom hier graag en surf daarom dagelijk wel ff langs. Misschien is het ook wel een goed idee om dit forum open te houden maar dan uit te breiden. Dat je zoiets krijgst als Drugs, Alcohol en .... ! Ik heb alleen geen idee wat er nog bij kan komen.
Oud 20-02-2002, 16:14
ConnX
ConnX is offline
Misschien dat alles al geweest is, maar ik denk niet dat IEDEREEN alles ale gelezen heeft. Aan het aantal topics te zien zijn er dus wel vragen, en als je niet met vragen hierover bij je ouders terecht kunt is dit toch de beste plek?

Ik denk dat dit forum naast een gezelligheidscotient ook een informatieve en ondersteunende functie heeft, en deshalve belangrijk is. Belangrijker dan bijv een krokusvakantie forum.

*kuch* Red.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 17:01
Verwijderd
Vreemd, toen het nog een wisselforum was, vond ik het een veel groter succes...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 17:17
-huktie-
-huktie- is offline
Gewoon t forum in stand houden. Voor nieuwe gebruikers en ervaringen is t gewoon handig als ze een vraag kunnen stellen, i.p.v. een heel archief te moeten doorzoeken.
Oud 20-02-2002, 17:27
Locke
Locke is offline
Citaat:
-huktie- schreef:
Gewoon t forum in stand houden. Voor nieuwe gebruikers en ervaringen is t gewoon handig als ze een vraag kunnen stellen, i.p.v. een heel archief te moeten doorzoeken.

Helemaal mee eens ..
Oud 21-02-2002, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Locke schreef:

Helemaal mee eens ..
ik ook
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 16:15
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
ik ook
Me 2
Oud 21-02-2002, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Drexz schreef:
Me 2

offtopic: waarom ben je nie online?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 17:12
MasterMolly
MasterMolly is offline
ik vind ut ook
Oud 21-02-2002, 18:27
Requiem II
Requiem II is offline
Citaat:
-huktie- schreef:
Mee eens.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 18:40
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
-huktie- schreef:
jah... net zoals die andere peepz ook helemaal mee eens... hahaha...
hmz...
Oud 21-02-2002, 23:23
Wasp
Wasp is offline
Citaat:
-huktie- schreef:
Mee eens.

Ik bedoel, Mystiek bestaat ook nog steeds en is ook al 3x alles over gezegd.

En daar komt ook nog bij, dat als D&A weg zou gaan, ik nog maar op 1 lullig forumpje (Games) forumbaas ben.
Oud 22-02-2002, 16:16
-huktie-
-huktie- is offline
Toch leuk al iedereen t met je eens is
Oud 22-02-2002, 19:14
AtHell
AtHell is offline
waarom zouden we niet alles nog n keer doen net alsof jij als je nog veel weet over het begin van dit forum wat anders te doen hebt dan nutteloos achter de pc hangen.
Oud 22-02-2002, 19:32
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
AtHell schreef:
waarom zouden we niet alles nog n keer doen net alsof jij als je nog veel weet over het begin van dit forum wat anders te doen hebt dan nutteloos achter de pc hangen.
Ok, ik heb de argumenten van de voorstanders gelezen en kan weinig anders doen dat deze te beamen. Toch vind ik 't persoonlijk een beetje een overbodig forum worden; toch heb ik zeker geen problemen als 't blijft staan hoor. .

Athell, ja ik herinner alle topics uit de beginperiode wel. Misschien vanwege mijn fenomenale geheugen!
Oud 23-02-2002, 12:57
A-man
A-man is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
Ok, ik heb de argumenten van de voorstanders gelezen en kan weinig anders doen dat deze te beamen. Toch vind ik 't persoonlijk een beetje een overbodig forum worden; toch heb ik zeker geen problemen als 't blijft staan hoor. .

Athell, ja ik herinner alle topics uit de beginperiode wel. Misschien vanwege mijn fenomenale geheugen!
Maarja als je het een overbodig forum vind worden dan betekent dat toch niet dat het meteen moet sluiten, er zijn genoeg andere fora's om te bezoeken, no offense ofzo.
Oud 23-02-2002, 14:47
Ninnoc
Ninnoc is offline
helemaal mee eens, pure herhaling
Reageren

Regels voor berichten