Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een tijdje is iets ander dan een nieuwe generatie, dat zou dus 10 jaar beteken?? Ben het er wel mee eens dat ie dicht moet, Alle onderwerpen zijn wel aanbod geweest |
![]() |
|
uh ja heb ook wel 't idee dat zo'n beetje alles al is geweest. Maar ik ben ook niet voor sluiten. Ik kom hier graag en surf daarom dagelijk wel ff langs. Misschien is het ook wel een goed idee om dit forum open te houden maar dan uit te breiden. Dat je zoiets krijgst als Drugs, Alcohol en .... ! Ik heb alleen geen idee wat er nog bij kan komen.
|
Misschien dat alles al geweest is, maar ik denk niet dat IEDEREEN alles ale gelezen heeft. Aan het aantal topics te zien zijn er dus wel vragen, en als je niet met vragen hierover bij je ouders terecht kunt is dit toch de beste plek?
Ik denk dat dit forum naast een gezelligheidscotient ook een informatieve en ondersteunende functie heeft, en deshalve belangrijk is. Belangrijker dan bijv een krokusvakantie forum. *kuch* Red. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Helemaal mee eens ..
||
Citaat:
![]() hmz... ![]()
||
Citaat:
![]() Ik bedoel, Mystiek bestaat ook nog steeds en is ook al 3x alles over gezegd. En daar komt ook nog bij, dat als D&A weg zou gaan, ik nog maar op 1 lullig forumpje (Games) forumbaas ben. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Athell, ja ik herinner alle topics uit de beginperiode wel. Misschien vanwege mijn fenomenale geheugen! ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
[enquete] Paffen, zuipen, spuiten..of niet? imreon | 22 | 17-06-2003 20:35 |