Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2002, 10:57
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Als ik uit de Northern Crater wil komen, kan ik bij de eerste meeting point niet omhoog komen
Dan kan cloud gewoon niet omhoog klimmen...
Ik heb het originele spel enzo, op de playstation, weet iemand wat ik moet doen?
Oud 30-11-2002, 23:21
Verwijderd
Je bedoelt het punt waar er een splitsing is in de weg? Daar kun je wel omhoog, maar je moet dan alleen Cloud goed positioneren, en dan op [OK] blijven drukken...

Als je het echter hebt over de plek vlak voor het binnenste deel van de Crater, daar kun je niet meer omhoog geloof ik. Alleen nog maar verder naar beneden.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 13:37
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
N00dles schreef:
Als je het echter hebt over de plek vlak voor het binnenste deel van de Crater, daar kun je niet meer omhoog geloof ik. Alleen nog maar verder naar beneden.
idd, GO GET HIM

wisten jullie dat ik mijn aller eerste spel van FF7 ik GEEN summons gebruikte
Ik dacht dat ze zo slap waren, omdat je ze maar 1x kon gebruiken, en voor de rest alleen maar slots in bezet namen.

het eind gevecht duurde 1:22
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 15:47
black crow king
black crow king is offline
In het eind gevecht kun je ook geen Summons gebruiken volgens mij?
Alleen je zwaard kun je dan gebruiken dacht ik..ik weet het niet meer zeker hoor, mja Sephiroth was wel heel makkelijk te verslaan. Anders dan toen bij Kefka in FFIII
'Fallen One' [je leven naar 1 gebracht] is irritant, en die Tonberries zijn ook vreselijk

Oh en die summons duren zo ontzettend lang, pffff. *klaagklaag*
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 13:47
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Citaat:
black crow king schreef:
In het eind gevecht kun je ook geen Summons gebruiken volgens mij?
Alleen je zwaard kun je dan gebruiken dacht ik..ik weet het niet meer zeker hoor, mja Sephiroth was wel heel makkelijk te verslaan. Anders dan toen bij Kefka in FFIII
'Fallen One' [je leven naar 1 gebracht] is irritant, en die Tonberries zijn ook vreselijk

Oh en die summons duren zo ontzettend lang, pffff. *klaagklaag*
Nee, bij Bizarro Sephiroth kun je alles gewoon gebruiken, bij die andere mega sphiroth ook, maar bij de laatste ben je bijna aan de beurt en je limit meter bar gaat omhoog, en pas als hij vol is kun je vechten , alleen vechten, geen item of materia of shit, alleen je limit break

Ik vond het dus uber makkelijk, heb het snel ff uitgespeeld, om te kijken wat er gebeurde Maar ik wil Emerald enzo verslaan, maar het kan ook komen omdat er zoveel krassen op mijn CD zitten, dat hij niet normaal meer functioneerd
Oud 02-12-2002, 13:50
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Citaat:
N00dles schreef:
Je bedoelt het punt waar er een splitsing is in de weg? Daar kun je wel omhoog, maar je moet dan alleen Cloud goed positioneren, en dan op [OK] blijven drukken...
Ja, die bedoel ik, maar dan moet je hem wel op een hele speciale manier neerzetten, want het lukt niet bepaald
mijn FF VIII CD is ook al kaduuk en FF V ook, en TR II ook
Misschien moet ik er eens wat beter mee omgaan...
Oud 02-12-2002, 14:48
ABrules
ABrules is offline
neej dan kan je idd, niet terug, vond het ook wel strak plan van mij om een beetje daar mijn level omhoog te krijgen, maar heb die Knights off the Round nog niet dus wilde ik terug om die chocobos eindelijk te gaan fokken zeg maar, tja, kon nie meer terug dus...
Oud 04-12-2002, 14:23
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Citaat:
ABrules schreef:
neej dan kan je idd, niet terug, vond het ook wel strak plan van mij om een beetje daar mijn level omhoog te krijgen, maar heb die Knights off the Round nog niet dus wilde ik terug om die chocobos eindelijk te gaan fokken zeg maar, tja, kon nie meer terug dus...
je kan wel terug, want ik hebe het al een keer gedaan
Oud 05-12-2002, 08:38
Fietspomp_bv
Fietspomp_bv is offline
je kan idd uit Northern Cave, ga er altijd heen om mijn materia te 'trainen' om master-materia te halen en om geld te verdienen.
Oud 06-12-2002, 17:38
Carn
Carn is offline
idd. beetje op n neer lopen

zijn leuke truukjes daar om te doen
Oud 08-12-2002, 19:37
Verwijderd
Is ook ergens een afsplitsing waarbij je bij een gebied komt met de beste vijanden ooit. Het zijn magische potten en als je ze een elixer geeft dan krijg je een hele boel exp en ap.

Voor de Dodo´s die denken dat ze niet genoeg elixers hebben en dus ook niet de w-item bug kennen:

Op het moment dat je met parachutes midgar binnenvalt kom je uiteeneindelijk uit bij de treinspoorrails. Ga je naar boven dan kom je Rude, elena en die ene knakker tegen.

Ga je helemaal door naar beneden(helemaal tot het eind dus).
Dan vind je daar de w-item materia. Hierdoor kun je twee items in 1 buurt gebruiken.

De bug gaat zo. Equip de materia. Ga een gevecht in. Kies eerst met de persoon die de materia heeft het item dat je wilt verdubbelen(geldt alleen voor items die je in een gevecht kan gebruiken) en gebruik het. Kies vervolgens een willekeurig item en op het moment dat je normaal de knop doet om het te begruiken, moet je cancellen. Dan kom je weer in het item scherm en is er bij het eerste item dat je koos 1 bijgekomen. Dan use/cancel je weer het item(de willekeurige) en ga je zo door tot je er 99 hebt. .

Vergeet niet ergens in de grot de shield materia te vinden(is magic) want als je al je magic/summon/command materia 1 keer gemasterd hebt, moet je naar cosmo canyon gaan. Daar ga je naar de kamer met de huge materia en ga je naar de kleur waarvan je alles 1 keer master hebt. Dan verdwijnen die masters en krijg je de master-magic of master-summon of master-command. Op zo´n ding zitten alle magie of summon of commands. Met die potten kun je dus zo iedereen knights geven .

En voor de dodo´s, de materia uit de raket is belangrijk want daardoor kun je Bahamut zero krijgen, als je bahamut en neo bahamut hebt.

PS in de grot heb je ook nog de master-all of zoiets. Dan gaat de materia waar je het op gekoppeld hebt op iedereen. Kweet alleen niet meer hoe dat zat, want was redelijk lang geleden.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 21:32
Upior
Upior is offline
Citaat:
N00dles schreef:

Hmmm, ik volg het nog niet helemaal? Als je bij de Northern Crater aankomt zegt Cloud op een gegeven moment: "It goes only down from here.." oid. Als je daar naar beneden gaat, dan is het dus mogelijk om - als je steeds op [OK] blijft drukken - weer naar boven te klimmen?
Oud 11-01-2003, 21:36
Upior
Upior is offline
Btw op welk level waren jullie toen jullie helemaal naar beneden gingen zeg maar? Ik heb een save game waar nog wat materia upgrade enzo, maar ik heb ook een savegame gemaakt waar ik meteen naar beneden ga. Cloud is nu op level 55 en ik heb Barret en Vincent op resp. level 53 en level 54. Wanneer durfden jullie de "big challenge" aan?

Overigens kwam ik totaan Safer Sepiroth, haha, die Jenova en Bizarro Sephiroth waren echt een eitje, en ik heb zeer weinig summons gebruikt (Bahamut zero), en natuurlijk Regen en Barrier enzo, maar het ging me heel goed af met 2x Cut (ja, heb 'm nog nie zo lang ) en limitbreaks.. bij Bizarro hetzelfde. Ik was bij Safer Sephiroth gestopt omdat ik nog maar iets van +1500 HP had en hij net weer begon aan Super Nova.. Nouja, dat duurde me iets te lang om te wachten op een uitkomst die ik toch wel wist
Oud 12-01-2003, 11:12
Verwijderd
HEHE de eerste keer was ik 99, maar ik had getraind bij dat eilandje bij dat gat in de grond. Ik kende de trick van de magic pots nog niet. Sow dat was klere.

Verder zorg ik ervoor dat mijn life 9999 is dmv hpplus materia.
De eerste keer had ik ook de Knights of the round table niet.

Heeft me bijna 2 uur gekost om sefi af te raggen
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 12:23
Upior
Upior is offline
Citaat:
Morridin schreef:
HEHE de eerste keer was ik 99, maar ik had getraind bij dat eilandje bij dat gat in de grond. Ik kende de trick van de magic pots nog niet. Sow dat was klere.

Verder zorg ik ervoor dat mijn life 9999 is dmv hpplus materia.
De eerste keer had ik ook de Knights of the round table niet.

Heeft me bijna 2 uur gekost om sefi af te raggen
Ja waar is dat eilandje? In de Mideel Area? En daar heb je dus Magic Pots en als je die elixers geeft dan krijg je veel EXP/AP? *heeft er veel over gehoord maar of het waar is..*
Oud 12-01-2003, 16:41
Fietspomp_bv
Fietspomp_bv is offline
Citaat:
Upior schreef:
Ja waar is dat eilandje? In de Mideel Area? En daar heb je dus Magic Pots en als je die elixers geeft dan krijg je veel EXP/AP? *heeft er veel over gehoord maar of het waar is..*
Als je magic pots verslaat krijg je nogal wat AP, maar ik heb liever moovers (die kleine oranje balletjes) vooral in het begin als ik nog geen gold chocobo heb . Krijg je 3200AP voor als je ze alle drie hebt gemold (als ik me niet vergis) en veel GELD!!!!!
Oud 12-01-2003, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Upior schreef:
Neej in mideel(of in elk geval die plek waar de lifestream omhoog komt) heb je kutvijanden die je 3000 exp geven en daar heb ik tot lvl 99 zitten trainen, IEDEREEN.

En misschien ga ik binnenkort weer verder. Ik weet nog wel dat op het moment dat cloud zegt dat er geen weg terug meer is, dan is er ook geen weg meer terug(of in elk geval als je bij dat stukje voor Sefi bent). Als je bij het punt bent waar je hele party weer bijeen komt dan moet je niet naar beneden, want dan ga je naar ramses Shafi en kan je niet meer terug.

Op dat punt moet je alle zijwegen waar je maten vandaan kwamen helemaal onderzoeken. Je vindt ergens ook Shield Materia en een MasterAll of zoiets(tis niet een gewone die master is, maar een die al je spreuken op all doet). Die zit rechts. Ik geloof dat je Links moest om bij de potten met elixers te komen en als je de item verdubbel cheat(die ik nu volgens mij al een paar keer heb genoemd) gebruik heb je genoeg Elixers om je lol niet meer op te kunnen. Zij zorgendacht ik vooral voor veel exp en gil, misschien ook een berg AP, maar het was ruim een jaar geleden.

PS Tip voor als je weinig geld hebt. Equip iedereen vol met all-materia, ´vecht´ tegen die potten en als je all-materia master kune je ze verkopen voor 1.4 miljoen per stuk.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 08:45
Fietspomp_bv
Fietspomp_bv is offline
Citaat:
Morridin schreef:
MasterAll
is Mega all.

Tis ook fijn als je die master materia allemaal hebt je kan er van alle drie ZEKER 2 krijgen, 3 weet ik niet (je krijgt ze alledrie als je het item dat je van emarald krijgt inruilt en je kan ze krijgen door alle magic, summon en command materia tot master te trainen en dan met de huge materia 'te praten') van de command materia hoef je de W-item/summon materia niet te trainen
Oud 13-01-2003, 09:07
Verwijderd
Je kunt er zoveel krijgen als je maar wilt, zolang je maar master materia maakt
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 13:55
Fietspomp_bv
Fietspomp_bv is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Je kunt er zoveel krijgen als je maar wilt, zolang je maar master materia maakt
beterzzzzzzzz
Oud 14-01-2003, 14:15
Upior
Upior is offline
Citaat:
Fietspomp_bv schreef:
is Mega all.

Tis ook fijn als je die master materia allemaal hebt je kan er van alle drie ZEKER 2 krijgen, 3 weet ik niet (je krijgt ze alledrie als je het item dat je van emarald krijgt inruilt en je kan ze krijgen door alle magic, summon en command materia tot master te trainen en dan met de huge materia 'te praten') van de command materia hoef je de W-item/summon materia niet te trainen
alle materia die er in het spel is of alle materia die je hebt?
Oud 14-01-2003, 14:47
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
Upior schreef:
alle materia die er in het spel is of alle materia die je hebt?
1 van elk type, dat binnen die kleur masteren en je krijgt de master... ik heb ze nog nooit gehaalt, maar wil nog eens de wapons enzo gaan verslaan.

dus, je mastert alle verschillende groene die er bestaan (ook die zuig), en je krijgt master
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Upior schreef:
Hmmm, ik volg het nog niet helemaal? Als je bij de Northern Crater aankomt zegt Cloud op een gegeven moment: "It goes only down from here.." oid. Als je daar naar beneden gaat, dan is het dus mogelijk om - als je steeds op [OK] blijft drukken - weer naar boven te klimmen?

Ik bedoel daar waar de groep opsplitst om twee verschillende weggetjes in te gaan.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 20:07
Upior
Upior is offline
Citaat:
N00dles schreef:
Ik bedoel daar waar de groep opsplitst om twee verschillende weggetjes in te gaan.
aah ik snap het al, ik bedoelde ik iets anders en begreep je verkeerd nee, het ging mij erom of je er uberhaupt wel uit kon komen.. maar dat kan natuurlijk gewoon via de grot aan cloud's rechterkant als je net "binnen" komt springen..
Oud 15-01-2003, 07:37
Fietspomp_bv
Fietspomp_bv is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef:
1 van elk type, dat binnen die kleur masteren en je krijgt de master... ik heb ze nog nooit gehaalt, maar wil nog eens de wapons enzo gaan verslaan.

dus, je mastert alle verschillende groene die er bestaan (ook die zuig), en je krijgt master
als je Weapon wil verslaan, zou ik als ik jou was final attack materia + phoenix materia gebruiken EN Knights of the Round. (is vergeten waar je final attack haalt , volgens mij bij de chocobo races )
suc6, you'll need it
Oud 15-01-2003, 09:19
Verwijderd
Bij die onderwater had ik iedereen 99, ik deed shield op iedereen, zette de lui met de sterkste Limits in me team en pompte de hele tijd Megalixers.

Bij die Ruby Deed ik Hades, blijf ie ff stilstaan of is ie slow gloof ik.
En het doet wat damage.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 15:21
Fietspomp_bv
Fietspomp_bv is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Bij die onderwater had ik iedereen 99, ik deed shield op iedereen, zette de lui met de sterkste Limits in me team en pompte de hele tijd Megalixers.

Bij die Ruby Deed ik Hades, blijf ie ff stilstaan of is ie slow gloof ik.
En het doet wat damage.
Knights of the Round is beter
in combinatie met master mp-Turbo: 13x9999 damage
Oud 15-01-2003, 15:50
Verwijderd
HA, Mp-turbo, die lvlde ik alleen voor de gil. die had ik niet nodig. En vreemd genoeg wilden de knights nooit damage doen op ruby. En lvl 2 of hoger knights en w-summon is nog leuker want dan doe je hem 2 keer. 4 Keer summon materia(of hoe die ook heet) (quadra-magic?)werkt helaas niet met de knights.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten