Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2002, 10:06
Iotje
Iotje is offline
problematisch en risico vol krijgen? is maanden lang elke dag blowen gevaarlijk?

Als ik om me heen (en naar mezelf) kijk zie ik dat er steeds meer mensen aan het blowen zijn. Is dat niet erg gevaarlijk?
Oud 15-03-2002, 10:33
Griller
Griller is offline
dat idee krijg ik ook al .. In mijn omgeving gaan steeds meer mensen blowen iedere dag. Maar je ziet ook dat het niet veel goeds met ze doet. Problemen met ouders slechte schoolresultaten, Concentratie problemen, vergeetachtig. Volgens mij is het dus wel degelijk gevaarlijk. Ik heb het zelf ook een tijdje zo gedaan maar heb mijzelf maar beperkt tot 1 keer in de 2 weken of nog minder zelfs. Want het doet wel degelijk slechte dingen met je.
Conclusie= Ik vind het wel gevaarlijk.
Oud 15-03-2002, 14:49
Günther
Günther is offline
ik ben flink gaan minderen ik smookte wel veelste veel, ik ben nu vergeetachtig joh haha maar ik smoke nu af & toe
Oud 15-03-2002, 15:49
apekop123
apekop123 is offline
volgens mij is het zo dat als je blowd dat je steeds meer mensen leert kennen die ook blowen. Op die manier lijkt het alsof steeds meer mensen blowen, maar je leert gewoon meer blow mensen kennen. Ik ken best veel van die mensen die ik ken van het blowen. Een kennis van een vriend die ff mee blowd ofzow. Volgens mij valt het wel mee dat er veel meer geblowd wordt. 't heeft ook met je leeftijd te maken als je 12 bent ken je waarschijnlijk veel minder (of geen) mensen die blowen. Als je 18 bent ken je er dan ineens veel meer. Dus lijkt het ook alsof er meer mensen blowen
Oud 15-03-2002, 15:59
Verwijderd
jepz, ik denk dat als je zelf gaat blowen dat je ook meer mensen gaat kennen die ook blowen maar wat ook zo is denk ik, dat er idd meer mensen gaan blowen, het is makkelijker verkrijgbaar en gedoogd en het word zelfs meer geaccepteeerd door de maatschappij, en over dat vaak blowen, vorig jaar blowde ik nog niet, het ging toen slecht op school (slechte cijfers, verder nix) uiteindelijk ben ik blijven zitten in de zomervakantie daarna ben ik eigelijk begonnen met blowen en nu doe ik dit jaar weer 4 havo, maar met betere cijfers, (duz kwor nie dommer van blowen) ik wor der wel vergeetachtig van maar alleen voor een korte periode (een uur ofzow) ik was zowiezo altijd al vergeetachtijg (zit in de familie) nu ik blow voel ik me veel lekkerder en ik maak niet van elk klein dingetje een probleem (wat ik vroeger heeeel veeeel deed)je kan ff gezellig met vrienden ff blowen, en dat is heel gezellig, netzoals sommige dat met alchol vinden...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 18:46
bambykill
bambykill is offline
Eerst rookt ik ongeveer om de dag een joint.
Nu rook ik elke dag minstens 2. En ik denk
dat mijn herzens behoorlijk verkankerd beginnen
te raken. Ik heb de laatste tijd geen zin meer in niks
Eerst tekende ik vet veel. Nu heb ik echt
geen inspiratie meer voor dat soort dingen
Wiet maakt me leeg. Ik voel me verdoofd.
Ik kan niks meer omdat ik niks meer wil.
Het is gewoon kut...

Oud 15-03-2002, 19:29
blackfairy
blackfairy is offline
*iz het wel eenz met wat hier bove allemaal staat*

.. ik denk dat als je veel blowt, dat je idd veel meer mensen gaat kennen die ook blowen.
en blowe is wel degelijk slecht voor je... als je het in grotere maten doet....
Reageren

Regels voor berichten