Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2002, 17:24
apekop123
apekop123 is offline
Ik wist niet zeker of ik dit hier moest posten maar, Ik ga zaterdag naar een smartshop en heb wel eens gehoord dat ze ook een soort pillen/drankjes oid hebben om beter te kunnen leren. Ik zoek wel zoiets voor als ik examens heb en belangrijke proefwerken enz. Iemand ooit wel eens zoiets genomen? (en werkte het ook echt?)
Oud 07-03-2002, 17:38
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
misschien bedoelen ze dat het je concentratie verhoogd? volgens mij kan het wel, maar het zal toch echt uit jezelf moeten komen dat het helpt bij het leren, als je je op iets anders gaat concentreren helpt het niet. Ik neem weleens een energizer om op te blijven tijdens het leren, aangezien ik een rare afwijking heb dat ik s nachts ga leren. Dan begin ik namelijk s avonds, na negenen en dat word dan een nachtje. Maar kan me er niet beter door concentreren ofzo
Heel herkenbaar . Ik leer ook meestal 's nachts (dan kijk ik tot 12 uur tv en dan ga ik leren). Maar die pillen zoals bijv. Epherda als je er 1 neemt voel je je gewoon alsof je lekker hebt uitgeslapen en ik denk dat je je dan wel beter kan concentreren. Ik heb nl. altijd met luistertoesten dat ik een aantal vragen mis omdat ik ff uit het raam zit te staren of naar de klok of naar het bord of naar iemand die op z'n hoofd zit te krabben of .... enz. enz.
Oud 17-03-2002, 21:29
MasterMolly
MasterMolly is offline
Voor mijn rij-examen heb ik Nervovit gekocht, is gewoon homeopathisch goedje dat je bij de drugist kan halen. Die shit uit Euphoria zal ook wel werken, maar daar moet je wel meer voor neerleggen omdat het uit een smarshop komt.

/
BIJ STRESS
ontspant en verbetert de concentratie
/

Ik was zoo chill tijdens het rijden, ik vergat bijna dat ik aan het afrijden was en gewoon nog een les had! Denk dus wel dat het werkt.
Oud 18-03-2002, 08:57
apekop123
apekop123 is offline
Ik ga nu ff een Nervovit proberen (thanx to MasterMolly ) Ik hoop dat het werkt
Oud 18-03-2002, 09:18
Iotje
Iotje is offline
Ik denk dat het alleen je concentratievermogen er beter van wordt , maar ik zou het niet weten.

Zet wel ff neer of het gewerkt heeft. Ben benieuwd!!!
Oud 18-03-2002, 14:23
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
Drexz schreef:
Ik ga nu ff een Nervovit proberen (thanx to MasterMolly ) Ik hoop dat het werkt

Ik voelde me wel relaxed enzo maar ik voelde me niet echt super anders. Ik had igg niet echt het gevoel dat ik me veel beter kon concentreren. Later op de dag heb ik een blikje XI strengt en XI climax gedronken. Toen voelde ik me wel ff goed wakker. Ik denk dat xi of redbull ofzow wel rlx is voor je examen
Oud 18-03-2002, 17:13
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
Ik heb ee keertje in een tussenuurtje rare pilletjes uit de smartshop gehaald (trip X xtra ofzo) ook een soort van energizer.
Toen moesten we opeens met duits werkwoorden gaan leren (ik had ze nog nooit gezien) en ik moest na 5 minuten gewoon echt kappen omdat ik er gek van werd dat ik al die woordjes steeds opnieuw moest lezen (het waren er zeker 25, 2 hoofdstukken!) en ik heb het proefwerk gewoon zonder fouten gemaakt! Zelfs al die eeuwige die, der, des, dem, den en dassen die altijd fout gaan!
Je kan dus zeker beter leren, want anders leer ik daar ruim een half uur over en kan ik er geen reet van!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 20:01
MasterMolly
MasterMolly is offline
Denk dat je het pas merkt als je vet loopt te stressen voor het Xamen ofzo. Ik was iig wel chill. Ik denk dat ik het gewoon mix die pillen en Xi of zo
Reageren

Regels voor berichten