Advertentie | |
|
![]() |
|
Voor mijn rij-examen heb ik Nervovit gekocht, is gewoon homeopathisch goedje dat je bij de drugist kan halen. Die shit uit Euphoria zal ook wel werken, maar daar moet je wel meer voor neerleggen omdat het uit een smarshop komt.
/ BIJ STRESS ontspant en verbetert de concentratie / Ik was zoo chill tijdens het rijden, ik vergat bijna dat ik aan het afrijden was en gewoon nog een les had! Denk dus wel dat het werkt.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb ee keertje in een tussenuurtje rare pilletjes uit de smartshop gehaald (trip X xtra ofzo) ook een soort van energizer.
Toen moesten we opeens met duits werkwoorden gaan leren (ik had ze nog nooit gezien) en ik moest na 5 minuten gewoon echt kappen omdat ik er gek van werd dat ik al die woordjes steeds opnieuw moest lezen (het waren er zeker 25, 2 hoofdstukken!) en ik heb het proefwerk gewoon zonder fouten gemaakt! Zelfs al die eeuwige die, der, des, dem, den en dassen die altijd fout gaan! Je kan dus zeker beter leren, want anders leer ik daar ruim een half uur over en kan ik er geen reet van! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
het nieuwe leren mcoujda | 18 | 14-03-2008 12:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Leers: legaliseer productie softdrugs Gatara | 134 | 28-03-2005 00:02 | |
Lifestyle |
leren kleding Lolita | 58 | 21-03-2004 11:06 | |
Psychologie |
lerares had relatie met meisje wat ik goed kende wont cry | 5 | 29-02-2004 19:27 | |
Verhalen & Gedichten |
leer me... sweetangel19 | 6 | 30-11-2002 08:45 | |
Flora & Fauna |
Verschil bont/vlees, als reactie op topic bont/leer. extinction | 6 | 08-08-2002 21:42 |