![]() |
|
![]() |
kent er nog iemand alternatieve drugs?
zoals het roken van de blaadjes van een wilde klaproos, en nootmuskaat melk? ----------------------------- Belangrijk!!! Lees dit eerst alvorens verder te lezen! Een aantal dingen die in dit topic worden genoemd zijn uiterst gevaarlijk en dienen absoluut niet gebruikt te worden, wat mensen hier posten moet je niet blindelings vertrouwen. Zo is doornappel dodelijk, en vele 'allerdaagse' kruiden zeer gevaarlijk. Waarom dit topic aangepast is. Doc
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb wel es gehoord dat als je dennenaalden opdroogt en in een sjekkie stopt je er leip van wordt. Klopt helemaal niks van, denk ik, maar feel free to try.
Waar je wel leip van kunt worden is nootmuskaat maar dat werkt maar bij ongeveer 1/3 van de mensen.
|
![]() |
Jah; alternatieve drugs bestaan er genoeg;
Bijv. Schillen van pinda's, bananenschillen. Enkele "altarnatieve rug die ik geprobeerd heb: Doornappel, Wolfskers (atropa Belladonna), Ayahuasace, Peyote, Psilocybe, Alruin, Nootmuskaat(geen aanrader), Vliegenzwam, Syrische wijnruit( peganum Harmala), GMS en er zijn er nog gagantisch veel andere platnten en kruiden; ik zou zo zeggen zoek es wat op op het internet of in de bieb!!!
||
![]() |
Citaat:
#2 : waar kun je er aan komen? #3 : wat en hoe is GMS?
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Doornappel dus niet aan te raden moet je eten 15 zaaidjes max want tis dodelijk en het groeit ook in nederland maar zeldzaam ..
Nootmuskaat schijnt ook te werken ben het nu aan het uit testen .. Peyote wat ie zei is een cactus bijna niet te krijgen hier ... Alruin schijnt net zo iets als doornappel te zijn ik weet niet waar je dat kan vinden .. Klimmende Blauwe Winde is een klim plant en kan je ook op trippen 5 tot 10 gram zaadjes heb je nodig .. Psilocybe is een paddestoel maar waar je die kan vinden kzou ut niet weten in het bos ofzo ![]() Ach zijn zo veel dingen heb er geen een nog uitgeprobeert trouwens dat met die klaproos werkt dat ook echt ? want er word heroine uitgehaald dusja
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ze geven antwoord op een vraag
||
Citaat:
![]()
|
Reistabletjes.
Kwam ik achter tijdens de Rome werkweek, ik heb namelijk last van wagenziekte en dus is het nogal verstandig reistabletjes te nemen bij dat soort lange busreizen in dat soort heuvel/ bergachtige gebieden. Maargoed, had een beetje teveel gehad. (las ik later in de bijsluiter.) Je word er een beetje stoned van, nogal logisch eigenlijk. Van een normale hoeveelheid word je alleen maar een beetje duf, maar hoe meer je neemt hoe duffer je word. (werd zelfs melig van de dufheid.) Maar je moet natuurlijk niet gelijk zo'n heel doosje leegslikken want er staat niet voor niks in de bijsluiter dat je onmiddelijk een arts moet raadplegen na een overdosis. Owja, je moet ook zo min mogelijk suiker en andere oppeppende middellen nemen (ook geen alcahol) Van die combinatie word je ook behoorlijk ziek. (beetje kan natuurlijk geen kwaad, ik bedoel dat je cola drinkt is geen probleem natuurlijk ookal zit daar suiker in ![]() Owja, als er iemand van plan was thee te gaan roken ou ik dat toch maar niet doen en iets anders roken, als je thee rookt brand je haast letterlijk gaatjes in je longen. (is echt super slecht voor je longen)
|
Ik ga Internationalist hier gelijk geven, ik heb er nu schoon genoeg van...dit topic is te stimulerend....daarom gaat ik op slot...en ik ga 'm er ook niet vanaf halen...
Vervolg topics zullen ook op slot gaan! We gaan het beleid maar weer eens wat strenger uitvoeren, want dit heeft geen zin. Dank u...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Red het land, sta drugs toe Verwijderd | 23 | 25-05-2010 22:10 | |
Liefde & Relatie |
Broertje aan de drugs Verwijderd | 17 | 25-10-2006 00:14 | |
Drugs & Alcohol |