Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee. Vroeger dacht ik dat wel,
maar ik bleek toch altijd verliefd te worden op de knapste meisjes. LOL! Nu ga ik wel meer voor het innerlijk, en uiterlijk gezien niet voor werkelijke Westerse schoonheidsstandaarden. Gewoon; mooie ogen, een zekere uitstralende innerlijke schoonheid en als ze lelijk is, moet ze er niet mee zitten. ![]() Het is zo moeilijk, omdat ik ook wel eens hele mooie meisjes tegenkom die aandacht van me vragen. Het is onmogelijk objectief te blijven en evenveel aandacht te besteden aan het minder mooie meisje als aan het mooie meisje. |
![]() |
|
Nee!!!!!!!!!!
Je kan heus wel echt verliefd worden op innerlijk, dat weet ik zooo zeker!!! Als iemand gewoon een geweldig karakter heeft, gewoon helemaal geweldig is, dan wordt je daar toch verliefd op? Dan maakt het uiterlijk toch allemaal niets meer uit?? Ikzelf heb een internetrelatie, en ik was al verliefd op haar nog voordat ik überhaupt een foto had gezien. En zij ook op mij. Zie je wel dat het kan? Nou ja, misschien zijn wij wel uitzonderingen. Hoeveel lesbische internetrelaties zouden er ontstaan tussen 2 mensen die zuiver op innerlijk vallen en niet de behoefte hebben om elkaar gelijk te telefoneren en al?
||
Citaat:
![]() ![]() Ik denk zelf ook aan iets als 90% innerlijk, 10% uiterlijk.
|
dat is bullshit. als je naar iemand kijkt, terwijl je m nog nie kent, kun je niet tot die persoon aangetrokken zijn omdat je m zo goed kent, maar om hoe ie eruit ziet toch?
innerlijk is wel het belangerijkste, maar in meeste gevallen begint het met uiterlijk. had ik ook met m'n vriend. de eerste dingen die ik tegen m zei was betreft z'n ogen, z'n haar en z'n lach. maar uiteindelijk, is het innerlijk wat telt. karakter is belangerijker dan een mooi uiterlijk. want je kunt bijv wel een hele mooie vriend/vriendin hebben met een innerlijk van niks, of een wat minder mooie vriend/vriendin met een geweldig innerlijk. wat heb je liever? mooi koppie of goed karakter? ![]() that's all hehe
|
![]() |
Ik denk dat innerlijk en uiterlijk gewoon heel nauw verbonden zijn. Smaak kwa kleding, blik uit de ogen, beetje verzorgd of juist niet, nonchalant of juist niet. Ideeen die zo'n persoon heeft, karaktereigenschappen en manieren kwa doen en bewegen maken een persoon voor mij nog meer af. Innerlijk en uiterlijk horen naar mijn idee dus bij elkaar en als ik op een van die 2 zou vallen wat naar mij idee dus niet kan zou ik het gauw doorzien en over zijn.
|
![]() |
In eerste instantie ga ik gewoon op het uiterlijk af en dat is opzich wel logisch. Je stapt gewoon eerder af op een meid die er leuk uit ziet dan iemand die oerlelijk is. Vervolgens leer je het innerlijk van die persoon kennen op wie je bent afgestapt en daar maak je dan je beslissing over (of je die persoon leuk vindt). Zo is de kans dus groter dat je met een knap iemand in aanraking komt, dan een lelijk iemand, omdat je als eerste op het uiterlijk afgaat. Dit gaat op voor het echte leven en niet voor het internet, waar je meestal eerst iemand innerlijk leert kennen.
|
![]() |
|
als je verliefd bent op iemand innerlijk, dan is dat fijn.
meestal past iemands innerlijk goed bij zijn uiterlijk dan hoeft het uiterlijk niet persé mooi of lelijk te zijn. het past gewoon bij die persoon maarrr.... als je dus valt op iemands innerlijk, en zijn uiterlijk niet bij hem (of haar) past. dan zie je dat als eerste als je verliefdheid minder wordt, dan kun je je er zelfs aan irriteren. en dan is die verliefdheid op het innerlijk snel voorbij. *alleen blinden kunnen puur voor het innerlijk gaan. bij uiterlijk telt namelijk ook mee: UITstraling, dat wordt wel bepaald door het innerlijk, alleen beinvloed het het uiterlijk klaar uit
|
Ik merk door de manier waarop ik zelf altijd behandeld ben. (he dikkop!) dat ik zelf eerder geneigd ben om naar innerlijk te kijken. Tuurlijk, als het mooi is om te zien kijk ik wel. Maar daar houd ik het bij. Geef mij toch maar 10000x liever die vriendin waarvan ik zeker weet dat ze lief en betrouwbaar is dan dat meisje dat door iedereen gewild is kwa uiterlijk. (Dus Doggone. Wanneer wordt jij officieel van mij?
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ga voor 50/50, maar dat wil niet zeggen dat ik op beide minder acht sla. Beiden zijn heel belangrijk, maar 100/100 is wiskundig gezien onmogelijk, dus moet het maar zo.
Wat ik ermee bedoel is dat ze én qua 'innerlijk' (schijtwoord, gebruik gewoon het mooie woord 'karakter' of 'persoonlijkheid') bij mij moet passen, en daar ben ik heel kritisch in, én dat ze me qua uiterlijk moet aanspreken. Ik kan niet verliefd worden op iemand waarbij er geen vonk overspringt wat uiterlijk betreft, ik moet me ook echt tot haar aangetrokken voelen enz. Als je iets aangeeft als '90/10' lijkt het zo alsof het één het andere moet compenseren...'je bent oerlelijk, maar je bent wel lief, dat maakt een hoop goed' |
![]() |
|
![]() |
Het uiterlijk is vaak een weerspiegeling van het innerlijk.
Als iemand bijvoorbeeld erg verlegen is, kun je dat meestal ook aan hem/haar zien. Daarom kun je volgens mij niet 100% voor innerlijk gaan, hoewel ik me dat sowieso niet kan voorstellen. Voor mij is het uiterlijk wel degelijk belangrijk, en dan met name de uitstraling. Op iemand met een waanzinnige macho-houding knap ik dus enorm af, terwijl een beetje bescheiden, maar toch spontane jongen wél mijn aandacht trekt. Het innerlijk telt natuurlijk het zwaarst, maar 100%...Nee. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Niemand valt 100% op het innerlijk, maar ik vind wel dat een jongen een zekere uitstaling en aantrekkingskracht moet hebben en tja....anders val je zo en zo niet op een persoon.
Je kijkt altijd wel ergens naar het uiterlijk, maar innerlijk speelt een veel en veel grotere rol.
|
Nou, ik denk dat het bij mij half om half is.
In het begin let ik meer op het uiterlijk en de uitstraling, iemand die ik niet aantrekklijk vind qua uiterlijk, zal ik minder snel leuk vinden dan iemand die ik wel aantrekkelijk vind.. Maar als die jongen naderhand een gigantische klootzak blijkt te zijn, blijf ik echt niet bij diegene om dat ie zo mooi is ofzo.. Innerlijk is uiteindelijk wel belangrijker denk ik, als het niet klikt tussen die jongen en mij, mja, dan zal dat ook wel niet lang duren denk ik..
||
Citaat:
Ik ken jou beter dan jij jezelf ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Innerlijk of uiterlijk Verwijderd | 16 | 07-01-2017 17:25 | |
Liefde & Relatie |
Innerlijk of uiterlijk belangrijker? Verwijderd | 15 | 02-12-2015 06:34 | |
Liefde & Relatie |
Uiterlijk of innerlijk belangrijk? TranceGirl | 69 | 11-01-2004 18:57 | |
Lifestyle |
Innerlijk - Uiterlijk Nijn* | 32 | 19-10-2003 19:30 | |
Liefde & Relatie |
verhouding innerlijk - uiterlijk Blisss | 49 | 16-11-2002 12:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Haar innerlijk gestreden pijn voor hoop verruild... iamre18 | 6 | 06-05-2002 16:38 |