Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2002, 19:57
repetitie
repetitie is offline
Paddo's geven je echt inspiratie:
Dit gedicht heb ik tijdens een trip geschreven, maar ik weet er niks meer van, nmaar het is wel in mijn handschrift en ik heb het bij een leraar nederlands ingeleverd en toen kreeg ik een 8!!!

Ik houd van alcohol
Daar heb ik mijn buik niet van vol
Het werd me niet horendol
En daarom had ik een snol
Maar die had geen wol
Dus liet ik een drol
Op mijn trouwe knol
Die stapte op een mol
Zonder grappen en grol
Hij zag echt een mol
En geen toverkol
Die was niet bol

[Dit bericht is aangepast door repetitie (27-03-2002).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2002, 20:13
vigor mortis
vigor mortis is offline
hell... kewle leraar heb je dat je daar een 8 voor krijgt
Oud 26-03-2002, 20:27
Griller
Griller is offline
ahahahha daarvoor een 8 ??? ahaha
Oud 26-03-2002, 21:06
Doc
Doc is offline
Was je leraar zelf ook stoned?
Oud 26-03-2002, 21:41
p-chez
p-chez is offline
jeumig, een 8 voor die shit ?

die leraar zat vast in een bad tripje ofzo..
Oud 27-03-2002, 12:38
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
hmmk =/
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 12:43
Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
Doc schreef:
Was je leraar zelf ook stoned?
, idd
Oud 27-03-2002, 13:48
Prada
Prada is offline
belachelijk...ik dacht dat je op school getest werd op je kennis en vaardigheden...laat ze die leraar meteen ontslaan...
Oud 27-03-2002, 16:59
Verwijderd
Inderdaad, hardstikke eng dat zulke leraren nog les mogen geven
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 17:46
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Je zat zeker nog in een trip toen je deze topic maakte, een 8 voor iets wat een kleuter van 4 nog zou afkeuren. Bij wijze van dan.
Oud 28-03-2002, 12:52
Griller
Griller is offline
wat zijn we toch allemaal weer serieus erop in aan het gaan .... je ziet toch dat die meid hulp nodig heeft ... ze schrijft gedichten van het niveau van een kind van 6 jaar en haar leraar is doorgedraaid
Oud 28-03-2002, 17:19
Unhappily Ever After
Unhappily Ever After is offline
Citaat:
Prada schreef:
belachelijk...ik dacht dat je op school getest werd op je kennis en vaardigheden...
whahaha, da's echt een ouderwetse manier van denken
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 09:37
repetitie
repetitie is offline
Citaat:
Unhappily Ever After schreef:
Haha LOL
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 10:23
Prada
Prada is offline
Citaat:
Ja inderdaad, wat denk ik ook? Kom laten we allemaal aan de drugs gaan en stomme achterlijke gedichtjes schrijven; daarmee komen we wel verder in de wereld...Stel stomme schapen...
Oud 29-03-2002, 17:51
sjoemie
sjoemie is offline
relaxx dat je dan een 8 krijgt...
Oud 29-03-2002, 20:30
purple
purple is offline
naja zo erg is het toch nie?
ikv ind het wel lache
Oud 30-03-2002, 14:18
Paulaah
Paulaah is offline
Waarom geloof ik er weinig van dat je een 8 kreeg?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 21:36
Unhappily Ever After
Citaat:
Prada schreef:
Ja inderdaad, wat denk ik ook? Kom laten we allemaal aan de drugs gaan en stomme achterlijke gedichtjes schrijven; daarmee komen we wel verder in de wereld...Stel stomme schapen...
Prada, het is misschien wel op Internet maar je hoeft niet elke keer meteen zo beledigend proberen te zijn. Dat je je op zo'n manier moet uitdrukken waarmee je ons je superieuriteit wilt duidelijk maken a-la, maar meteen beginnen te beledigen als je het niet eens bent met iemand mening bijvoorbeeld gaat een beetje ver. Zou je hier aub dus in je verdere posts rekening mee kunnen houden?

Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 09:12
Prada
Prada is offline
Citaat:
Prada, het is misschien wel op Internet maar je hoeft niet elke keer meteen zo beledigend proberen te zijn.
In het alledaagse zou ik op zulke mensen met zulke onzinnigheden net zo reageren...

Citaat:

Dat je je op zo'n manier moet uitdrukken waarmee je ons je superieuriteit wilt duidelijk maken a-la,
Ik voel me aan niemand superieur, maar hoe vaker ik hier kom hoe meer ik begin te geloven in de simpliteit van de mensheid (en dat is jammer, vroeger geloofde ik namelijk altijd dat de mens een complex wezen was )...

Citaat:

maar meteen beginnen te beledigen als je het niet eens bent met iemand mening bijvoorbeeld gaat een beetje ver.
Dit zijn geen meningen, dit is simpelweg een uitwisseling van stom gedrag...Ik probeer jullie gewoon wakker te schudden en jullie uit die droomwereld te halen...

Citaat:

Zou je hier aub dus in je verdere posts rekening mee kunnen houden?

nee...
Oud 31-03-2002, 11:43
Unhappily Ever After
denk je dat je mensen zo 'wakker schudt'?! je zorgt eerder voor kwaad bloed
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 11:49
Verwijderd
Ik geloof er nix van
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 11:55
Unhappily Ever After
dman dit haat ik zo, praten. irl kun je der gewoon op inslaan met koevoet of honkbalknuppel ;-( kut Internet
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 14:06
Prada
Prada is offline
Citaat:
dman dit haat ik zo, praten. irl kun je der gewoon op inslaan met koevoet of honkbalknuppel ;-( kut Internet
Dat zegt al genoeg over jou..

EN het gaat me eigenlijk helemaal niet om het wakkerschudden...Ik irriteer me gewoon aan naïef puberaal gedrag...
Oud 31-03-2002, 20:09
Unhappily Ever After
Citaat:
Prada schreef:
EN het gaat me eigenlijk helemaal niet om het wakkerschudden...Ik irriteer me gewoon aan naïef puberaal gedrag...
[/B]
waar je je allemaal wel nie druk om kunt maken ik maak me nergens druk om verveel me alleen dus jah beetje provoceren zo nu en dan
[mijn] leven is saai ja
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 23:08
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
[quote]Prada:
Citaat:
Prada schreef:
*Wattie ook zei*
Jij doet al een tijdje geen drugs meer, en hebt zodoende aldus veel te veel tijd gekregen om na te denken.

Verder: Wij ZIJN pubers, en jij met 19 jaar, net niet meer.
Heb je soms NOG niet genoeg tijd gehad om na te denken?

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2002, 01:31
Unhappily Ever After
kom we negeren collectief Prada
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 08:19
Prada
Prada is offline
Citaat:
Jantje het Zonnekind schreef:
Jij doet al een tijdje geen drugs meer, en hebt zodoende aldus veel te veel tijd gekregen om na te denken.

Verder: Wij ZIJN pubers, en jij met 19 jaar, net niet meer.
Heb je soms NOG niet genoeg tijd gehad om na te denken?

Wie zegt dat ik dat al een tijdje niet meer doe??? Ik zei dat ik er meer verstand van had dan de meeste hier (en ja uit ervaring), maar ik heb nooit beweerd dat ik er al tijden mee gestopt ben...

Mijn punt is gewoon dat op dit forum Drugs (en ook alcohol) te veel in een te goed daglicht worden gezet...Er wordt wel eens gewaarschuwd voor de side-effects, maar drugs worden hier de hemel ingeprezen en dat is naar mijn mening vaak onterecht...En stoere praatjes over drugservaringen vind ik gewoon triest...Tuurlijk kan trippen hartstikke lekker zijn, maar om hier iemand te vertellen dat je zo lekker getript hebt slaat mijns inzien nergens op...Ervaringen uitwisselen kan op een heel neutrale manier en daar is niks mis mee...
Oud 01-04-2002, 13:38
Unhappily Ever After
Paddo's zijn geen drug, vallen nie onder de opiumwet, zijn nie schadelijk, zijn nie verslavend... (ok je kan een bad trip krijgen, dan bedenk je je voortaan wel 2 keer voordat je ze weer gebruikt... )
what's your point, wijze, ervaren Prada...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 14:36
Jantje het Zonnekind
Paddo's zijn geen drug, vallen nie onder de opiumwet, zijn nie schadelijk, zijn nie verslavend... (ok je kan een bad trip krijgen, dan bedenk je je voortaan wel 2 keer voordat je ze weer gebruikt... )
what's your point, wijze, ervaren Prada...
[/QUOTE]
Valt WEL onder de opiumwet, maar ze weten nog niet helemaal wat ze er mee aanmoeten (d8 ik)

Citaat:
Prada schreef:
Wie zegt dat ik dat al een tijdje niet meer doe??? Ik zei dat ik er meer verstand van had dan de meeste hier (en ja uit ervaring), maar ik heb nooit beweerd dat ik er al tijden mee gestopt ben...

-Je zei dat je je vingers van drugs afgetrokken had, wat betekend dat dan?

Mijn punt is gewoon dat op dit forum Drugs (en ook alcohol) te veel in een te goed daglicht worden gezet...Er wordt wel eens gewaarschuwd voor de side-effects, maar drugs worden hier de hemel ingeprezen en dat is naar mijn mening vaak onterecht...En stoere praatjes over drugservaringen vind ik gewoon triest...Tuurlijk kan trippen hartstikke lekker zijn, maar om hier iemand te vertellen dat je zo lekker getript hebt slaat mijns inzien nergens op...Ervaringen uitwisselen kan op een heel neutrale manier en daar is niks mis mee...

-D'r zijn ook genoeg dingen over slechte ervaringen, en als je ons echt wilt wakker schudden moet je dat doen met feiten en goede onomlulbare argumenten, en niet door maar gewoon duidelijk te maken hoe zeer je op ons neerkijkt, omdat wij het er over hebben.
Als we het verkeerd hebben zijn daar argumenten voor, dus heb je geen vieze, groffe, beledigende woorden nodig!

Pffff
wat een woorden.........

Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 16:51
Prada
Prada is offline
Citaat:
Valt WEL onder de opiumwet, maar ze weten nog niet helemaal wat ze er mee aanmoeten (d8 ik)
Valt inderdaad onder de opiumwet, neem maar eens een kijkje op de website van het openbaar ministerie ( www.openbaarministerie.nl ) en zoek naar 'drugsrichtlijn'...Daar kunnen ze je alles over elke drug vertellen...

Citaat:

-Je zei dat je je vingers van drugs afgetrokken had, wat betekend dat dan?
Klopt, maar daar concludeer jij meteen uit dat ik tijden geen drugsgebruik...En dat is onjuist...

Citaat:

-D'r zijn ook genoeg dingen over slechte ervaringen, en als je ons echt wilt wakker schudden moet je dat doen met feiten en goede onomlulbare argumenten, en niet door maar gewoon duidelijk te maken hoe zeer je op ons neerkijkt, omdat wij het er over hebben.
Als we het verkeerd hebben zijn daar argumenten voor, dus heb je geen vieze, groffe, beledigende woorden nodig!

Pffff
wat een woorden.........

Ik heb je al verteld dat het me niet om het wakkerschudden gaat...En ik kijk niet op jullie neer; ik vind het prima als je drugs wilt gebruiken, maar gebruik dan gewoon en loop niet stoer te lullen hier met mooie verhaaltjes over gedichtjes die je tijdens een trip zou hebben geschreven en vervolgens begint te lullen dat het ECHT eng was...Ik reageer me enkel af op zulk soort topics, of topics waarin mensen worden opgeroepen op 20 april collectief te gaan blowen (en als het op een schooldag valt ook nog eens te gaan spijbelen )...Als jij met een kameraad gaat zitten blowen, heerlijk, zul je mij nooit iets over horen zeggen...

Ik kijk wel neer overigens op mensen die hier willen duidelijk maken hoe stoer ze wel niet zijn wanneer ze een keertje geblowed hebben; dat vind ik zelfs lachwekkend...
Oud 01-04-2002, 17:10
Jantje het Zonnekind
Citaat:
Prada schreef:
Ik heb je al verteld dat het me niet om het wakkerschudden gaat

-wat probeer je me dan duidelijk te maken als je zegt dat je ons alleen maar wakker wilt schudden?

...En ik kijk niet op jullie neer; ik vind het prima als je drugs wilt gebruiken, maar gebruik dan gewoon en <c>loop niet stoer te lullen hier met mooie verhaaltjes over gedichtjes die je tijdens een trip zou hebben geschreven en vervolgens begint te lullen dat het ECHT eng was...Ik reageer me enkel af op zulk soort topics</c>, of topics waarin mensen worden opgeroepen op 20 april collectief te gaan blowen (en als het op een schooldag valt ook nog eens te gaan spijbelen )...Als jij met een kameraad gaat zitten blowen, heerlijk, zul je mij nooit iets over horen zeggen...

Ik kijk wel neer overigens op mensen die hier willen duidelijk maken hoe stoer ze wel niet zijn wanneer ze een keertje geblowed hebben; dat vind ik zelfs lachwekkend...

Dus je mag het wel gewoon gebruiken (tenzij bv collectief op 20 april) maar je moet het niet hier op gaan schrijven? (Ik hoop dat ik het verkeerd begrijp)
Dit is een D&A forum, natuurlijk horen dat soort berichten daarop. Misschien hebben ze het voor het eerst gedaan, en willen ze dat vertellen (hoezo stoer? kan toch!), dat jij het nou al zo vaak gedaan hebt dat je dat soort dingen (spanninkjes) niet meer begrijpt? Eerste keer is toch gewoon onwijs spannend, en dan is het toch niet dom om dat hier te uiten!
Sowieso is het ook onwijs leuk om erover te praten, en waar vindt je meer mensen om erover te praten dan hier? Mooit toch!

OF ANDERS:
Gewoon niet lezen:
WAT NIET WEET, WAT NIET DEERT!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 17:20
Prada
Prada is offline
Citaat:
Dus je mag het wel gewoon gebruiken (tenzij bv collectief op 20 april) maar je moet het niet hier op gaan schrijven? (Ik hoop dat ik het verkeerd begrijp)
Met het uitwisselen van ervaringen is natuurlijk niks mis, maar door deze uitwisselingen wordt mijns inzien drugs gepromoot...Wanneer positieve ervaringen met (illegale) drugs worden vermeld op een forum waar het meerendeel van de bezoekers minderjarig is, ben je verkeerd bezig...Drugs hoeven helemaal niet slecht voor je te zijn, maar door topics als deze te openen stimuleer je het verkeerd gebruiken in plaats van jongeren voorlichting te geven over 'goed' gebruik...

Citaat:

Dit is een D&A forum, natuurlijk horen dat soort berichten daarop. Misschien hebben ze het voor het eerst gedaan, en willen ze dat vertellen (hoezo stoer? kan toch!),
Dat je je ervaringen wilt vertellen is natuurlijk logisch...Maar weet wel op wat voor manier je ze moet vertellen zodat je mensen geen verkeerde indruk geeft...

Citaat:

dat jij het nou al zo vaak gedaan hebt dat je dat soort dingen (spanninkjes) niet meer begrijpt? Eerste keer is toch gewoon onwijs spannend, en dan is het toch niet dom om dat hier te uiten!
Als je drugs voor de 'spanning' gaat gebruiken, ben je überhaupt al verkeerd bezig...Maar het is logisch dat de eerste keer spannend is...Maar als ik hier verhalen van 'ervaren' gebruikers lees, gaat het niet meer om de spanning...Het gaat hier niet zo vaak over je eerste jointje...

Oud 01-04-2002, 20:40
Jantje het Zonnekind
Citaat:
Prada schreef:
Met het uitwisselen van ervaringen is natuurlijk niks mis, maar door deze uitwisselingen wordt mijns inzien drugs gepromoot...Wanneer positieve ervaringen met (illegale) drugs worden vermeld op een forum waar het meerendeel van de bezoekers minderjarig is, ben je verkeerd bezig...Drugs hoeven helemaal niet slecht voor je te zijn, maar door topics als deze te openen stimuleer je het verkeerd gebruiken in plaats van jongeren voorlichting te geven over 'goed' gebruik...
Met het verstrekken van ervaringen vind ik niet dat je over aanzet tot drugs kunt praten, dat het interesse kan wekken, ok, maar dat kun je ook met een
anti-drugs-campagne.
Over aanzet tot verkeerd gebruik kun je dus iig ook niet spreken, en als je dat wel vindt, moet jij met al je ervaring met drugs toch voorlichting bij verschaffen, over goede gebruiksmethoden, of risico's.
Dan maak je je veel nuttiger tegen het probleem dat je net hebt beschreven dan bij het plaatsen van cinische opmerkingen.
Ja toch?

Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 20:43
Unhappily Ever After
ey prada, dan kun jij toch die voorlichting geven waar je ut over hebt?? lijkt mij een beter plan dan maar een beetje lopen zeggen hoe het niet moet
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 20:57
Jantje het Zonnekind
Laten we hier sowieso maar mee kappen, het neemt zoveel ruimte in beslag, en ik krijg stampende koppijn van je (en mezelf ).
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 21:11
apekop123
apekop123 is offline
Slot

Discussie is offtopic en de topic slaat sowieso nergens op. Ik geloof ook echt nie dat je voor zoiets een 8 krijgt. Dat zou misschien kunnen als je er een heel goed verhaal bij hebt. En als bijv elke regel een hele diepe betekenis heeft, maar dat denk ik dus nie.

Verder dit is een D&A forum dus wordt er over drugs en alcohol gesproken. Tuurlijk moet je drugs niet ophemelen, maar veel anti-drugs organisaties en mensen die tegen drugs zijn vergeten de positieve effecten. Daarom lijkt het me igg verstandig op dit forum (zoals prada al zei) neutraal over d&a te discusseren.
Reageren

Regels voor berichten