Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() EN het gaat me eigenlijk helemaal niet om het wakkerschudden...Ik irriteer me gewoon aan naïef puberaal gedrag... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() [mijn] leven is saai ja |
![]() |
||
![]() |
[quote]Prada:
Citaat:
Verder: Wij ZIJN pubers, en jij met 19 jaar, net niet meer. Heb je soms NOG niet genoeg tijd gehad om na te denken? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mijn punt is gewoon dat op dit forum Drugs (en ook alcohol) te veel in een te goed daglicht worden gezet...Er wordt wel eens gewaarschuwd voor de side-effects, maar drugs worden hier de hemel ingeprezen en dat is naar mijn mening vaak onterecht...En stoere praatjes over drugservaringen vind ik gewoon triest...Tuurlijk kan trippen hartstikke lekker zijn, maar om hier iemand te vertellen dat je zo lekker getript hebt slaat mijns inzien nergens op...Ervaringen uitwisselen kan op een heel neutrale manier en daar is niks mis mee... ![]()
||
![]() |
Paddo's zijn geen drug, vallen nie onder de opiumwet, zijn nie schadelijk, zijn nie verslavend...
![]() ![]() what's your point, wijze, ervaren Prada... ![]() Valt WEL onder de opiumwet, maar ze weten nog niet helemaal wat ze er mee aanmoeten (d8 ik) Citaat:
wat een woorden......... |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik kijk wel neer overigens op mensen die hier willen duidelijk maken hoe stoer ze wel niet zijn wanneer ze een keertje geblowed hebben; dat vind ik zelfs lachwekkend... ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dit is een D&A forum, natuurlijk horen dat soort berichten daarop. Misschien hebben ze het voor het eerst gedaan, en willen ze dat vertellen (hoezo stoer? kan toch!), dat jij het nou al zo vaak gedaan hebt dat je dat soort dingen (spanninkjes) niet meer begrijpt? Eerste keer is toch gewoon onwijs spannend, en dan is het toch niet dom om dat hier te uiten! Sowieso is het ook onwijs leuk om erover te praten, en waar vindt je meer mensen om erover te praten dan hier? Mooit toch! OF ANDERS: Gewoon niet lezen: WAT NIET WEET, WAT NIET DEERT! |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
anti-drugs-campagne. Over aanzet tot verkeerd gebruik kun je dus iig ook niet spreken, en als je dat wel vindt, moet jij met al je ervaring met drugs toch voorlichting bij verschaffen, over goede gebruiksmethoden, of risico's. Dan maak je je veel nuttiger tegen het probleem dat je net hebt beschreven dan bij het plaatsen van cinische opmerkingen. Ja toch? |
![]() |
|
Slot
Discussie is offtopic en de topic slaat sowieso nergens op. Ik geloof ook echt nie dat je voor zoiets een 8 krijgt. Dat zou misschien kunnen als je er een heel goed verhaal bij hebt. En als bijv elke regel een hele diepe betekenis heeft, maar dat denk ik dus nie. Verder dit is een D&A forum dus wordt er over drugs en alcohol gesproken. Tuurlijk moet je drugs niet ophemelen, maar veel anti-drugs organisaties en mensen die tegen drugs zijn vergeten de positieve effecten. Daarom lijkt het me igg verstandig op dit forum (zoals prada al zei) neutraal over d&a te discusseren.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
De Kantine |
Bambi hertjes zijn niet saai! :mad: #932 Verwijderd | 500 | 29-03-2010 10:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Muziek |
Christina Aguilera in concert Sade | 22 | 11-10-2003 10:47 | |
Psychologie |
Dit is echt eng ik ben echt bang Angeleyes16 | 5 | 21-09-2003 15:22 |