Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ff dopehead de grond in boren:
Je hebt drie sociale lagen in de bevolking: 1. idd de mensen die breezers drinken en dansen op top 40 trance. 2. de mensen die zich (geheel terecht) boven groep 1 stellen en daar absoluut niks mee temaken willen hebben. 3. mensen die evengoed neerkijken op groep 1, maar zich af en toe wel voordoen als groep 1, om te kijken hoe groep 2 daar op reageert, waar je dan ook vette lol aan kan beleven. Zij kunnen zich zo nog boven groep 2 plaatsen. Denk maar es over na, zou Afroman niet sarcastisch zijn ofzo? Droop dat er niet af? (stroop?) Probeer jezef er nou maar weer es uit te boren ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
zie mijn sig. Ik ben echt tegen die zoete rotzooi en ik vind het ook belachelijk als je zoveel betaalt voor ranja met alcohol, want dat is het dus letterlijk. Aanmaaklimonade aangemaakt met bacardi.
En praat normaal.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Als ik een sig had zou ik er neerzetten dat ik van het AntiBreezerFront zou zijn, nu ben ik er een groot voorstander van....bier heerscht ![]() ![]()
|
![]() |
A
Het is veel te duur iets van 2 euro in de winkel en 4 euro in cafe. dat is echt 95% winst voor Bacardi en de winkels, want het kost echt niks om ziets te maken, een beetje ranja aangelengd met prikenzo B als t smaakt het echt heel goor, vooral die bubbel prikkels in combinatie met die chemische groene lime is echt vies geef mij maar bier.veel lekerder. en je kan zelf een veel lekkerder mix maken , gewoon creatief wezen C Het is iets voor kinderen van 12,13,14 jaar en het is ook precies die groep waar Bacardi op mikt, ook al zeggen ze schijnheilig"nee dat jongeren onder de 16 het drinken vinden wij echt een probleem"en dat vind ik het ergste hieraan, bijv die reclame is echt gericht op kinderen, zo van je bent zo stoer als je onze nepalcohol limonade drinkt. met die stomme trut die dan zoveel lol heeft want ze drinkt dat.waarom denk je dat het naar limonade smaakt? die kinderen lusten helemaal geen bier, dit smaakt naar wat ze altijd al drinken. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Tattoeages Nate | 22 | 30-08-2002 19:03 |