Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar hoe kan iemand (lymfeklier volgens mij) kanker krijgen door blowen?!
||
Citaat:
Pff, Telsell..... Elvis is Alive!
||
Citaat:
|
![]() |
Ik ken er ook nog een paar uit m'n eigen vriendenkring:
-Renate Groenewold -Timo Maas -Sint Pieter -Moby Dick (serieus!) -Leo den Os -Johannes de Doper -Isaac Asimov (fijn voor de "na-feestdagen-blues!") -Gorbatsjov (wijn) -Die dikzak van Tom Green -Lisa vd Sommen (minder dan 1/2 portie paddo's) -Paul de Leeuw -Keith Sweat -Paul McCartney -Ringo Starr -Sugar Lee Hooper (paddo's ----> kaalkopjes) -Syb van de Kast -Wiske -Jan Willem Duyvedak -Otje "de Ponchobreier" Maassen -Roberto Sighel -Bartho Braat -Julio Ricardo Cruz -Freddie Heineken (lijmsnuiven) -Mijn cavia's -de moeder van Leonardo Da Vinci -Toetanchamon -Timo Maas -Agnes (de vrouw van David de Kabouter) -Arnold Schwarzenegger (koffie) -Bart de Graaff (duh) -Maxima (been gebroken) -Paul Onkenhout -Abraham Lincoln -Die Kirgizische schaker (weet ff niet meer hoe die heet) -Jay Z -Jenny Jones (Nutmeg) -Laa-Laa -Connie Palmen -Ton Tabben (Nooit meer tot de volgende keer, tot spellerij!!!!!!!!!!!!!!!) -Beertje Colargol (jaaaaaah.....) -Marius de Vries -Gaus (Martin) -Jive Jones -Shiva Bhang (helegrotehintmikatkauz) -Karl May -Minister Netelenbos(haarronddekut> hahaha) -Kwik, Kwak (niet Kwek) -Kwek (nu toch) -Anne Frank (lachgas?) -Goedele Liekens -Ian Thorpe -Heather Mills -Linda McCartney -Mike -De Poolster -Francois Boulanger (werkloos) -Nostradamus (met z'n strakke groene sjerp) -Lex Goudsmith -Akkermans (Marina) >eurithmiste -Casper Vijgeboom? -Tyrone (semtex bom in z'n scheerapparaat) -(duh) Bush -Judy Garland -Hans Maar Grietje niet!!!!!!!!!!!!!!
|
Jim Morris is niet dood gegaan aan de drugs heeft zelfmoord gepleegd.
Hij had al voor dat die drugs gebruikt zware doodneigingen. Bijna elk nummer die die heeft geschreven gaat wel over dood,in z'n hotel kamers ging die aan ramen hangen om te kijken hoe dood gaan angsten aanvoelde.
||
Citaat:
haha goeie..
||
Citaat:
lymfeklierkanker,dan is het gewoon al door je hele verspreid ![]()
||
Citaat:
als ie daar was gegaan leefde hij IMHO nu nog ![]()
|
![]() |
|
|