Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() trek zijn computer dat wel? wil hij dat wel? ![]() maarjah Ik weet niet of het al geluk is maar ja moet/mag naar Deze computer gaan en dan rechtermuis knop op de c:/ schijf als het goed is zie je nu een tabblad delen/sharen. en de kans is groot dat er een aan/uit vinkhokje is waar achter staat deze map delen. Zoiets ongeveer. Zet die dus op _niet_ delen. dat moet m doen.
|
![]() |
Andere windows is geen optie zei hij.
Met illusion 99 kun je je pc zo instellen dat hij bij een reset weer helemaal in de oude staat wordt teruggebracht. Nadeel is alleen dat niemand wat op kan slaan (ook dat wordt er weer afgegooid) en dat je zelf ook niet zoveel kunt (hoewel jij het programmaatje natuurlijk uit kunt schakelen, er zit een wachtwoord op). <edit> Met de nieuwste versie van Illusion kunt u verschillende mappen en bestandsextensies uitzonderen van de beveiliging zodat u daar eigen werk en wijzigingen wel kunt bewaren. Hier kun je een 30 dagen trial downloaden: http://www.onderwijssoftware.nl/nl/ </edit>
|
![]() |
Windows XP heb ik geprobeerd, maar dat werkte niet helemaal lekker, en verder kan ik alleen maar aan 98 of ME komen, en dan lijkt mij toch zeker wel ME de beste keus.
Maar dat van dat delen weet ik allemaal wel, maar het is zoals hierboven al gezegd is: van de ene naar de andere kan ik ze natuurlik wel gewoon niet delen, maar het probleem is dat er mensen achter deze PC gaan zitten. Dat is best, maar er moet niet iets geinstalled worden. Dus toen ben ik aan het rotzooien geweest, bij confiuratiescherm. Ik heb daar wat bij Netwerk --> Extern beheer gekloot, vervolgens bij Wachtwoorden, en ook nog eens bij gebruikers, maar ik kom er toch niet helemaal uit. Op het laatst was ik zover dat ik wel bij delen bepaalde gebruikers kon toevoegen, maar dan kreeg ik een foutmelding: ![]() Dus wie kan mij hier effe mee helpen? Laatst gewijzigd op 02-12-2002 om 12:49. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
ik zoek een goed downloadprogramma Optima | 28 | 16-01-2007 09:03 | |
Software & Hardware |
[discussie] Brother Google is watching you freyk | 15 | 25-12-2006 21:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Invallen in studentenhuizen om illegale software Wolter | 38 | 23-04-2004 17:31 | |
Software & Hardware |
Hellup, Trojan ofzo S@nne :) | 5 | 22-12-2002 21:20 |