Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2002, 19:20
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
wie weet iets perfects tegen littekens?? I really need it!!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 19:26
Snufje
Snufje is offline
ik heb wel eens wat daarvoor bij de drogist gehaald wat het bindweefsel slapper maakt en lidtekens verminderd of zelfs verwijderd.. Moet je ff bij de drogist of apotheek vragen dus..
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 19:34
cup a soup
cup a soup is offline
kep van die litteken vervagers (pleisters), alleen nog nooit gebruikt! je moet ze alleen wel minstens 12 uur per dag aan, als ut op duidelijke plek is is dat wel kut! kanje gewoon bij de drogist kopen
Oud 04-03-2002, 19:44
Black Bird
Black Bird is offline
Er is een zalfje voor, die best wel bekend is en de koop is bij de apotheek. Ik kan alleen niet meer op de naam komen, maar als je het daar vraagt kunnen ze je zeker weten helpen.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 09:23
ekki
ekki is offline
je kunt evt calendulan zalf nemen. dan moet je een paar keer per dag zachtjes op het litteken met calendulan masseren en dan moet 't langzaam wat minder worden. maar verwacht geen super resultaten, maar wel een vermindering. en ook niet supersnel trouwens.
Oud 27-07-2002, 23:16
Ilsje
Ilsje is offline
van biodermal: PClE creme geloof ik D8 dat t zo heet. Werkt goed. Maakt litekenweefsel heel zacht en lichter van kleur.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 12:03
Desp
Desp is offline
Ik heb dus een litteken op mijn wang, echt super duidelijk... heb er zalf voor gehad etc, hielp niet echt.. van die pleisters helpen wel goed, die hield ik 's nachts op, werd een stuk.. zachter en ook wel minder duidelijk eigenlijk...
Als je kleine littekens hebt, die oppervlakkig zijn, gaat het denk ik erg goed met die pleisters

Zelf ga ik voor het operatief verwijderen van mijn litteken, omdat hij dus niet oppervlakkig is...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 19:53
Balance
Balance is offline
calendulan en biodermal kan je idd proberen.
calendulan is niet specifiek voor littekens, 't helpt echter in veel gevallen wel de littekens wat te vervagen (is btw homeopathisch).
biodermal (de litteken crème) is wel specifiek voor littekens, maar de werking is toch best wel te vergelijken met calendulan.
Oud 01-08-2002, 21:37
Zdubbel
Zdubbel is offline
Ik dacht smeerwortel.
(= een plantje)
Oud 13-09-2002, 16:19
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
'k ben er van de week voor bij de plastisch chirurg geweest. Hij schreef mij iets van siliconenzalf en pleisters voor (bij de apotheek halen dus). Dat is niet om de kleur of het litteken zelf weg te nemen, maar om het litteken platter te maken, ik heb namelijk een litteken waarvan het heel bindweefsel heel dik op mijn huid ligt.
Oud 14-09-2002, 17:18
Choke
Choke is offline
littekens zijn vet..
Oud 14-09-2002, 22:28
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
die lidtekens die je kan verwijderen met dat spul, geld dat alleen voor een oppervlakkig lidteken

bv je hebt ook lidtekens dat echt weefsel is . dus beetje dik, maar helpen die middeltjes daar ook tegen?

Rat

Regels voor berichten