Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
ja, maar niet in amerika! want die amerikanen boeit dat toch niet, als alles met hunzelf maar goed is ![]() |
![]() |
|
Jaa, ik heb ook nog wel andere dingen gelezen, maar k vond het zo belachelijk dat ze Bush met zulke onbenullige dingen in het nieuws zetten!
Btw jullie kennen toch wel die pics waar zijn gedar met dat van een chimpansee vergeleken wordt of niet? Waarom zat ie nou nie gewoon aan een zak pinda's?!?!?!?! dan zou het plaatje helemaal compleet zijn! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ach gut wat zielig toch?
Dit was zeker een nieuwe soort van terroristische aanslag "The pretzel assault" nee, sorry mensen ik moet niet al te lullig gaan doen, maar wat interesseerd mij dit nu, kijk als hij nu op sterven lag ok.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Pretzel-industrie aangevallen
Uitgegeven: 15-1-2002 13:39 Laatst gewijzigd: 15-1-2002 14:21 ZAANDAM - De bekende Pretzel-fabriek 'Pretzel, Pretzel & Pretzel' is deze morgen gebombardeerd. De bommen vielen op de oslagruimte en de parkeerplaats. De fabriek is ernstig beschadigd maar de meeste apparatuur is gered. De branweer probeert twee beklemde Pretzels met gasbranders te bevrijden. De actie is nog niet opgeeist, maar de BVD verwacht dat het een wraakactie van het illegale, niet door het verdrag van Geneve erkende leger van de Verenigde Staten betreft. Dit vanwege de zogenaamde 'aanval' op hun president. De directeur van 'Pretzels, Pretzels & Pretzels' verklaarde echter dat de geproduceerde Pretzels uitvoerig op agressie en andere gedragsstoornissen worden gecontroleerd. Momenteel proberen Nederlandse diplomaten in de Verenigde Staten een duidelijk beeld te krijgen van de situatie. Zij zeggen echter 'onder een hevige regen van een plakkerige brij, zoiets als uitgespuigt voedsel' weer uit de schuilplaats van deze charismatische populist verdreven te zijn. Opiniepeilingen aldaar laten de populariteit van de president met 70% kelderen. Volgens Amerika-kenner Dr. Pr. Strangelove zou dit te maken hebben met het plotseling verschijnen van een rode vlek op het hoofd van de president. Deze zou 'traumatische' beelden uit de koude oorlog oproepen onder grote groepen Amerikanen. Dit wordt onder verkiezings-campagne-magnaten nu al het 'Gorbatsjov'-syndroom genoemd. Zoals een inwoner van Zaandam het verwoorde: "Rare jongens die Amerikanen".
||
![]() |
Citaat:
|
woehahahahahahahahaha! denken de amerikaantjes nou echt dat ze ons hebben mte bombarderen van onze pretzel fabriek?!?!
k dacht het niet! We hebben immers altijd nog onze eigen hollandse speculaas! onze kazen komen hard aan en onze drug is in heel de wereld geliefd, dus Amerika (lees: Bush); " Kom maar op! tegen onze kazen kun je toch nie op!" (eej dat rijmt! maybe a new shakespear? you never know! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als bv. Maxima was flauwgevallen was het hier ook op tv gekomen hoor!! Het was toch ook op tv toen ze haar voet (ofzoiets) had gebroken? Dan kan ik net zo goed zeggen "ik had ook op tv moeten komen toen ik m'n pols brak!" Kan je net zo goed zeggen dat dat onzin is! Het is gewoon nu eenmaal de leider van een land, ja, dan krijg je dat soort dingen. Waar maakt iedereen zich zo druk om?
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|