Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2002, 19:36
Narrator
Narrator is offline
Het slaat ff nergens op dat die vorige topic geclosed was. Voor het eerst is er zo'n beetje het bewijs dat (vrijwel) alleen de allochtonen mensen voor onrust zorgen in de straten van Rotterdam.

Waaromniet, dat jij een voorstander ben van het opvangen van allochtonen enzo, kan ik best begrijpen, maar sluit topics dan niet als deze het bewijs geven dat allochtonen binnen halen niet de oplossing is etc. etc. en dat jij ff niet op de goede argumenten kan komen om het tegendeel te bewijzen.
Maak aub geen misbruik van je functie.

Back on topic:

Citaat:

Zlatan tha man schreef:
alleen 3 benk t mee eens. Je kan een 2e generatietutk ni naar turkije terugsturen hopelijk weeje dat zelf ook wel anders twijfel ik echt aan je verstandelijke vermogens
Dat vind ik een hele goeie opmerking, een 2e generatie kan niet teruggestuurd worden.

Damn, we hebben dus een heel groot probleem hier in Nederland....

Maar als er Antillianen nu naar Nederland komen, en hier willen wonen, moeten ze gewoon eerst de taal etc. leren. Als ze bv. tijdens een bepaalde proefperiode dan iets uithalen, moeten ze zonder pardon terug gestuurd kunnen worden. Zo hebben ze toch een kans.

Als ze zich gedragen, hebben weinig mensen er problemen mee, maar als ze zich misdragen, (Zoals dit vaak blijkt) kunnen ze weer lekker terug, wij hebben deze mensen niet nodig, zelfs de grootste voorstanders niet.

Natuurlijk helpt dit niet bij een 2e generatie, maarja het is in ieder geval iets.

Een ander groot probleem is dat gemiddelde de leeftijd 15 jaar is. Er zaten zelfs kinderen van 10 tussen.

Kinderen van tien jaar kan je niet staffen!!! En tot 16 jaar kan ook niet echt serieus worden aangepakt.

Dit probleem is veel groter dan sommige mensen vermoeden. Ik denk dat Rotterdam echt met een noodplan moet komen, om dit goed op te kunnen te lossen.

Den Helder staat trouwens op nummer 2 met de criminaliteit. Alleen worden er daar niet zoveel overvallen gepleegd, maar word er meer afgeperst enzo...... lekkuurrr. (En ja, grotendeels weer door buitenlanders)

Nog even dit:

Over dit onderwerp kan best normaal gesproken worden. Laat dat dan merken!!

Als je voorstander ben over het opvangen van buitenlanders enzo, laat dan zien dat je daar gelijk in hebt na dit bericht. Maar ga dan niet expres de boel verzieken zodat er lekker een slotje op komt en dat we dan lekker niet verder kunnen praten. Een beetje laf is dat, niet?

-Raptor
Advertentie
Oud 23-01-2002, 19:41
Dutchy15
Dutchy15 is offline
tuurlijk ben ik voorstander van t opvangen van buitenlanders, maar er moet natuurlijk wel streng gecontroleerd worden waarom diegen hier wil komen..
Oud 23-01-2002, 19:44
Narrator
Narrator is offline
Oh ja, het slaat nergens op dat buitenlanders die hier komen wonen de Nederlandse geschiedenis moeten leren en kennen. (Werd gezegt door somige) Iemand uit Amerika die hier gaat wonen, gaat de geschiedenis toch ook niet leren man. Slaat dus nergens op.
Oud 23-01-2002, 19:47
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Raptor schreef:
Oh ja, het slaat nergens op dat buitenlanders die hier komen wonen de Nederlandse geschiedenis moeten leren en kennen. (Werd gezegt door somige) Iemand uit Amerika die hier gaat wonen, gaat de geschiedenis toch ook niet leren man. Slaat dus nergens op.
gewoon hetgene leren wat je op school krijgt, meer hoeft niet vind ik, kwa geschiedenis
Oud 23-01-2002, 20:08
Narrator
Narrator is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
gewoon hetgene leren wat je op school krijgt, meer hoeft niet vind ik, kwa geschiedenis

Precies, kinderen die hier komen wonen gaan gewoon naar school....... Toch?
Hoe kunnen kinderen van 10 jaar oud nou in die gangs zitten en mensen beroven?

Als ik me goed herinner ging ik elke dag gewoon naar school hoor.
Oud 23-01-2002, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Raptor schreef:
Hoe kunnen kinderen van 10 jaar oud nou in die gangs zitten en mensen beroven?
Nou, heel simpel, als er geen ouderlijk toezicht is. Dan kunnen ze thuisblijven van school, en de leerplichtambtenaar die dan vervolgens bij de ouders thuiskomt stuit op onwil, onbegrip en een taalbarrière van hier tot Tokyo.
Oud 23-01-2002, 20:49
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nou, heel simpel, als er geen ouderlijk toezicht is. Dan kunnen ze thuisblijven van school, en de leerplichtambtenaar die dan vervolgens bij de ouders thuiskomt stuit op onwil, onbegrip en een taalbarrière van hier tot Tokyo.

1e deel klopt wel, maar ze hebben nu ook allochtonen die er werken hoor
Oud 23-01-2002, 20:56
waaromniet?
waaromniet? is offline
Volgens mij heb je nog helemaal door hoe het hier werkt... Als je een klacht heb over het beleid, dan post je dat op feedback. Ik ga zo objectief mogelijk te werk, maar er zijn gewoon de afgelopen tijd VEEL topics over het verband allochtonen/criminaliteit geweest, bovendien was er een flame in die topic. Ik heb die gesloten om die redenen, niet omdat ik feiten van jullie wil weerhouden, of de mogelijkheid tot discussie wil ontnemen.

Iig is het NIET de bedoeling om gewoon zonder overleg een 2e topic te openen, stuur me als je het ergens niet mee eens bent een mailtje of icq/msn. Nogmaals, dit is geen poging een discussie tegen te gaan, er zijn gewoon al erg veel van die dingen, en als je het beleid leest (in de announcement) dan kan je zien dat er slechts een topic per onderwerp word toegelaten.

Regels voor berichten