Het slaat ff nergens op dat die vorige topic geclosed was. Voor het eerst is er zo'n beetje het bewijs dat (vrijwel) alleen de allochtonen mensen voor onrust zorgen in de straten van Rotterdam.
Waaromniet, dat jij een voorstander ben van het opvangen van allochtonen enzo, kan ik best begrijpen, maar sluit topics dan niet als deze het bewijs geven dat allochtonen binnen halen niet de oplossing is etc. etc. en dat jij ff niet op de goede argumenten kan komen om het tegendeel te bewijzen.
Maak aub geen misbruik van je functie.
Back on topic:
Citaat:
Zlatan tha man schreef:
alleen 3 benk t mee eens. Je kan een 2e generatietutk ni naar turkije terugsturen hopelijk weeje dat zelf ook wel anders twijfel ik echt aan je verstandelijke vermogens
|
Dat vind ik een hele goeie opmerking, een 2e generatie kan niet teruggestuurd worden.
Damn, we hebben dus een heel groot probleem hier in Nederland....
Maar als er Antillianen nu naar Nederland komen, en hier willen wonen, moeten ze gewoon eerst de taal etc. leren. Als ze bv. tijdens een bepaalde proefperiode dan iets uithalen, moeten ze zonder pardon terug gestuurd kunnen worden. Zo hebben ze toch een kans.
Als ze zich gedragen, hebben weinig mensen er problemen mee, maar als ze zich misdragen, (Zoals dit vaak blijkt) kunnen ze weer lekker terug, wij hebben deze mensen niet nodig, zelfs de grootste voorstanders niet.
Natuurlijk helpt dit niet bij een 2e generatie, maarja het is in ieder geval iets.
Een ander groot probleem is dat gemiddelde de leeftijd 15 jaar is. Er zaten zelfs kinderen van 10 tussen.
Kinderen van tien jaar kan je niet staffen!!! En tot 16 jaar kan ook niet echt serieus worden aangepakt.
Dit probleem is veel groter dan sommige mensen vermoeden. Ik denk dat Rotterdam echt met een noodplan moet komen, om dit goed op te kunnen te lossen.
Den Helder staat trouwens op nummer 2 met de criminaliteit. Alleen worden er daar niet zoveel overvallen gepleegd, maar word er meer afgeperst enzo...... lekkuurrr. (En ja, grotendeels weer door buitenlanders)
Nog even dit:
Over dit onderwerp kan best normaal gesproken worden. Laat dat dan merken!!
Als je voorstander ben over het opvangen van buitenlanders enzo, laat dan zien dat je daar gelijk in hebt na dit bericht. Maar ga dan niet expres de boel verzieken zodat er lekker een slotje op komt en dat we dan lekker niet verder kunnen praten. Een beetje laf is dat, niet?
-Raptor