![]() |
|
Verwijderd
|
minder zin in sex is echt totaal NIET waar!!!
![]() ![]() (haha, bij mij dan althans ![]() Maar in de bijsluiter staat wel "veranderingen in geslachtsdrift kunnen optreden" (of zoiets ![]() Dat je er depressief van wordt kan idd. Hoeft niet. Als je er "aanleg" voor hebt kan het door diane versterkt worden zeg maar, etc. Ik ben er niet depressiever door geworden iig. Maargoed ik zag ergens anders ook al dat je 'm wou gaan slikken, ik zou het gewoon doen. Er zijn andere bijwerkingen die veel enger zijn dan deze die jij noemt hoor.... Je moet 'm het liefst niet langer dan 2 jaar gebruiken want hij (ow..zij?? ![]() (sorry dat ik de bijsluiter uit m'n kop weet, maar ik heb een soort tic dat ik alles van medicijnen moet weten ![]() xxx Alicia |
![]() |
|
Verwijderd
|
hoii ik slik 'm nu bijna 2 jaar, ben er niet depressief van geworden, wel veel van aangekomen (9 kilo ofzo). Maar dat kan noooit zo veel zijn volgens m'n dokter, dat lag aan m'n veranderd eetpatroon (sinds ik die pil slik heb ik toch honger!!). Maar al m'n puistjes zijn weg, heb niet minder zin in seks dus ik ben er tevreden over!
GEwoon slikken hoorr |
![]() |
|
diana 35 is behalve pil ook tegen puistjes en ongewenst haar groei.
keb hem zelf 2 jaar geslikt tsja in die tijd benk weldepri geworden, ma nu slik ik hem al 1 jaartje nie meer ofzo en ben alsnog depri. volgens mij komt t nie door de pil Keb verder geen last gehad van die pil. maar hijs indd erg zwaar, ben ook 8 kilo dr van aangekomen ofzo ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Zelf gebruik ik ook Diane-35.
De bijwerkingen zijn ongeveer hetzelfde als bij vergelijkbare andere orale anticonceptiemiddelen. Omdat de natuurlijke cyclus wegvalt en het nu geregeld wordt met hormonen van buitenaf, die je slikt, treden eerst veranderingen op. Je borsten kunnen wat gespannener zijn, je kunt eerst wat aankomen en minder zin in seks komt doordat Diane-35 anti-androgenen bevat, wat zou kunnen beteken dat je minder zin in seks krijgt. Al deze bijwerkingen hoeven echter niet op te treden, dat is individueel heel erg verschillend!!! Het kan alleen en daarom wordt het in de bijsluiter vermeld! Als Diane-35 niet bevalt, kun je met je huisarts/gyneacoloog overleggen dat je een andere pil gaat slikken! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar de moeite waard ![]()
|
![]() |
Bij mij gingen ze na de eerste reeks strippen een beetje weg(na 3 maanden dus) Maar t helpt echt, kheb nu heel af en toe nog een puistje, maartis ECHT de moeite waard, ik slik hem nu een half jaar en ben best tevreden(behalve dan dat ik ook iets van 4 kilo aangekomen ben
![]()
|
|