Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2002, 19:11
lake bodom
lake bodom is offline
hey wat is er eigelijk zo slecht aan dan...
ik heb gehoord dat sommige mensen er veel minder blij van worden, en depresief..
en dat je veel minder zin in sex hebt..
ik weet alleen niet of dit wel waar is.. want ik wil zelf die pil ook gaan gebruiken.( tegen me puistjes) maar als dit allemaal waar is dan liever niet
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 20:32
Verwijderd
Citaat:
lake bodom schreef:
hey wat is er eigelijk zo slecht aan dan...
ik heb gehoord dat sommige mensen er veel minder blij van worden, en depresief..
en dat je veel minder zin in sex hebt..
ik weet alleen niet of dit wel waar is.. want ik wil zelf die pil ook gaan gebruiken.( tegen me puistjes) maar als dit allemaal waar is dan liever niet
Allereerst moet ik natuurlijk even zeggen dat ik niet zelf de diane35 gebruik. Maar wat betreft de bijwerkingen die je noemt, ik denk dat je gewoon eerst zelf die pil moet uitproberen. Die bijwerkingen hoeven bij jou namelijk helemaal niet het geval te zijn, die hormonen pakken bij veel mensen gewoon anders uit, succes ermee!

Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 20:51
Vos
Vos is offline
Yo, ik slik hem nu zo'n anderhalve maand..Heb geen last van depressieve buien..Borsten zijn een beetje gegroeid (who cares )..Sex weet ik niet want dat doe ik nog niet..Het schijnt een zware pil te zijn, naja ik merk er niets van?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 17:16
Verwijderd
minder zin in sex is echt totaal NIET waar!!!
(haha, bij mij dan althans )
Maar in de bijsluiter staat wel "veranderingen in geslachtsdrift kunnen optreden" (of zoiets geen zin om op te zoeken. maar t zal wel meevallen joh)

Dat je er depressief van wordt kan idd.
Hoeft niet.
Als je er "aanleg" voor hebt kan het door diane versterkt worden zeg maar, etc.
Ik ben er niet depressiever door geworden iig.

Maargoed ik zag ergens anders ook al dat je 'm wou gaan slikken, ik zou het gewoon doen.
Er zijn andere bijwerkingen die veel enger zijn dan deze die jij noemt hoor....

Je moet 'm het liefst niet langer dan 2 jaar gebruiken want hij (ow..zij?? ) is slecht voor je lever.

(sorry dat ik de bijsluiter uit m'n kop weet, maar ik heb een soort tic dat ik alles van medicijnen moet weten )

xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 10:50
Verwijderd
hoii ik slik 'm nu bijna 2 jaar, ben er niet depressief van geworden, wel veel van aangekomen (9 kilo ofzo). Maar dat kan noooit zo veel zijn volgens m'n dokter, dat lag aan m'n veranderd eetpatroon (sinds ik die pil slik heb ik toch honger!!). Maar al m'n puistjes zijn weg, heb niet minder zin in seks dus ik ben er tevreden over!
GEwoon slikken hoorr
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 12:19
Verwijderd
'k slik hem nu zo wat een jaar, en ik word eerder depressief als ik hem niet slik, dan wanneer ik hem wel slik. Ik denk dat ervaringen daarmee heel persoonlijk zijn, enige wat je kunt doen is dus uitproberen hoe het bij jou zit.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 17:38
Gwenniej
Gwenniej is offline
diana 35 is behalve pil ook tegen puistjes en ongewenst haar groei.

keb hem zelf 2 jaar geslikt tsja in die tijd benk weldepri geworden, ma nu slik ik hem al 1 jaartje nie meer ofzo en ben alsnog depri.
volgens mij komt t nie door de pil

Keb verder geen last gehad van die pil. maar hijs indd erg zwaar, ben ook 8 kilo dr van aangekomen ofzo

Oud 03-03-2002, 14:11
Python
Python is offline
Zelf gebruik ik ook Diane-35.

De bijwerkingen zijn ongeveer hetzelfde als bij vergelijkbare andere orale anticonceptiemiddelen. Omdat de natuurlijke cyclus wegvalt en het nu geregeld wordt met hormonen van buitenaf, die je slikt, treden eerst veranderingen op. Je borsten kunnen wat gespannener zijn, je kunt eerst wat aankomen en minder zin in seks komt doordat Diane-35 anti-androgenen bevat, wat zou kunnen beteken dat je minder zin in seks krijgt. Al deze bijwerkingen hoeven echter niet op te treden, dat is individueel heel erg verschillend!!! Het kan alleen en daarom wordt het in de bijsluiter vermeld! Als Diane-35 niet bevalt, kun je met je huisarts/gyneacoloog overleggen dat je een andere pil gaat slikken!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 15:31
lake bodom
lake bodom is offline
hm nou kben dus naar de dokter geweest,,, en dit is trouwens juist een lichte pil hoor, zei die.. en wak in de bijsluiter heb gelezen, staan er alleen maar positieve dingen in..
maar dan nog 1 vraagje, naar hoeveel weken gaan je puistjes eigenlijk weg?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 09:40
Verwijderd
Citaat:
lake bodom schreef:
hm nou kben dus naar de dokter geweest,,, en dit is trouwens juist een lichte pil hoor, zei die.. en wak in de bijsluiter heb gelezen, staan er alleen maar positieve dingen in..
bij mij na 1,5 jaar........
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 10:00
Verwijderd
Minstens 3 maanden voordat het _begint_ te werken (tegen puistjes), zei de dokter tegen mij.

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (04-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 14:37
Paige
Paige is offline
Kan je van deze pil gewrichtenpijn krijgen?
Ja misschien komt het omdat ik iets te heftig heb gesport laatst, maar ik slik deze pil nu 2enhalve maand dus..
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Paige schreef:
Kan je van deze pil gewrichtenpijn krijgen?
Ja misschien komt het omdat ik iets te heftig heb gesport laatst, maar ik slik deze pil nu 2enhalve maand dus..
neuh....kan niet
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 15:10
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
bij mij na 1,5 jaar........

woow zolaat pas? ik dacht na 1 maandje al..
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 15:23
Paige
Paige is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
neuh....kan niet

Oh dan zal het wel aan mij liggen
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 17:16
PaSsiOnE
PaSsiOnE is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
ik denk bij iedereen verschillend.. van 3 maanden tot een 8 maanden ofzow? duurde het bij mij..
maar de moeite waard

Oud 06-03-2002, 19:07
perzik
perzik is offline
Bij mij gingen ze na de eerste reeks strippen een beetje weg(na 3 maanden dus) Maar t helpt echt, kheb nu heel af en toe nog een puistje, maartis ECHT de moeite waard, ik slik hem nu een half jaar en ben best tevreden(behalve dan dat ik ook iets van 4 kilo aangekomen ben )
Oud 07-03-2002, 21:44
lake bodom
lake bodom is offline
hm oja, maar kheb er nu al niet meer zoveel.. en kheb pas 5 pilletjes ervan..
da kan toch niet zo snel?
naja op me rug nog wel een beetje, khoop iig dat ze voor de zomer weg zijn
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 10:50
Verwijderd
Citaat:
lake bodom schreef:
hm oja, maar kheb er nu al niet meer zoveel.. en kheb pas 5 pilletjes ervan..
da kan toch niet zo snel?
naja op me rug nog wel een beetje, khoop iig dat ze voor de zomer weg zijn
suc6
en idd tis bij iedereen verschillend
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten