Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2002, 19:31
arvid_18
arvid_18 is offline
Wie heeft waskracht vandaag gezien op ned3?
t'was cool!
Ze gingen op bezoek bij Janmaat, die vent gingen ze kaalscheren (!), beetje schminken, net pak aan en voila hij leek op fortuyn.
Toen gingen ze naar het centrum van Den Haag om wat mensen te spreken.

Janmaat is echt een grappig mannetje! Zeer triest vond ik dat hij niet meer mag zeggen dat Nederland vol is, dan moet hij gelijk de bak in
Vrijheid van meningsuiting is heel selectief blijkt maar weer. Blijkbaar mag een imam in een moskee wel zeggen dat alle blanken honden zijn en gedood mogen worden. Er zijn niet veel van zulke imams maar ze zijn er wel!

Anyway het grappigste van die show was dat Janmaat en de interviewer bij een haringkraam stonden. Janmaat zei tegen een Turk daar: je bent zeker wel blij in Nederland? Hoe lang woon je hier al?
Turk: 11 jaar
Janmaat: weet je wel wie ik ben?
Turk: nee geen idee
Janmaat: IK BEN DE GROTE BOZE JANMAAT

MWUAHAHAHAH, ik had het niet meer!
Ja die Janmaat mag ik wel. Totaal onschuldig oud gefrustreerd mannetje maar humor heeft hij wel.
Advertentie
Oud 04-03-2002, 19:34
McCaine
McCaine is offline
Hilarisch

Maar wat wil je hier nu mee?
Oud 04-03-2002, 19:50
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
Wie heeft waskracht vandaag gezien op ned3?
t'was cool!
Ze gingen op bezoek bij Janmaat, die vent gingen ze kaalscheren (!), beetje schminken, net pak aan en voila hij leek op fortuyn.
Toen gingen ze naar het centrum van Den Haag om wat mensen te spreken.

Janmaat is echt een grappig mannetje! Zeer triest vond ik dat hij niet meer mag zeggen dat Nederland vol is, dan moet hij gelijk de bak in
Vrijheid van meningsuiting is heel selectief blijkt maar weer. Blijkbaar mag een imam in een moskee wel zeggen dat alle blanken honden zijn en gedood mogen worden. Er zijn niet veel van zulke imams maar ze zijn er wel!

Anyway het grappigste van die show was dat Janmaat en de interviewer bij een haringkraam stonden. Janmaat zei tegen een Turk daar: je bent zeker wel blij in Nederland? Hoe lang woon je hier al?
Turk: 11 jaar
Janmaat: weet je wel wie ik ben?
Turk: nee geen idee
Janmaat: IK BEN DE GROTE BOZE JANMAAT

MWUAHAHAHAH, ik had het niet meer!
Ja die Janmaat mag ik wel. Totaal onschuldig oud gefrustreerd mannetje maar humor heeft hij wel.
Ik vind her eerder laag van m en zeer triest enz egt gelukkig genoeg over hem. Maar dat jij hem leuk vind zegt ook wel wat over jou
Oud 04-03-2002, 19:53
Joostje
Joostje is offline
ik dacht dat die docu's van waskracht in scene waren gezet?
Oud 04-03-2002, 19:57
arvid_18
arvid_18 is offline
nee dit keer niet.
Oud 04-03-2002, 19:59
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Hilarisch

Maar wat wil je hier nu mee?

Oud 04-03-2002, 20:00
Dutchy15
Dutchy15 is offline
weet je wat t probleem is, met zulke mensen als janmaat en jij zullen we hier nooit een goede multiculturele samenleving krijgen!
Oud 04-03-2002, 20:15
dutch lion
dutch lion is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
weet je wat t probleem is, met zulke mensen als janmaat en jij zullen we hier nooit een goede multiculturele samenleving krijgen!

het is al een multicultureel drama en in andere landen heeft een uit de hand gelopen multicultuur geleid tot interne oorlog en problemen.
in Nederland "het dichtstbevolkte land van Europa" is dit drama een tijdbom die ook zal gaan barsten.
er was een tijd terug een peiling op stand.nl waar werd gevraagd:moet Nederland een multiculturele samenleving zijn?
het grootste deel zei nee en dan heb ik het niet over 55 of 60%.
en omdat de multiculturele samenleving meer nadelen heeft dan voordelen zal ik er altijd tegen zijn.
Oud 04-03-2002, 20:18
Heathenpride
Heathenpride is offline
ik ben zwaar tegen een multiculturele samenleving.

maarre dat was best grappig op NL3

ik heb alleen het einde gezien.
Oud 04-03-2002, 20:22
arvid_18
arvid_18 is offline
nee gelukkig niet.
weet je wel wat multicultureel precies inhoudt dutchy? Nee he? (lach)
Je zit als een kip zonder kop continu dat woord te blaten. Zonde van je tijd....

Maar ik zal ff je lege inhoud van je hoofd vullen met wat wijze woorden. Let op je gaat wat leren (lach):
multicultureel betekent gewoon dat er meerdere culturen bestaan in een land. Wat dat betreft is Nederland dus multicultureel, maar ook VS of belgie of Duitsland. MAAR (let op) dit houdt dus niet in dat de culturen MET elkaar leven, het kan net zo goed NAAST elkaar zijn. Dit gebeurt dus precies in Nederland! Oorzaken te over; de regering die aan het knoeien was, buitenlanders die zich niet wilden aanpassen, ghetto vorming in steden etc etc.
Janmaat was de eerste die dit eigenlijk aan de kaak stelde, hij deed dat alleen op een klunzige manier en te rechtse manier. Erg charismatisch was hij ook niet. Terecht dat hij niet serieus werd genomen MAAR op sommige punten zat toch een kern van waarheid in! Timing was een misser, eind jaren '80 en begin jaren '90 was je al een rascist als je witte auto kocht i.p.v een zwarte. Triest is het toch dat door aanslagen en bedreigingen van terroristen (=radicale moslims, die dus ook zwaar rascist zijn) de doorgetrokken boel weer recht werd gezet. Persoonlijk vind ik het erg irritant dat de allochtonen (meestal marokkaanse en antilliaanse) zwaar in de straatcriminaliteit zitten en geen nederlands kunnen en willen leren waardoor de "goeie allochtonen" (zoals ik) een slechte naam krijgen. Maar dat is persoonlijk.
Volg je het nog dutchy15? (lach)
Wat is eigenlijk wilde zeggen is dat er een INTEGRALE samenleving moet zijn. Herhaling: INTEGRAAL. In zo'n samenleving leven de mensen niet naast elkaar maar met elkaar! Lichtelijk een utopie natuurlijk, maar het kan veel beter dan nu.

Zware kost voor je dutchy15 (lach) maar ik hoop dat je wat opsteekt, kom je tenminste wat minder dom over.
Oud 04-03-2002, 20:29
McCaine
McCaine is offline
[quote]arvid_18 schreef:
nee gelukkig niet.
weet je wel wat multicultureel precies inhoudt dutchy? Nee he? (lach)
Je zit als een kip zonder kop continu dat woord te blaten. Zonde van je tijd....[quote]

Pot--->ketel.

Citaat:
Maar ik zal ff je lege inhoud van je hoofd vullen met wat wijze woorden. Let op je gaat wat leren (lach):
Fun voor de familie...

Citaat:
multicultureel betekent gewoon dat er meerdere culturen bestaan in een land. Wat dat betreft is Nederland dus multicultureel, maar ook VS of belgie of Duitsland. MAAR (let op) dit houdt dus niet in dat de culturen MET elkaar leven, het kan net zo goed NAAST elkaar zijn. Dit gebeurt dus precies in Nederland!
Laten we daarom de allochtonen de schuld van alles wat misgaat geven

Citaat:
Oorzaken te over; de regering die aan het knoeien was, buitenlanders die zich niet wilden aanpassen, ghetto vorming in steden etc etc.
Maar de rechtse partijen zijn natuurlijk de geïncarneerde onschuld.

Citaat:
Janmaat was de eerste die dit eigenlijk aan de kaak stelde, hij deed dat alleen op een klunzige manier en te rechtse manier. Erg charismatisch was hij ook niet. Terecht dat hij niet serieus werd genomen MAAR op sommige punten zat toch een kern van waarheid in!
Of was het misschien populistisch extreem-rechts geblaat!

Citaat:
Timing was een misser, eind jaren '80 en begin jaren '90 was je al een rascist als je witte auto kocht i.p.v een zwarte.
Automobiel racisme nam hand over hand toe...

Citaat:
Triest is het toch dat door aanslagen en bedreigingen van terroristen (=radicale moslims, die dus ook zwaar rascist zijn) de doorgetrokken boel weer recht werd gezet.
Zoek aub racisme op in het woordenboek. Dat zal jouw 'lege hoofd eens vullen'. En sinds wanneer is nederland bedreigd door aanslagen en bedreigingen van radicale moslimterroristen? Niks van gemerkt eigenlijk...

Citaat:
Persoonlijk vind ik het erg irritant dat de allochtonen (meestal marokkaanse en antilliaanse) zwaar in de straatcriminaliteit zitten en geen nederlands kunnen en willen leren waardoor de "goeie allochtonen" (zoals ik) een slechte naam krijgen. Maar dat is persoonlijk.
En dus irrelevant. Toch zeg je het. Typisch.

Citaat:
Volg je het nog dutchy15? (lach)
Nee... (lach)

Citaat:
Wat is eigenlijk wilde zeggen is dat er een INTEGRALE samenleving moet zijn. Herhaling: INTEGRAAL.
Zoek óók het woord integraal op.

Citaat:
In zo'n samenleving leven de mensen niet naast elkaar maar met elkaar! Lichtelijk een utopie natuurlijk, maar het kan veel beter dan nu.
Een beter milieu...

Citaat:
Zware kost voor je dutchy15 (lach)
(lach)

Citaat:
maar ik hoop dat je wat opsteekt, kom je tenminste wat minder dom over.
Hoor wie t zegt.

En de tientallen lijken me onnodig.
Oud 04-03-2002, 20:40
arvid_18
arvid_18 is offline
mccaine allereerst 1 vraag:
hoelang zit je al op de basisschool?
(kijkers let op dit wordt een double digit!)

Anyway je durft nergens inhoudelijk op mijn post in te gaan. Bang voor de feiten of ontwijking van dezen? Laat ik het maar op een combinatie van de twee houden.

"Laten we daarom de allochtonen de schuld van alles wat misgaat geven"

wie is 'we'? wie doet dit? hoezo daarom?
erg onduidelijk en vaag wat je hier schrijft MccoCaine, je kon waarschijnlijk niks beters verzinnen. Jammer....

"Maar de rechtse partijen zijn natuurlijk de geïncarneerde onschuld."

dit zijn jouw woorden en dus jouw conclusie. Waarom durf je niet inhoudelijk op mijn stelling in te gaan?

"Of was het misschien populistisch extreem-rechts geblaat!"

nee helaas niet, de multiculture samenleving is grotendeels mislukt. Maar nog wel te redden. T'is armageddon niet MccoCaine

"Automobiel racisme nam hand over hand toe..."

Je probeert een grapje ertussen door, mislukt faliekant. Opzichtig durf je weer niet inhoudelijk op in te gaan.

"Zoek aub racisme op in het woordenboek. Dat zal jouw 'lege hoofd eens vullen'. En sinds wanneer is nederland bedreigd door aanslagen en bedreigingen van radicale moslimterroristen? Niks van gemerkt eigenlijk..."

Jij beweert dus dat radicale moslims geen rascisten zijn? Niks van bedreigingen gemerkt? LOL, in wat voor grot leef je?
Die lui bedreigen elke dag de westerse samenleving, daar vallen wij ook onder. Wist je dat er nogal veel van dit soort lui rondlopen in Nederland dankzij onze vrije wetgeving? Als Amerika Irak aanvalt kunnen hier zo aanslagen vallen, 1 terrorist is goed genoeg voor 100en doden. Jammer dat eerst wat aanslagen moeten worden gepleegd voordat jij dit inziet. Moedwillig blind zijn heet dat.

"En dus irrelevant. Toch zeg je het. Typisch"

jij durft steeds niet inhoudelijk op mijn stellingen in te gaan. Typisch.

en de rest van jouw gezever is het vermelden niet waard....
Oud 04-03-2002, 20:43
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:

Nee, het huidige beleid werkt lekker. Flink binnen blijven halen, zonder eerst de mega problemen die er al zijn eerst op te lossen.

Het is niet voor niets dat beleid en debiel uit dezelfde letters bestaan

-Desecrator
Oud 04-03-2002, 20:44
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
<rant>
Typ es opnieuw, en nou zinnig en leesbaar. Zonder communicatie geen discussie.
Oud 04-03-2002, 20:49
arvid_18
arvid_18 is offline
t'is prima leesbaar. Jij wil het gewoon niet lezen. ren maar van de discussie vandaan, lekker makkelijk he?
Oud 04-03-2002, 20:54
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
t'is prima leesbaar. Jij wil het gewoon niet lezen. ren maar van de discussie vandaan, lekker makkelijk he?
Je gebruikt inconsequent de hoofdletters, verder nauwelijks interpunctie en quoten kan je ook al niet. Ík heb moeite gedaan aan de layout, dan verwacht ik dat van jou ook. En ik ben nog steeds online, dus van wegrennen is geen sprake.
Oud 04-03-2002, 20:54
Verwijderd
Ik heb het gezien ja, "de gewone show" wat daarna kwam vond ik goed, moest ik echt om lachen. Daardoor zag je hoe debiel al die rascistische stromingen eigenlijk zijn.
Oud 04-03-2002, 20:59
arvid_18
arvid_18 is offline
Het gaat niet om de layout maar om de inhoud, maar daar wil jij niet naar kijken.
Als je de discussie niet wilt voeren, prima!
Dan ga je maar buiten in je zandbakje spelen ofzo...

[Dit bericht is aangepast door arvid_18 (04-03-2002).]
Oud 04-03-2002, 21:01
waaromniet?
waaromniet? is offline
Aangezien het hier over een programma gaat verplaats ik het naar F&TV

Discussies over Fortuyn, Janmaat, vreemdelingen enz hebben we al genoeg namelijk.

Regels voor berichten