Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2002, 13:30
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Bejaarde opgepakt wegens vogels voeren
Vorige week is een 79-jarige vrouw uit Antwerpen gearresteerd, omdat ze broodkruimels had gestrooid voor de vogeltjes. Stadswachters hadden de bejaarde bevolen om de kruimels op te ruimen, omdat er in hun ogen sprake was van illegale vuilstort.

De vrouw ging daar echter niet op in en stapte op de bus. Daarop waarschuwden de toezichthouders de politie. Die kwam met loeiende sirene aanrijden en dwong de bus tot stoppen. De bejaarde vrouw werd hardhandig gearresteerd.


____________________________________________

Dit vind ik toch wel een beetje asociaal van die politie en stadswachten, om die vrouw op te pakken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2002, 13:36
Verwijderd
Waar haal je dit vandaan?

Dat zo'n vrouw dat nog mee moet maken, ik word er helemaal agreesief van. Steleltje malloten
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 13:37
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Dat kan niet waar zijn?!
__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 13:38
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Citaat:
halve banaan schreef:
Waar haal je dit vandaan?

Dat zo'n vrouw dat nog mee moet maken, ik word er helemaal agreesief van. Steleltje malloten
O, ja de bron ben ik nog vergeten. Moet je hier maar eens zien. Hier staan nog meer van dat soort verhalen: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=17088

Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 13:41
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
Whaha...dit is wel heel erg, maar beter dan de Nederlandse tollerantie
__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Doc schreef:
maar beter dan de Nederlandse tollerantie
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 13:43
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:
O, ja de bron ben ik nog vergeten. Moet je hier maar eens zien. Hier staan nog meer van dat soort verhalen: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=17088
daar staat ook geen bron bij
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 13:45
Verwijderd
Citaat:
autodropje schreef:
daar staat ook geen bron bij

http://www.tiscali.nl/content/article/612256.htm

Verder kom ik niet
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 13:45
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Ok, maar het zal wel waar zijn. Hoe heet die krant van Antwerpen ook al weer? Ben de naam even kwijt.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 13:46
Dutchy15
Dutchy15 is offline
www.nu.nl is de bron, rechtsonder in zo een kolom staat het (nog), ik las het net ook


Maar ff serieus, dit is echt lomp gewoon, illgale vuilstort? Hhaha, sorry, ik weet niet wat ik verder meot zeggen, het is gewoon stom. Gaan ze de bus laten stoppen enzo.. *zucht*
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 14:00
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Tjah, dat krijg je in België, het is maar goed dat we dat gebied hebben afgestoten .
__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Vincent Vega schreef:
Tjah, dat krijg je in België, het is maar goed dat we dat gebied hebben afgestoten .

Die stadwachten hier in Amsterdam stellen ook niets voor

Dan lopen ze over straat:
"Meneer/mevrouw uw fiets staat niet goed"
"Euhm niemand heeft er last van"
"Het is in strijd met de regels"
"En u heeft niets te zeggen, goedemiddag"


De stadswachten kunnen vervolgens alleen melding maken bij de politie, leuk beroep



[Dit bericht is aangepast door halve banaan (25-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 14:25
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
halve banaan schreef:
http://www.tiscali.nl/content/article/612256.htm

Verder kom ik niet
mja soms zou je bijna geloven dat ik blond ben

mja ik denk dat die stadswachten wel een klein beetje een punt hebben, je moet ergens beginnen ofzo.

Al denk ik wel dat je beter wat aan echte vervuilers kan doen. (kweet trouwens ook niet hoeveel brood dat oude vrouwtje neer gooide)
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 14:41
Verwijderd
Als het een paar kruimeltjes waren, zou ik het niet erg vinden (is bovendien ook biologisch afbreekbaar), maar als ze een heel brood op de grond smeet, dan is het wat anders...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 14:54
woefke
Avatar van woefke
woefke is offline
Ik ben beschaamd om Belg te zijn wat steke wij toch uit !
__________________
Hey you, yes you, stop reading my signature. STOP GODDAMMIT, it doesn't concern u. allright happy now, you've read the end
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 15:03
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
Als het een paar kruimeltjes waren, zou ik het niet erg vinden (is bovendien ook biologisch afbreekbaar), maar als ze een heel brood op de grond smeet, dan is het wat anders...

Heel brood? dat denk ik niet...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 15:10
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Heel brood? dat denk ik niet...
dat zou heel goed kunnen, anders zouden ze waarschijnlijk niet zo moeilijk doen
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 16:20
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
autodropje schreef:
dat zou heel goed kunnen, anders zouden ze waarschijnlijk niet zo moeilijk doen

Hoe kan een vogel nou zo een heel brood meenemen en wie gaat er tientallen hele broden op straat gooien? Kost je wel veel geld..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-03-2002, 16:26
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Geheel terecht, loopt daar een beetje de straat te vervuilen.

Ik word persoonlijk ook kotsziek van de mensen hier bij mij in de wijk, die menen dat voedsel in de vuilbak gooien niet mag. Weet je wat, we pleuren de resten lekker buiten op straat neer, zodat het ongedierte wat te eten heeft.

-Desecrator
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 16:33
Undeclinable
Avatar van Undeclinable
Undeclinable is offline
Tssk
Hoe asociaal van dat vrouwjte
Broodkruimels op straat gooien.. tssj en dan ook nog voor de vogels.

Terecht dat ze gepakt is. Dat zijn de criminelen, kei en keihard aanpakken...

( )
__________________
Western civilization? That would be a good idea! | Don't confuse the major opinion with the truth..
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 16:53
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Hoe kan een vogel nou zo een heel brood meenemen en wie gaat er tientallen hele broden op straat gooien? Kost je wel veel geld..
niet tientallen, maar oma's zijn regelmatig nogal fanatiek in het strooien met brood
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 17:02
Verwijderd
Ik zou haar niet arresteren voor zoiets...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 17:08
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
autodropje schreef:
niet tientallen, maar oma's zijn regelmatig nogal fanatiek in het strooien met brood

Oke, maar om dan de bus tot stoppen te dwingen, naar binnengaan en hardhandig te arresteren...nee
We zitten hier niet in een actiefilm ofzow
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 17:11
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Geheel terecht, loopt daar een beetje de straat te vervuilen.

Ik word persoonlijk ook kotsziek van de mensen hier bij mij in de wijk, die menen dat voedsel in de vuilbak gooien niet mag. Weet je wat, we pleuren de resten lekker buiten op straat neer, zodat het ongedierte wat te eten heeft.

-Desecrator

He, er bestaan ook nog andere levende dingen op de wereld behalve jijzelf, volgens mij geil je echt op eten dat je voor een slanke afrikaan je eten zou eten zonder hem iets te geven ofzo!
T is toch goed dat die vogels in koude tijden ook wat te eten hebben man, hiervoor gooit iedereen altijd brood op t grote grasveld(heel groot) en dan komen er opeens superveel vogels, dus die beesten hebben ook honger ja!
Gooi jij je eten maar gewoon in de vuilnisbak, nix mis mee, doet iedereen wel, maar stukjes oud brood kan je wel aan die vogels geven ja!

Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 17:20
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
, volgens mij geil je echt op eten dat je voor een slanke afrikaan je eten zou eten zonder hem iets te geven ofzo!


Waar slaat dat nou weer op?
__________________
plop
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2002, 17:25
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
T is toch goed dat die vogels in koude tijden ook wat te eten hebben man, hiervoor gooit iedereen altijd brood op t grote grasveld(heel groot) en dan komen er opeens superveel vogels, dus die beesten hebben ook honger ja!
Stadsduiven zijn geen vogels, maar vliegende ratten die alles onderschijten. Als je iedere paar maanden je balkon kan schoonschrobben is het overduidelijk ongedierte dat uitgeroeit dient te worden.

Juist mooi dat dat ongedierte honger heeft, gaan ze lekker de pijp uit, geven ze ook geen overlast meer.

-Desecrator

__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 20:38
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Oke, maar om dan de bus tot stoppen te dwingen, naar binnengaan en hardhandig te arresteren...nee
We zitten hier niet in een actiefilm ofzow
Dat is gewoon puur sensatie, ik denk dat het best wel meegevallen zal hebben.

Ik bedoel het zou best kunnen, oud vrouwtje wil daar hele zak brood voeren, stadswacht verbied dat ivm troep, dat is ook best een troep. Oud vrouwtje doet dat toch, naja dan kan ik me wel voorstellen dat die stadswachten daar pissig over zijn, en laten ze haar gaan gaat ze vrijuit, zou dit een randjongere ofzo geweest zijn denk ik dat heel wat meer mensen gezegd zouden hebben, en terecht dat ze alsnog gepakt zijn enzo.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 09:11
PrackaH
PrackaH is offline
Volkomen terecht! Beetje illegaal afval storten, ik durf te wedden dat er ook nog allemaal zware metalen in zatten. Net zoals mensen die zomaar vergeten hun hand uit te steken als ze afslaan op de fiets...meteen arresteren die zooi, minstens 5 jaar de bak in...

*sarcastisch bedoelt dus he?*
__________________
Wees jezelf...er zijn al genoeg anderen...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 09:16
Verwijderd
Aaargh, hebben ze niks beters te doen!??!
Laat dat vrouwtje toch die vogels voeren, dat roelt. Net zoals mensen die op de grond gaan zitten, gewoon LATEN ZITTEN!!!
Ga toch achter de boeven aan.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 09:31
tacidvs
tacidvs is offline
Als je een paar zeemeeuwen hebt, is een heel brood, mits netjes in plakjes gesneden, zo weg.
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Stadsduiven zijn geen vogels, maar vliegende ratten die alles onderschijten. Als je iedere paar maanden je balkon kan schoonschrobben is het overduidelijk ongedierte dat uitgeroeit dient te worden.

Juist mooi dat dat ongedierte honger heeft, gaan ze lekker de pijp uit, geven ze ook geen overlast meer.

-Desecrator
Man, waar is je respect voor het leven???
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 14:30
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
eddie schreef:

Man, waar is je respect voor het leven???
ga jij nou vertellen dat je nog nooit bijvoorbeeld een insectenbestrijdingsmiddel hebt gebruikt ofzo, of een muizenval hebt gezet? Duiven veroorzaken een gigantische overlast.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 14:47
Verwijderd
Citaat:
autodropje schreef:
ga jij nou vertellen dat je nog nooit bijvoorbeeld een insectenbestrijdingsmiddel hebt gebruikt ofzo, of een muizenval hebt gezet?
Ja.

[edit]
Misschien dat ik per ongeluk wel eens op een slak ben gestapt ofzo, maar iig nooit expres.
[/edit]



[Dit bericht is aangepast door eddie (26-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Stadsduiven zijn geen vogels, maar vliegende ratten die alles onderschijten. Als je iedere paar maanden je balkon kan schoonschrobben is het overduidelijk ongedierte dat uitgeroeit dient te worden.

Juist mooi dat dat ongedierte honger heeft, gaan ze lekker de pijp uit, geven ze ook geen overlast meer.

-Desecrator

heb jij weleens ratten zien vliegen

het is trouwens maar goed dat je geen vriendin wil--> geen sex--> geen kinderen stel je voor dat er jij een paar kinderen op de wereld zet die net zo slim zijn als jij

je bent zeker in je jeugt,want scholier kun je jou niet echt meer noemen,zeer ernstig gepest ofzo,anders zou je nu niet zo in en in triets zijn

Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 14:58
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
eddie schreef:

Ja.

[edit]
Misschien dat ik per ongeluk wel eens op een slak ben gestapt ofzo, maar iig nooit expres.
[/edit]
Oke laat ik het anders stellen, vind jij dat je niets tegen duiven mag doen als die beesten echt een plaag worden? Ze poepen alles en iedreen onder, je hele tuin zit onder de vogelpoep, elke keer als je buiten wilt zitten moet je je stoel af doen enz...

__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 14:59
Verwijderd
En dit is nu waarom het goed is dat op middelbare scholen het vak Nederlands nog steeds wordt gegeven.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-03-2002, 15:03
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
autodropje schreef:
Oke laat ik het anders stellen, vind jij dat je niets tegen duiven mag doen als die beesten echt een plaag worden? Ze poepen alles en iedreen onder, je hele tuin zit onder de vogelpoep, elke keer als je buiten wilt zitten moet je je stoel af doen enz...

Dus moeten ze maar uitgeroeid worden?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 15:10
Verwijderd
Citaat:
autodropje schreef:
Oke laat ik het anders stellen, vind jij dat je niets tegen duiven mag doen als die beesten echt een plaag worden? Ze poepen alles en iedreen onder, je hele tuin zit onder de vogelpoep, elke keer als je buiten wilt zitten moet je je stoel af doen enz...

dan zet je je stoelen binnen of je hangt er een laken overheen...

sjee wat doen sommige mensen moeilijk en sneu

Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 15:19
Verwijderd
Citaat:
autodropje schreef:
Oke laat ik het anders stellen, vind jij dat je niets tegen duiven mag doen als die beesten echt een plaag worden? Ze poepen alles en iedreen onder, je hele tuin zit onder de vogelpoep, elke keer als je buiten wilt zitten moet je je stoel af doen enz...
Ooit gehoord van natuurlijke bestrijding?
Je kan ze ook gewoon geen eten meer geven. Gaan ze of weg, of dood. Imho denk ik dat ze weg gaan (zelfbehoud).

Waarom zijn die duiven er dan? D'r moet een reden zijn. Wanneer je die reden hebt (ik zeg: voederen), moet je die aanpakken (niet meer voederen). Misschien hadden ze in Belgie daar wel een 'wet' voor gemaakt/bedacht.

En zo zijn we, na een grote afwijking, weer teruggekomen bij het onderwerp van dit topic...

Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 17:05
smeijne
smeijne is offline
Of gewoon afschieten, heb er nog lol van ook
__________________
Wie opruimt is te lui om te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 17:20
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Dus moeten ze maar uitgeroeid worden?
dat zeg ik niet, maar je moet er wel een beetje de hand in houden. Net als met konijnen, ik vind dat je die beesten wel voor een deel mag vernietigen als ze een groot gebied helemaal slopen, alles kapoteten enz.

Zo is het ook met duiven, ik heb niets tegen die dieren, maar zo gauw ze een plaag worden vind ik dat daar wel wat aan gedaan moet kunnen worden.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 17:23
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
dan zet je je stoelen binnen of je hangt er een laken overheen...

sjee wat doen sommige mensen moeilijk en sneu
Ik ga bijna hopen dat er een zwerm duiven in jou tuin gaat wonen, kun je leuk ondervinden hoe het is om elke week vieze stinkende lakens te wassen en elke week wel een keer op vogelpoep op je hoofd te krijgen.

En over dat moeilijk en sneu doen, sorry hoor, maar er zijn grenzen aan de redelijkheid, en jij doet hier moeilijk, als ergens een overschot aan duiven of wat voor dieren dan ook is, dan moet je daar gewoon wat aan doen imho je kan die beesten niet eeuwig zich laten voortplanten, daar gaan andere dieren en planten ook aan kapot.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 17:27
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
eddie schreef:
Ooit gehoord van natuurlijke bestrijding?
Je kan ze ook gewoon geen eten meer geven. Gaan ze of weg, of dood. Imho denk ik dat ze weg gaan (zelfbehoud).
Ik denk niet dat er hier iemand is die geen last heeft van die beesten en het dus ook maar in zn hoofd haalt om die beesten te voeren, en toch zitten ze er nog massaal, blijkbaar is hier in de tuinen genoeg ander eten te vinden.

Citaat:
Waarom zijn die duiven er dan? D'r moet een reden zijn. Wanneer je die reden hebt (ik zeg: voederen), moet je die aanpakken (niet meer voederen). Misschien hadden ze in Belgie daar wel een 'wet' voor gemaakt/bedacht.
Wat heeft België er nou weer mee te maken? Nou gaat het in mijn geval eigenlijk niet over duiven, maar over roeken, een beschermde diersoort, soort kraaien. En men mag niets doen om ze te doden, want ze zijn beschermd. Intusse breken die beesten halve bomen af, kijkt een donkere straat bijna wit en ken ik talloze mensen die al een paar keer zo'n hoopje vogelpoep op hun kop hebben gehad. Dan vraag ik je, wat doe je er dan aan? Ik bedoel als er een diervriendelijke manier is wil ik daar graag aan meewerken, maar je kunt niet ontkennen dat je aan zoiets wat moet doen.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 11:08
Verwijderd
kunnen geen ECHTE boeven vangen ofzow?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 11:17
Verwijderd
Citaat:
autodropje schreef:
Wat heeft België er nou weer mee te maken?
En dàt is forumbaas?

Het ging over dat in België een bejaarde vrouw was opgepakt wegens het voeren van vogels...

Citaat:
autodropje schreef:
Dan vraag ik je, wat doe je er dan aan?
Zet de natuurlijke vijand in van die vogel...
Vraag je af waar ze hun eten vandaan halen en verwijder dat.

Tis echt simpel hoor!



[Dit bericht is aangepast door eddie (27-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 14:17
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
eddie schreef:
En dàt is forumbaas?
nee lid

Citaat:
Het ging over dat in België een bejaarde vrouw was opgepakt wegens het voeren van vogels...
Sorry hoor, maar ik snap nog steeds niet wat dat te maken heeft met de duivenoverlast in Nederland waar Desecrator en ik het over hadden.

Citaat:

Zet de natuurlijke vijand in van die vogel...
Vraag je af waar ze hun eten vandaan halen en verwijder dat.

Tis echt simpel hoor!
vossen inzetten in een woonwijk gaat een beetje moeilijk, en de katten kunnen de overvloed aan duiven hier niet aan.

dus ik moet hier alle natuur gaan slopen zodat de duiven niets meer te eten hebben, geen zaden meer niets? (kun je ze trouwens beter meteen doden ipv laten verhongeren imho)
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 14:38
Verwijderd
Citaat:
autodropje schreef:
nee lid
*zoekt naan van autodropje op in post hierboven*
*kijkt wat er onder zijn naam staat*
*Ziet het volgende: 16 - Forumbaas*

En dat jij nu ontzetten offtopic gaat zeiken is het slechte voorbeeld geven. Ik met veel moeite weer terug naar het ondewerp (de bejaarde vrouw), zit jij dat weer ongedaan te maken.

Laat mij maar weer de wijste zijn en niet meer reargeren op de offtopic reacties...

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57.