Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2002, 19:24
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik heb altijd 2 dagen hele erge buipijn en zou het liefst mn bed niet uitkomen dan.
Nu heb ik het wel héél erg!
Toen ik nog bij mn ma woonde nam ik een lekker warm bad maar dat zit er nu ook niet in.

Wat doen jullie tegen menstruatiepijn?
Oud 10-03-2002, 19:30
punkyfish
punkyfish is offline
njah, aléve (of alève, weet ik het) als het echt heel erg werd... anders gewoon pijn lijden... en het deed pijn, trust me

mjah. nu ik aan de pil ben is het écht stukken minder... *trots*
Oud 10-03-2002, 19:47
love_ya
love_ya is offline
ik heb ook hele erge buikpijn dan, en toen heb ik van de dokter een receptje gekregen, en het helpt goed, ik weet niet hoe het heet, maar dat kun je gewoon aan de dokter vragen, het is gewoon een soort pijnstiller.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 19:51
Snufje
Snufje is offline
de drogist heeft van die tabletjes en die helpen echt.. Weet alleen niet meer hoe ze heten en heb ff geen zin om naar de badkamer te lopen. Fermerital ofzo..! Vraag het gewoon ff bij de drogist. Is speciaal voor menstruatiepijn.. En anders misschien de pil?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 20:10
vanilla
vanilla is offline
chocola vreten en 7 kilo aankomen

nee maar ibroprufen ofzo helpt nog wel eens
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 20:44
SuperS
SuperS is offline
400mg ibuprofen hielp bij mijn vriendin maar daar moet je wel tege kunne
Oud 10-03-2002, 21:15
Verwijderd
niks,medicijnen helpen niet,en de pil verlicht het ook niet,en dan komt er nog bij dat ik lang ongesteld ben,dus ik stel het altijd een maand of 4 uit voordat ik ongesteld wordt.

ik slaap dan veel,want dan heb ik geen pijn maar dat is natuurlijk ook niet de oplossing.

maar heb je al een warme kruik geprobeerd, en lekker in bed liggen en wat lezen of tv kijken?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 06:57
Verwijderd
'k ga ook maar eens aleve oid proberen, voor ibuprofen ben ik allergisch... De pil helpt ook wel iets. En verder idd in bed liggen met een warme kruik en slapen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 07:01
Verwijderd
ik heb ook echt iedere maand ontzettend veel last van m'n buik. Ben er zelfs een keer van flauwgevallen, en ik moet dat overgeven ed. Ik ben ervoor naar de dokter gegaan, en die zij dat ik of aan de pil moest, of een andere pil moest slikken (femex) ik heb toen voor de femex gekozen, en die helpt echt heel erg goed.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 12:45
Mollusc
Mollusc is offline
Ik loop altijd drie dagen stoned van de aspirine geestelijk afwezig te zijn... De pil heeft wel ietsje geholpen, maar tóch heb ik er nog steeds hele erge last van.

Mollusc
Oud 11-03-2002, 14:11
dwerg
dwerg is offline
ik heb dat ook heeeeeeel erg gehad en ik ben na de dokter gegaan en hij zei dat ik het beste aan de pil kon gaan en dat is stederil 30 helpt heeel goed
dus als ik jou was zal ik ook na de dokter ga ofzo
Oud 11-03-2002, 15:33
guinevieve juniper
guinevieve juniper is offline
ik had het ,nam de pil en het weerd minder , ja voor 3 maanden dan
Het een kwestie van (en dat klinkt erg)2maal 500mg paracetamol en je goed warm houden
Oud 11-03-2002, 16:10
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik heb er zelf nooit zo'n last van maar m'n moeder altijd wel heel erg. Ze is naar de dokter gegaan en heeft er pilletjes voor gekregen en dan heeft ze er echt helemaal geen last meer van. Ik weet alleen niet hoe die pilletjes heten Maar ik denk dat je gewoon eens moet informeren bij dokter, drogist of apotheek of ze middeltjes tegen menstuatiepijn hebben...
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 16:35
Shannia
Shannia is offline
eee meidje Ik heb een hele goed tip! Maar tis wel een Btje genant !!
Tis klaarkomen !! Want als je dat namelijk doet span je je eerst heel erg in en op 'het moment' ontspant alles! Ik heb niet sow heel erg buikpijn, maar soms ookwel en dan helpt ut heel goed! Btje raar, maar try it zouk zeggen!! Kusss Shannia
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 18:20
Somebody Special
Citaat:
Shannia schreef:
Ik heb een hele goed tip! Maar tis wel een Btje genant !!
Tis klaarkomen
Werkt jah
Oud 11-03-2002, 19:32
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Lang leve paracetamol.
Ik heb ook altijd erg pijn in mijn buik en normaal slik ik er een en dan is het over maar vandaag hielp het niet echt ik heb er toen maar nog twee genomen, wat ook niet echt heeft geholpen alleen voor heel even. Normaal hielp het wel ik weet niet waarom niet.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 19:45
Verwijderd
Ik heb er ook altijd last van. Wanneer ik de buikpijn (soms ook rugpijn) voel komen, grijp ik een asprine. Meestal helpt het niet, dus ga ik me ook nog erg warm douchen net zolang tot ik helemaal week ben. Dan ga ik in bed liggen met een buikkussen (dat is een verenkussen die ik gedoopt heb tot mijn buikkussen). Soms een kruik.
Meestal slik ik zo om de twee/drie uur nog een asprine.

Ik slikte het afgelopen jaar een heel lichte pil, sinds vandaag ga ik aan een iets zwaardere pil, misschien dat dat wat helpt.
Ibuprofen mag ik niet hebben, raadt mijn huisarts me sterk af.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 21:13
lake bodom
lake bodom is offline
iboprufen helpt bij mij altijd, maar die moet je niet te vaak nemen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 10:27
Somebody Special
Citaat:
charmedkiz schreef:
Lang leve paracetamol.
Paracetamol help bij mij dus niet!
Oud 12-03-2002, 10:52
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
somebody special schreef:

bij mij dus ook niet...

Ik heb dus hele rare menstruatie pijn. Ook hele HELE erge krampen in mn buik, maar ik ik heb ook een hele erge pijn (alleen maar) in mn rechterbeen, aan de bovenkant. Krampen in mn been, en dan kan ik gewoon bijna niet lopen. Dat heb ik altijd de eerste twee dagen van mn menstruatie, en die pijn is gewoon niet te verharden.
Oud 12-03-2002, 13:41
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
somebody special schreef:

bij mij heeft een paracetamol ook geen zin, want dat kots ik er gelijk weer uit (net als al m'n eten... ). Ik val ook wel 's flauw enzow, ja echt fijn hoor, om ongesteld te zijn...
wat bij mij wel een beetje helpt, is in een warm bad gaan, of een warme kruik op je buik leggen. Oh ja, en water drinken! Klinkt gek, maar helpt wel.
Oud 12-03-2002, 14:43
Lau^liev!
Lau^liev! is offline
Heb er meestal niet zo heel veel last van..
maar anders gewoon een paracetamolletje, of es keer wat meer gaan sporten
Oud 12-03-2002, 15:09
[DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
De pil doorslikken?

ik haat ongesteld worden

die klotepijn altijd...ken ik helemaal niks meer doen, alleen beetje op de bank gaan gapen

*word het liefst nooit meer ongesteld*
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 17:07
cindy_girl
cindy_girl is offline
Ik ga altijd op bed liggen, en dan heel rustig in en uit ademen met mn handen op mn buik. Als je er dan in blijft geloven dat je de pijn bent aant verzachten met je handen, dan helpt het, en brengt het je tot rust. Dit helpt bij mij altijd!

Heel veel suc6 ermee nog..
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 12:59
Verwijderd
Simpelste antwoord - aspirientjes eten. Heb ook 2 dagen erge buikpijn, de eerste keer lag ik te creperen op de bank omdat ik niet stil kon zitten, maar bewegen hielp ook niks. Heb toen besloten dat niet weer te doen

Over het algemeen neem ik 2 a 3 aspirientjes per dag, ligt eraan wat ik ga doen (als ik uitga blijf ik langer op dus moet ik meer, en soms werkt het ook een dag lang door bij mij dus ben ik minder nodig).
Weet niet of het gezond is of niet, maar ik lijd tenminste geen pijn meer...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten