Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik draag gewoon mooie goed passende en op elkaar aansluitende lekker zittende en ook geen onsexie kleding.
Ga eens naar een goed kledingzaak en vertel die vriendin maar dat het eigenlijk heel ongepast is om als meisje iets in je zakken te hebben. Staat alles behalve chiq of netjes of sensueel. Dus waarom klagen als er geen zakken in zitten? (zo'n aftekening van een pakje marlboro lijkt me een enorme afknapper voor een jongen)
|
Mm, ja, koude rokjes inderdaad wel eens; en haar dat niet wil, panty's die naar onder zakken, shirtjes die korter zijn geworden in de was, broeken die niet omgeslagen blijven zitten, rokjes en broeken zonder zakken, oorbellen vind ik ook nooit super om in te doen, schoenen met een te gladde onderkant, opkruipend ondergoed, afzakkende bandjes, nagels die niet mooi blijven, broeken die na een paar uur dragen al niet meer mooi aansluiten, etc. etc. Jaja, mijn leven gaat niet over rozen
![]() |
![]() |
|
![]() |
Eigenlijk is het enige waar ik last van heb een afzakkende broek en een gebrek aan riemen. En ik heb eigenlijk een hekel aan panty's, terwijl ik ze wel veel draag. Dat zakt alleen maar af en zit absoluut niet lekker.
Gelukkig is daar een hele goede oplossing voor: jarreltels, maar daarvoor moet je ze afknippen en scheuren ze sneller. Want panty's met leuke motiefjes zijn meestal niet in de kousenvariant verkrijgbaar ( een gat in de markt ![]()
|
![]() |
Afzakkende panty's, Broekspijpen die aan mn trappers van mn fiets blijven haken en dan scheuren, Rokken die ik telkens met mn hand moet vasthouden omdat ze anders omhoogwaaien op de fiets, Ook idd afzakkende spaghetti-bandjes als je aan het dansen bent.. en nog zoveel waar ik last van heb
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik heb echt veel last van opkruipende truitjes, eigenlijk alle korte truitjes die ik heb. ik ben nogal breed dus dat is heel irritant. Tis altijd wel te kort, en een grotere maat slobbert weer te veel. het enige dat ik eraan kan doen is daar proberen dunner te worden
![]() oja en mijn rits schiet altijd open ghehe |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
precies
||
Citaat:
![]() ik heb -serieus- ook opkruipende truitjes, maar dat is stiekem enorm geil ![]()
|
Verwijderd
|
Het is inderdaad altijd een dilemma. Meestal hou ik er vantevoren wel rekening mee, als ik weet dat ik bepaalde activiteiten moet verrichten laat ik bepaalde kleding thuis. Ik trek bv. geen suède schoenen aan als ik uitga, want ik weet dat ze dan na één avondje totaal verruïneerd zijn.
Bij het kopen let ik er op zich ook wel op. Ik koop nooit spullen die in de winkel al niet lekker zitten, hoe mooi ze ook eruitzien. Wat dat betreft ben ik toch wel heel praktisch ingesteld, het moet toch vooral lekker zitten. Elegantie speelt natuurlijk ook wel een rol, maar zo letterlijk neem ik 'wie mooi wil zijn moet pijn lijden' nou ook weer niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar niet al je kleren krimpen toch in de was? Terwijl bijna alle ritsen het begeven.. Hm, maar stiekem weet ik er weinig van af, dus je zal wel gelijk hebben. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
afzakkende panty's/maillots, opkruipende truitjes, los haar dat er na een uur al niet meer mooivallend en glanzend uitziet, mascara dat een soms wat afgeeft onder je ogen gedurende de dag, waardoor je wallen tegen het einde van de dag nog erger lijken.
ja, soms heb ik daar wel last van ![]()
|
![]() |
ik snap nooit het soort vrouwen uit de column... waarom doe het jezelf aan, dat rokjes bijv. een must zijn in het zakenleven, wat een ongein. Ik ga later als ik groot ben veel geld verdienen (dat moet wel gezien mijn dromen) en dan maar niet dat ik in mantelpakjes ga lopen, dan vind ik ten eerste lelijk en ten tweede lelijk en ten derde een verschrikking. Broeken kunnen ook prima. Je hebt er alleen jezelf mee en ik vind het ook niet echt snugger overkomen.
Natuurlijk heb ik ook weleens problemen die ik van te voren niet voorzien had, zoals bhs die prikken of losgaan(met aparte sluiting die spontaan openspringt).
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik ga nog steeds voor de jarretels ![]()
||
Citaat:
|
Ik heb eigenlijk nooit zoveel problemen met kleren.
opkruipende hemdjes heb ik niet echt, vestjes blijven ook wel in model geloof ik... Het enige waar ik een hekel aan heb ik shirtjes die als je ze wast van onderen wijder worden. Strak moeten ze zijn ![]() En met lange rokken op de fiets, terwijl ik ook een lange jas heb... en een mountainbike ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee dat was ik niet, ik denk Sander ![]() (ik zet keurig overal mijn naam bij ![]() Wat ik zelf echt irritant vind is als je wimpers te lang zijn en je mascara dus afgeeft tegen je huid ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
"Wat saain je hobby's?" #1852 Trimm Trabb | 500 | 17-07-2013 18:15 | |
De Kantine |
Saai 74 Verwijderd | 500 | 22-11-2007 21:52 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-Topic #86 Verwijderd | 492 | 21-02-2007 20:49 |