Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb zelf laatst een 20"(19"viewable) sun monitor gekocht (met sony triniton beeldbuis) voor €175,-
je kan die monitor kopen bij That's It in den haag (je kan de site bekijken of de monitor nog in voorraad is). Het nadeel is wel dat ze niet versturen, je kan alleen ophalen. Ook is de monitor niet nieuw, ze geven 1 maand garantie, maar ze hebben de monitor goed nagekeken voor ze die in de winkel zetten (volledig schoongemaakt e.d.) ook kan je met de monitor 'spelen' in de winkel. specs: 800x600 @ 120Hz 1024x786 @100Hz 1152x864 @85Hz 1280x1024 @75Hz mij bevalt deze monitor goed, hij heeft zeer scherp beeld en vertoont geen kuren.
|
Verwijderd
|
Als je geen hoge resoluties draait, dan zal hij vast wel voldoen. Het is alleen te hopen dat hij geen kuren krijgt, want de service van Iiyama in Nederland is verre van goed.
![]() Je zou ook naar een Hansoll monitor kunnen kijken. Goede monitoren tegen een redelijke prijs. Zoek anders eens op www.hardwareinfo.net naar de grote 17" CRT test. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je bedoelt toch niet de 2 horizontale Trinitron/Diamondtron steundraden hè? |
![]() |
||
Citaat:
bij gamen/films en gekleurde achtergronden emrk je er nix van, bij elgale achtergrond kan je met moeite ze wel zien
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De HM704UTC is ongeveer het 17" topmodel van Iiyama, erg mooi...maar wel een beetje duur (bijna €300). ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() wazig donker beeld ![]() is al eens naar de fabriek geweest, en dat maakte het alleen maar erger.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat kan ik ook onderschrijven. Ik werk liever in 1024x768 op een goede 17", dan gedwongen in 800x600 op een slechte 19".
Overigens was het niet de E700S, maar de 700S die voor 179 euro te krijgen is. Dat is een scherm met behoorlijk bolle buis, helaas. Ik heb trouwens voor de Iiyama gekozen. |
![]() |
|
ik heb jou monitor
maar ik zie geen strepen zoals gezegd wordt?:/ nix mis mee en als iemand mij de strepen kan aanwijzen dan graag... hij staat bij mij eigenlijk standaard 1280x1024 @60Hz en ik erger me nergens aan kwa kwaliteit. maar mensen zullen altijd wel wat te zeuren hebben dus zeg ik maar niet dat 'ie goed is ![]()
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
ik krijg ook geen koppijn, misschien moet je gewoon wat afstand nemen van je beeldscherm ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
ik kan geen mening geven over de 2 monitoren waar je tussen twijfelt, maar als ik je een ECHT goeie 17" moet aanprijzen is 't de ADI Microscan F720. Een vriend van me heeft 'm en ik heb nog nooit zo'n mooie kleuren en scherp beeld voor een CRT-monitor gezien
||
Citaat:
je heb gelijk om 10 leg ik mn ervaringen uit ![]() moet nu weg
|
ik heb ook een paar maand op 60YHz gewerkt en ik dacht dat ik nergens last van had totdat ik last kreeg van mn ogen
ik heb toen met wat kusnte n vliegwerk de monitor op 75Hz gekregen, maar omdat hij dit eignelijk niet aankon heeft ie t niet lang uitgehouden ik heb daarna een monitor gekocht en draai die op 1152x864x32@85Hz en vanaf t moment dat ik hierop fdraai zijn mn klachten over
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, 85Hz voor mij is 't. 60Hz begin ik niet eens aan, 75Hz kan ik nog nét zien trillen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|