Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2002, 18:09
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
ja, ik denk het kan niet zo veel kwaad om het hier effe op te zetten. Ik heb al min of meer een besluit genomen, naar wat voor kleur trui ik ga zoeken. Namelijk een rode. Maar ik zal effe alles uitleggen.

Ik heb dus laatst weer effe wat leuke kleding gekocht, maar ik heb niks wat er goed bij past. Het is gewoon een normale donker blauwe spijker broek. Nog donkerder dan indigo blauw. En ik heb ook zo'n denim jasje gekocht. alleen dan in een mouwloos model, met nep bond aan de binnenkant, en aan/in de kraag. Zeg maar zoals een bodywarmer. en die is ook zo'n soort blauw. Een beetje tegen zwart aan.
haha, lekker vaag allemaal. Maar ik zit dus te twijfelen wat voor trui ik er bij zal nemen.

Een witte wil ik niet, want dat bond is ook wit, alleen dan een beetje creme kleurig. Of heet dat gebroken wit
Maar als je dan echt zo'n witte trui zou nemen, dan ziet dat bond er weer zo goor uit weet je.

Dus ik zat eigenlijk aan een rode trui te denken. Das volgens mij wel mooi. Ja, ik weet het nu echt bijna zeker !!!!

Naja, bedenk is wat!!! Is wel een goeie keus toch?
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Advertentie
Oud 08-12-2002, 18:21
shanli
shanli is offline
keend,wat dacht je van gifgroen met rode en witte bolle,ndit alles met een sneeuwlandschap in appelblauw?
Oud 08-12-2002, 18:25
Verwijderd
Neem een roze trui, draag je ook nog een statement uit.
Oud 08-12-2002, 18:31
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Groen.
Oud 08-12-2002, 18:33
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Arme jongen.....
Oud 08-12-2002, 18:36
Mysterons
Mysterons is offline
bruin, paars, groen, roze, geel, rood. een wereld van mogelijkheden staat voor je open. veel succes knul. je zal het wel zwaar hebben.
__________________
_love is gonna save us
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48.