![]() |
|
Appels tasten je glazuur aan (tanden) in bananen zitten enorm veel verschillende soorten vitamines (dus wel wat). Kiwi's zitten ook vol met vitamines... van vezels wordt je dik. Bruin brood bevat veel vezels, pasta gerechten bevatten stoffen die snel door je lichaam afgebroken worden. Donker bruin brood met kaas is ook een ideale manier om aan te komen. Het gezondst is om met regelmaat te eten. Niet te veel suiker (voor je suikerspiegel). Je kan makkelijk 3 maal per dag eten, als het maar gebalanseerd is. Ik ben zelf een man maar ik eet soms 3x per dag en kom niets aan.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het beeld over bananen die van verschillende vitamines barsten is fout, bananen bevatten eigenlijk alleen maar koolhydraten. Van vezels word je niet dik, de darmkanaal van een mens kan vezels grotendeels niet verteren, dus krijg je met vezels het effect van hooi : je wordt gevuld, maar het komt er bijna onveranderd weer uit. Verder weet ik niet wat je wilt zeggen met je uitspraak dat je een man bent en toch 3x per dag eet. Drie keer per dag is gezond en normaal, daar kom je niet van aan - van slechte eetgewoontes kom je aan. Bovendien, als we er al bij zijn, mannen komen moeilijker aan dan vrouwen, dus in die zin snap ik je al helemaal niet. Maar goed.
|
![]() |
hebbik ook.. alsk thuis ben, ik eet enorm veel, terwijlk 58 kg, 1.73 ben..
snap er niks van dak niet aankom.. ookal hebk geen honger ik eet toch, en fruit eetk ook wel, maar soms hebk dan 5 fruitstukken gehad, maar dan wilk nog meer, en niet alleen fruit.. ik denk dat je discipline moet opbrengen om t niet te doen, is heel moeilijk, want t lukt mij ook niet.. maar als je weer iets wil pakken gewoon niet doen.. maarja net of dat gaat lukken.. naja kweet ook niet wat je er anders tegen kan doen |
![]() |
|
![]() |
ik snap dat jullie 't hier vervelend vinden, maar kom op mensen, als je een ondergewicht hebt!!!!!!!
ik heb namelijk precies hetzelfde, vreetbuien, vreetbuien, dan kots ik het weer eens uit, dan verhonger ik mezelf weer eens een dag, het gaat gewoon heel slecht, maar ik weeg te zwaar, en dat wegen jullie gelukkig niet!!! wees daar alseerst maar eens blij mee! ik wou dat ik gewoon kon vreten en een ondergewicht had!! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Boulimia & Liefde Verwijderd | 87 | 02-08-2008 18:28 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #3! Quiana | 502 | 18-02-2004 16:33 |