Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sony's zijn niet gammel! en hij ondersteund niet alle clone-cd functies (heb um zelluf ook)
|
![]() |
/me heeft een Acer 1632A (10X8X32X)
hij doet het alleen niet helemaal naar behoeven want ikkan niet op bijvoorbeeld 8X "on to fly" fikken ![]() Maar ik ga over een maandje een IBM 45 gig HD met een promise ATA100 controller kopen en dan lukt het misschien wel. [edit] typo [/edit] [Dit bericht is aangepast door -=eelco=- (22-03-2001).]
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Vaag dat er bij jou een 2904 bij zat, bij mij zat er een 7850 bij. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Daarom, ik heb al drie jaar dezelfde (4x8x SCSI) brander en het ding doet het nog steeds perfect. Wat heb je er nou aan of je een CD klaar hebt in 20, 10 of 5 minuten. Je kunt beter een snelle (7200tpm) harddisk hebben, dan kun je gewoon doorgaan waar je mee bezig was onder het branden zodat je helemaal geen tijd verliest.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Windows loopt gewoon verrekte vaak vast punt Branden onder Linux of FreeBSD roelt veel meer dan kun je je bak verkrachten terwijl die nog die cd bakt met de laatste adem. Je kunt het best een SCSI brander met SCSI hd gebruiken ipv. IDE gevalletjes.. maar goe.. duuuur
|
|