Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2002, 11:11
Moonspell
Avatar van Moonspell
Moonspell is offline
Verstappen and Albers to Minardi? [09/12/02 - 01:26]




Jos Verstappen

ccording to reports emerging from the Netherlands, the Minardi Formula One team could be about to announce the signing of Jos Verstappen and Christijan Albers for the upcoming 2003 season.

While it has been on the cards for some time now that Verstappen would be part of the Italian squad's new line-up, especially after the confirmation of Ford power next year, the identity of the Dutchman's teammate was a choice of any number of hopeful drivers.

Apparently, the team is going fully Dutch with Verstappen and Albers behind the wheel and talk is that a new main sponsorship deal with the HMG broadcasting group in the Netherlands is also on the agenda. Verstappen's long time sponsors, Lost Boys, are also said to be involved in the deal, bringing vital funds to the cash strapped squad.

Lost Boys was founded in 1993 to develop and produce new media for CD-i and CD rom before expanding their activities to the production of creative internet applications in 1995. From there it developed into a leading new media company in the Netherlands and across Europe and supported the Arrows team in F1 when Jos was at the helm.


Pff right Denk niet dat dat door gaat Zou wel leip zijn,
minardi in het oranje enzow
__________________
Kijk,een blauw balkje ████ . "Tigerly: Wat feacepalm je me,vlerk?!" Absinthe:"Ik voel me vooral beter dan jou."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2002, 11:13
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
kunnen ze fijn elke race laatste en één-na-laatste worden
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 12:55
Verwijderd
van welke site?
Edit: Nevermind

Laatst gewijzigd op 09-12-2002 om 12:58.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 16:07
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
f1live.com


HMG, Lost Boys..

wat moet ik voorstellen bij HMG als sponsor?

zie je strax heel groot aan de zijkant van de mindardi's "yorin" ofzo
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 20:58
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ik zou het wel vet vinden, zo'n leuk half nederlands team in de F1. Why not. En met Ford power staan ze echt niet altijd achteraan, want het aerodynamisch pakket van Minardi is altijd redelijk snel geweest.
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 21:17
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
* hoop * ...mja tis maar Minardi... ...maar wel beter dan nix!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 12:37
Kez
Avatar van Kez
Kez is offline
Minardi had toch al 1 coureur???? Dat zou dan betekenen dat Albers tester wordt...
__________________
De pagina kan niet worden weergegeven
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 16:46
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Ik zou het wel vet vinden, zo'n leuk half nederlands team in de F1.
Vind ik ook, wat minder leuk is, is dat Francorchamps definitief volgend jaar niet gereden wordt, daar staat al een deel van inmijn topic op A&N. Reageer plz, niemand doet dat nog... Toch misbruikt Ecclestone zijn monopolie op de F1

REIE
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 19:58
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
het worden geen twee nederlandse rijders bij minari... zie www.f1racing.nl
en daar is ook te vinden dat verstappen in 2004 misschien wel bij BAR gaat rijden.

en op rtlgrandprix is te vinden dat we op dit moment nog 86 dagen en 7 uur moeten we wachten tot de volgende race.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 21:32
B@RTOLI
Avatar van B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Citaat:
Kez schreef:
Minardi had toch al 1 coureur???? Dat zou dan betekenen dat Albers tester wordt...
Ze hadden nog geen rijder ze hebben die justin wilson alleen een stoeltje laten passen.
Zou me ook niks verbazen mocht verstappen pech hebben en albers het stoeltje krijgen naast wilson mocht die wel gecontracteerd worden.

Maar ja we hopen op 2 nl bij Minardi dat nu beter voor de dag gaan komen met die Cosworth motoren.

En dat de Holland Media Groep (HMG) gaat sponsoren vind ik wel goed, tenminste meer geld in de kas kan het team alleen maar goed doen als stoddard daar aan zou denken.
__________________
http://www.cyclingfx.nl/MarcoPinotti en http://www.wop2008.nl, http://www.cyclingfx.nl check it out
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 07:34
Kez
Avatar van Kez
Kez is offline
Citaat:
B@RTOLI schreef:
Ze hadden nog geen rijder ze hebben die justin wilson alleen een stoeltje laten passen.
Zou me ook niks verbazen mocht verstappen pech hebben en albers het stoeltje krijgen naast wilson mocht die wel gecontracteerd worden.

Maar ja we hopen op 2 nl bij Minardi dat nu beter voor de dag gaan komen met die Cosworth motoren.

En dat de Holland Media Groep (HMG) gaat sponsoren vind ik wel goed, tenminste meer geld in de kas kan het team alleen maar goed doen als stoddard daar aan zou denken.
Ik had een bericht gelezen dat Albers door een grote bek ,dat hij en Verstappen wel eens het Minardi-team kunnen vormen, enkele sponsoren heeft afgeschrikt en dat die naar Jos zijn gegaan.
Voor Jos ziet het er goed uit en er zou een plaats vrij blijven voor Wilson, waarvan ik dacht dat hij al gecontracteerd was, maar dat gaat dus nog gebeuren.
__________________
De pagina kan niet worden weergegeven
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Kez schreef:
Ik had een bericht gelezen dat Albers door een grote bek
Zijn manager sprak van een double dutch team. Hij vond het wel een mooi idee om zo weer sponsor voor CA te krijgen. Maar dat wou de manager van Jos niet hebben..
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 19:07
CABAL
Avatar van CABAL
CABAL is offline
heb die Albers eigenlijk nooit wat gevonden... heeft een veels te grote bek en een groot: 'ik kan, mag en doe alles wat ik wil' gehalte... loopt te bleren dat die F1 in wilt, maar ondertussen gaat het in het DTM ook niet echt lekker...

Maar goed, double dutch gaat niet gebeuren, had ik ook niet verwacht eigenlijk... enige rede dat Verstappen nog niet getekend heeft bij minardi is dat er dus wel een ander goed team is

ach ja... hoop doet leven...
__________________
Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice.It is not a thing to be waited for, it is a thing to be Achieved!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 23:49
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
CABAL schreef:
maar ondertussen gaat het in het DTM ook niet echt lekker...
Hij is anders wel de enige Mercedes rijder met een 2001 wagen die dit jaar punten heeft gehaald...

Ik hoop iig dat ze allebij in de F1 terecht komen.
- Jos als ervaren hollander met zijn fantastische rijstijl en machtige inhaalacties + starts...
- Christijan voor wie weet in 2003 een aantal verassingen en voor hollands glorie in de toekomst, Jos gaat nu eenmaal ook eens met pensioen.

Er gaat trouwens ook weer een gerucht in de rondte dat Jos misschien voor BAR gaat rijden: in 2003 als officiele test/reserve rijder en in 2004 als vervanger van de Andere JV : Jaques Villeneuve. BRON
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 01:09
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef:
- Jos als ervaren hollander met zijn fantastische rijstijl
Kan je mij in details vertellen wat de fantastische rijstijl van Verstappen precies inhoudt?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 10:51
CABAL
Avatar van CABAL
CABAL is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:
Kan je mij in details vertellen wat de fantastische rijstijl van Verstappen precies inhoudt?
Kijk maar eens naar de GP van Maleisië van 2001, of van Canada 2000 dan weet je het wel...

Hij is een rijder die het nog durft om andere mensen in te halen, is er vanaf het begin goed bij... en ach... om het zeker te weten moet je maar eens een paar GP's zien waar Jos in rijdt... mag je zelf beoordelen hoe zn stijl is, moeilijk uit te leggen vind ik...

Anywayz, persoonlijk ben ik nog steeds van mening dat die Albers eerst maar eens een jaartje moet gaan testen, oke, bij Minardi komt er niet veel testen aan te pas, maar nu heeft die nog een te grote bek, maar gebeurd er niet veel...

En dat BAR verhaal... weet niet of een jaar testen wel zo denderend is... weer een jaar eruit... kan die beter in 2003 bij Minardi gaan rijden (als die hun zaakjes een beetje op orde hebben) en in 2004 bij BAR erin stappen...
__________________
Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice.It is not a thing to be waited for, it is a thing to be Achieved!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 13:29
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
CABAL schreef:
Kijk maar eens naar de GP van Maleisië van 2001, of van Canada 2000 dan weet je het wel...

Hij is een rijder die het nog durft om andere mensen in te halen, is er vanaf het begin goed bij... en ach... om het zeker te weten moet je maar eens een paar GP's zien waar Jos in rijdt... mag je zelf beoordelen hoe zn stijl is, moeilijk uit te leggen vind ik...

Anywayz, persoonlijk ben ik nog steeds van mening dat die Albers eerst maar eens een jaartje moet gaan testen, oke, bij Minardi komt er niet veel testen aan te pas, maar nu heeft die nog een te grote bek, maar gebeurd er niet veel...

En dat BAR verhaal... weet niet of een jaar testen wel zo denderend is... weer een jaar eruit... kan die beter in 2003 bij Minardi gaan rijden (als die hun zaakjes een beetje op orde hebben) en in 2004 bij BAR erin stappen...
Well said!!
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 13:53
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
hmg sponsort Jos Verstappen niet.
bron: www.rtlgrandprix.nl
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-12-2002, 19:15
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Die Wilson gaat bij minardi rijden met een budget van 3mln. dollar en Verstappen dus niet. Misschien Albers nog wel, want die heeft ook een bankgarantie van 5 mln. dollar.

Bron: www.f1racing.nl
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 21:52
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
zeep007 schreef:
Die Wilson gaat bij minardi rijden met een budget van 3mln. dollar
Is nog niet officieel bevestigd... (maar wel zeer waarschijnlijk). Morgen is de perconferentie van het Minardi-Team.

Citaat:
zeep007 schreef:
en Verstappen dus niet.
Hoezo Verstappen DUS niet?
Ik denk niet dat het management van Jos alleen HMG als sponsor hebben gestrikt om het bedrag (5 miljoen Euro) bij elkaar te krijgen... Ze hadden allang al grote sponsors als 'Trust' en 'LostBoys' achter zich staan. Ze noemden HMG alleen een leuk extra steuntje.
Ik denk dat Jos een grotere kans heeft om bij Minardi in te kunnen stappen dan Christijan. Christijan wordt waarschijnlijk officiele testrijder en gaat met een fabrieks Mercedes nog een jaar DTM rijden. Hij vermeld namelijk op zijn website dat hij dit een erg aantrekkelijk aanbod vind...

Ma ik ben iig benieuwd of Justin Wilson idd morgen wordt gepresenteerd als een van de twee rijders van Minardi voor 2003.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 23:14
Verwijderd
Citaat:
zeep007 schreef:
Die Wilson gaat bij minardi rijden met een budget van 3mln. dollar en Verstappen dus niet. Misschien Albers nog wel, want die heeft ook een bankgarantie van 5 mln. dollar.

Bron: www.f1racing.nl

bron

(16 december 2002) Minardi zal morgenmiddag tijdens een persconferentie officieel de jonge Brit Justin Wilson presenteren als nieuwe coureur voor het komende 2003 seizoen. Hiermee heeft het team van Paul Stoddart in ieder geval de helft van de sluier opgelicht, voor wat betreft zijn coureurs voor volgend jaar. Het wachten is nu op de aankondiging van de tweede rijder. Het management van Jos Verstappen is nog immer in gesprek met Minardi.

Het hoogtepunt van de carrière van Wilson tot nu toe betreft het kampioenschap in de FIA Formule 3000 in 2001, wat hem tevens de enige Britse F3000 kampioen maakt. Vorig jaar was Justin actief in de Nissan Telefonica World Series, een Formule cup met 3 liter motoren die in Spanje wordt verreden.

Wilson was reeds eerder in beeld bij Minardi. Toen vorig jaar Alex Yoong niet aan de verwachtingen voldeed werd de Brit opgeroepen voor een seatfitting maar helaas paste Justin niet in de auto waardoor het zitje overging naar Anthony Davidson. Toch heeft Justin zijn eerste kilometers in de Formule1 reeds achter de rug en wel tijdens een test bij (hoe kan het ook anders) Minardi eerder dit jaar op het circuit van Donington Park.

Het word Jos of Christiaan...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 12:15
Verwijderd
Nu dan dus ook officieel:

Citaat:
IT’S WILSON FOR MINARDI!

LONDON, ENGLAND, December 17, 2002


The KL Minardi team today announces that highly regarded British driver, Justin Wilson, has signed to drive for the Faenza-based squad in 2003. The 24-year-old, from Northampton, arrives in Formula One with an impeccable racing record, having won the Formula Vauxhall Junior Challenge Cup (1995), Formula Palmer Audi Championship (1998), and most significantly, the 2001 FIA F3000 International Championship titles on his climb to the top level of motor racing. Wilson becomes the second Englishman, the third Briton, and at 1.92m, undoubtedly the tallest driver, in Formula One in 2003.

“Following a successful seat-fitting a few weeks ago at Faenza, where we ascertained that Justin would be comfortable in next year’s Minardi chassis, we have been working closely with his management representatives in a bid to sort out arrangements that would allow him to drive for the team next season,” says Team Principal, Paul Stoddart. “I am therefore delighted to announce that we have signed a three-year contract with Justin that will see him driving for Minardi in 2003, and beyond.

“Justin is an exceptionally gifted young driver whose career we have been following for some time. I’m convinced he will quickly prove that he has a very bright future ahead of him in Formula One, just as Minardi drivers Fernando Alonso and Mark Webber did before him. Combined with our new chassis and Cosworth engine package, I believe today’s announcement indicates the team’s overall level of competitiveness will rise significantly in 2003, in line with the five-year plan laid down for Minardi at the beginning of 2001.”

For Wilson, his arrival in Formula One marks the realisation of a long-held dream. “Like most young racing drivers, the ultimate aim has to be to reach Formula One,” he says. “That dream has now become reality, but I probably still won’t quite believe it’s happened until I get behind the wheel of the new Minardi for the first time. A great many people have helped me to get to this point in my motor racing career, but I particularly want to thank my father, Keith, for his wholehearted support and encouragement, Jonathan Palmer, for his valuable guidance and advice, and Paul Stoddart, for giving me the chance to show what I can do in Formula One with Minardi. It’s a once-in-a-lifetime opportunity, and I intend to make the most of it.”

- Ends -

http://www.minardi.it/eng/press/dett...omunicato=1145
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 14:01
CABAL
Avatar van CABAL
CABAL is offline
Dus ut wordt Wilson en een Nederlander...

mag lijen dat het Albers wordt en dat Verstappen dus (hopelijk) een ander team heeft gestrikt... als je nu nog tekend word je meteen als pay driver gebombardeerd... lijkt me niet echt lekker voor de cariére van Verstappen...
__________________
Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice.It is not a thing to be waited for, it is a thing to be Achieved!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 00:12
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Nieuws van www.f1racing.nl
Nu Justin Wilson gepresenteerd is als nieuwe coureur van Minardi, neemt de spanning in Nederland toe. Het tweede stoeltje bij Minardi is immers nog altijd vacant, en zowel Jos Verstappen als Christijan Albers is een kanshebber op deze cockpit. Zeker lijkt in ieder geval wel dat een van beide Nederlanders de teamgenoot van Wilson zal worden.

Toen we aan Stoddart vroegen of hij inmiddels al wist wie zijn andere rijder zou worden knikte hij bevestigend, maar zei hij dat hij nog geen woord erover kon zeggen. Op de vraag of we in de buurt zitten met het raden zei de Australiër: "Jullie hebben in ieder geval het goede land gegokt".

Kunnen we een ervaren rijder verwachten naast Wilson komend seizoen? vroegen we Stoddart, en daarop antwoordde de altijd vrolijk ogende teameigenaar: "Dat is mogelijk."

Dus het ziet er naar uit dat we sowieso in 2003 een Nederlander weer in actie kunnen zien. Maar of dit Verstappen of Albers zal zijn is nog niet bevestigd...
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 09:27
Verwijderd
Jah das leuk, weten we eigenlijk nog niks want was al zo'n beetje bekend dat het of Albers of Verstappen word
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2002, 10:22
RHCPPOD
RHCPPOD is offline
jammer dat ze justin wilson bevestigt hebben
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 10:51
MarcyMarc
Avatar van MarcyMarc
MarcyMarc is offline
Ik neem aan Verstappen...
Ervaren en ik denk ook de meeste centjes
__________________
Carpe Noctem, Bibo Semper
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 17:53
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
MarcyMarc schreef:
Ik neem aan Verstappen...
Ervaren en ik denk ook de meeste centjes
Ik denk persoonlijk ook aan verstappen, is wel zo handig om een ervaren coureur naast een minder ervaren coureur te zetten. En natuurlijk de altijd zo belangrijke geldkwestie. Maar aangezien Jordan ook nog 1 stoeltje vrij heeft en moet bevestigen zet ik tohc nog 5% daarop en 95% op Minardi.
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 21:00
PV
PV is offline
Mja vage berichten wel.. in de ene krant (of de NRC, of de PZC) stond dat alletwee de plaatsen vergeven waren maar dat zal dan wel niet 'k hoop dat 't Verstappen wordt
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 17:47
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
mrhanky schreef:
Ik denk persoonlijk ook aan verstappen, is wel zo handig om een ervaren coureur naast een minder ervaren coureur te zetten. En natuurlijk de altijd zo belangrijke geldkwestie. Maar aangezien Jordan ook nog 1 stoeltje vrij heeft en moet bevestigen zet ik tohc nog 5% daarop en 95% op Minardi.
Minardi staat er nou niet bepaald bekend om dat ze veel met ervaren coureurs werken.

Jordan hoop ik dat het Irvine wordt en Minardi Verstappen, maar als je de media mag geloven, zit Albert er dichter in de buurt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32.