Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2001, 14:58
Orion16
Orion16 is offline
Hallo,

Ik kan ze nergens vinden, ook niet op de site van de fabrikanten maar ik zoek drivers voor: "Rockwell PCI56RVP+" modem omdat ik nu een ander stuurprogramma gebruikt wat niet zo best werkt, het is een Rockwel PCI56RVP+ omdat dat op de achterkant van het modem staat. Het stuurprogramma van Win 98 voor een Rockwell PCI56RVP werkt absoluut niet want tijdens het inbellen krijg ik zo'n blauw scherm, ik moe dus een "Rockwell PCI56RVP+" driver hebben!! Nu gebruik ik de driver "HCF PCI modem", dat geeft nogal eens conflicten ik ben dus op zoek gegaan naar een nieuw stuurprogamma.

Ook zoek ik drivers voor een Realtek RTL8029(AS) PCI Ethernet NIC netwerkkaart omdat de originele Windows-driver kennelijk niet geaccepteerd wordt.

Wie helpt mij hieraan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2001, 15:57
Bad Boy Me
Bad Boy Me is offline
die modem weet ik niet psies, die Realtek kaart is als 't goed is NE 2000 compatible, moet je die driver ff van je windows cd afplukken voor 't kaartje
Oud 27-04-2001, 17:33
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Bad Boy Me schreef:
die modem weet ik niet psies, die Realtek kaart is als 't goed is NE 2000 compatible, moet je die driver ff van je windows cd afplukken voor 't kaartje

Heb ik gedaan maar toch zoek ik liever nieuwe drivers van het Internet!!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2001, 17:42
Orion16
Orion16 is offline
BAD BOY ME heb jij je Duron 600 geklockt op 976?!?!?!?! Woh!!! Hoe deed je dat.. Wat voor cooler heb je dan wel niet dan? Anders wordt dan ding toch veel te heet?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2001, 17:43
Verwijderd
zoek de drivers voor je nic op www.realtek.com.tw
Met citaat reageren
Oud 27-04-2001, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef:

Heb ik gedaan maar toch zoek ik liever nieuwe drivers van het Internet!!

Nergens voor nodig, als je gewoon 98se hebt werken die kaartjes toch perfect. Die 8029 is gewoon een oud chippie, het heeft echt geen zin om er nieuwe drivers voor te installeren.

Met citaat reageren
Oud 27-04-2001, 20:03
Orion16
Orion16 is offline
Drivers van 98' kan ik niet installeren, had ik dat niet gezegd..?

[/B][/QUOTE]

Met citaat reageren
Oud 27-04-2001, 21:37
Bad Boy Me
Bad Boy Me is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
BAD BOY ME heb jij je Duron 600 geklockt op 976?!?!?!?! Woh!!! Hoe deed je dat.. Wat voor cooler heb je dan wel niet dan? Anders wordt dan ding toch veel te heet?
superorb + 2 casecoolers (8 cm, 35 cfm dacht ik) en 't is 979

nu draait ie door vervanging superorb (ivm. optimaliseren voor me casemod) tijdelijk onder 'n standaardkoeler op 864 herlijk stabiel te draaien.... ik ga de fan omdraaien en een 12 cm ~100 cfm misbruiken om die magge 6 cm 18 cfm ofzo)(coolermaster shit... ) een flinke boost te geven en 't warm direct uit me kast te zuigen

pics komen eraan

tip! OC alleen met extra casefans in je pc, heb je door lagere casetemp 'n hogere topsnelheid

Oud 27-04-2001, 21:40
Bad Boy Me
Bad Boy Me is offline
ik verwacht overigens dat ie met 'n cool heatsink (fop 38 ofzo) en me 100 cfm outtake er recht boven wel op de Ghz wil draaien eigenlijk sinds 't voltage "slechts" 1,77 volten is (op 979 met superorb)

en okee, ik beken... dit is niet 100% kennis en vaardigheid, maar voor 'n overdosis ook extreem mazzel met me core (AKBA uit week 32, een van de eerste, toen liepen ze alleen maar op 600 en 650 toen die uit kwam
Oud 28-04-2001, 13:07
Verwijderd
http://www.windrivers.com --> en dan advanced search
Met citaat reageren
Oud 29-04-2001, 11:29
Orion16
Orion16 is offline
Op hoeveel zou je een k-6 300 dan kunnen klokken als je zo'n superventilator in je kast hebt?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2001, 00:46
matrex
matrex is offline
Citaat:
Orion16 schreef:

Wie helpt mij hieraan?[/B]
www.lapwing.nl Daar staan ze bij de drivers...
Oud 06-05-2001, 21:41
M@TRIX
M@TRIX is offline
ik had de zelfde modem en ik heb de driver diskette eens besteld.. en nog steeds in mijn bezit MUAHHAHAHAA

zoek me mar op icq of MSN...
of email maar ff naar w.v.baast@home.nl
Reageren

Regels voor berichten