Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2001, 14:14
Nico-S
Nico-S is offline
Ik zou echt niet weten welke nu beter is, de Nokia (3310) of de Siemens (C35i) ... Help Me!!!!! of anders: Welke is beter???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2001, 15:07
JWO
JWO is offline
je zou ff op de site van de desbetreffende fabrikant kunnen kijken en de speficaties kunnen vergelijken?
Oud 14-04-2001, 23:02
Verwijderd
uit ervaring weet ik dat de 3310 veel gebruiksvriendelijker is en veel leuke functies heeft.....c35i heeft daarentegen WAP, mocht je dat leuk vinden.....je kunt ook ff wachten tot de 3330 uitkomt in NL, dan heb je een 3310 met wap en de mogelijkheid tot het downloaden van je eigen spellen
Met citaat reageren
Oud 15-04-2001, 14:12
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
Henri schreef:
je kunt ook ff wachten tot de 3330 uitkomt in NL, dan heb je een 3310 met wap en de mogelijkheid tot het downloaden van je eigen spellen
Dat zou ik ook doen, de C35i zou ik iig niet doen.
Oud 15-04-2001, 14:48
Verwijderd
Citaat:
J@SPER schreef:
Dat zou ik ook doen, de C35i zou ik iig niet doen.

[/B]
35i is ook leluq

Met citaat reageren
Oud 15-04-2001, 15:16
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
henri schreef:
uit ervaring weet ik dat de 3310 veel gebruiksvriendelijker is en veel leuke functies heeft.....c35i heeft daarentegen WAP, mocht je dat leuk vinden.....je kunt ook ff wachten tot de 3330 uitkomt in NL, dan heb je een 3310 met wap en de mogelijkheid tot het downloaden van je eigen spellen

Oftewel een UMTS telefoon, net zoals de Nokia 6310
Met citaat reageren
Oud 15-04-2001, 15:21
Hoffie G
Hoffie G is offline
Wazzuuuuuuuuup!!!!!!

Ik heb hetzelfde probleem. Twijfelde ook tussen Siemens en Nokia 3310. Uiteindelijk toch besloten van Nokia te kopen en 'k heb er nog geen seconde spijt van gehad. De Siemens is zeker degelijk materiaal. Maar tegenover de Nokia lijkt het precies een speelgoedje.
Oud 16-04-2001, 15:01
Arnhem Forever
Arnhem Forever is offline
Ik heb een c35i en die is retegoed.
Ok doei
Met citaat reageren
Oud 17-04-2001, 18:07
bulbanos
bulbanos is offline
k zou zo zeggen: pakt de nokia
Met citaat reageren
Oud 18-04-2001, 12:22
datreegtop
datreegtop is offline
ik heb zelf de siemens en mijn broertje de nokia maar ik zou geen seconde willen ruilen
Oud 20-04-2001, 15:47
G-Scorpion
G-Scorpion is offline
Citaat:
henri schreef:
c35i heeft daarentegen WAP, mocht je dat leuk vinden.....

WAP...

Maar Duur!!
Oud 22-04-2001, 18:14
bulbanos
bulbanos is offline
Citaat:
G-Scorpion schreef:

WAP...

Maar Duur!!
heel duur! je betaal 1 minuut om alleen maar in te loggen. En dan dat traag surfen

Met citaat reageren
Oud 22-04-2001, 19:43
Tofke_H
Tofke_H is offline
Siemens
Oud 22-04-2001, 20:58
Nico-S
Nico-S is offline
Ik had ooit hier deze vraag gesteld... Nou ik ga niet voor de C35i en niet voor de 3310 kiezen. Het blijft trouwens wel Siemens, namelijk de M35i. Dus eigenlijk wel de C35i alleen een verbeterde versie.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2001, 21:50
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
Nico-S schreef:
Ik had ooit hier deze vraag gesteld... Nou ik ga niet voor de C35i en niet voor de 3310 kiezen. Het blijft trouwens wel Siemens, namelijk de M35i. Dus eigenlijk wel de C35i alleen een verbeterde versie.
Nou ja, niet echt verbeterd:
De M35 is stof-, schok- en spatwaterbestendig, das alles en voor de rest hetzelfde...

Met citaat reageren
Oud 22-04-2001, 22:17
Bad Boy Me
Bad Boy Me is offline
Citaat:
Arnhem Forever schreef:
Ik heb een c35i en die is retegoed.
Ok doei
ik ga je nu heel hard tegespreken!

ik zit in de unlock buisness en loop daardoor geel veel (tijdelijk helaas) met heel veel verschillende telefoons rond... o.a. de c35 en de 3310 heb ik enkele dagen gehad. de c35 vond ik BIJZONDER IRRITANT hij heeft vooral met de belmelodieën veel te veel aparte instellingen. verder is 't menusysteem _ERG_ onoverzichtelijk en zit je als je 2x op menu drikt 'n kwartier te wachten op 't internet menu. de spellerjes zitten te erg verstopt, als je kort wil spelen ben je langer bezig met zoeken als met spelen zelf. de trilfunctie van de C35 is ook veel te zwak, die voel je echt niet in de bus/tram, en zo kan ik nog ff verdergaan...

't enige voordeel van de c35 is dat die zich makkelijker laat unlocken

de 3310 daarintegen heeft 'n eenvoudigere opzet in de software, sneller en makkelijker te bedienen, stevigere trilfunctie, maar die heeft software fouten o.a. bij 't smssen en dan 'n nummer uit je telefoonboek halen.

conclusie... als je veel tijd heb om vooral de 1e keer je telefoon in te stellen, of als je wil wappen de c35, in elk ander geval de 3310

Oud 24-04-2001, 11:37
Arnhem Forever
Arnhem Forever is offline
Citaat:
Bad Boy Me schreef:
ik ga je nu heel hard tegespreken!

ik zit in de unlock buisness en loop daardoor geel veel (tijdelijk helaas) met heel veel verschillende telefoons rond... o.a. de c35 en de 3310 heb ik enkele dagen gehad. de c35 vond ik BIJZONDER IRRITANT hij heeft vooral met de belmelodieën veel te veel aparte instellingen. verder is 't menusysteem _ERG_ onoverzichtelijk en zit je als je 2x op menu drikt 'n kwartier te wachten op 't internet menu. de spellerjes zitten te erg verstopt, als je kort wil spelen ben je langer bezig met zoeken als met spelen zelf. de trilfunctie van de C35 is ook veel te zwak, die voel je echt niet in de bus/tram, en zo kan ik nog ff verdergaan...

't enige voordeel van de c35 is dat die zich makkelijker laat unlocken

de 3310 daarintegen heeft 'n eenvoudigere opzet in de software, sneller en makkelijker te bedienen, stevigere trilfunctie, maar die heeft software fouten o.a. bij 't smssen en dan 'n nummer uit je telefoonboek halen.

conclusie... als je veel tijd heb om vooral de 1e keer je telefoon in te stellen, of als je wil wappen de c35, in elk ander geval de 3310

Niet te ingewikkeld kerel...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2001, 12:28
Six4Eight
Six4Eight is offline
Citaat:
Bad Boy Me schreef:
heel veel, zie hierboven
Das wel allemaal leuk een aardig, en alhoewel ik zelf een 3310 heb, is de C35i toch echt wel iets beter.

1 woord. Intern geheugen.
Vind je op de 3310 niet terug, en dat zuigt aan alle kanten.
Oud 24-04-2001, 19:05
Nico-S
Nico-S is offline
Citaat:
Athlon schreef:
Nou ja, niet echt verbeterd:
De M35 is stof-, schok- en spatwaterbestendig, das alles en voor de rest hetzelfde...

Dus toch iets beter......

Met citaat reageren
Oud 24-04-2001, 20:50
Bad Boy Me
Bad Boy Me is offline
Citaat:
Arnhem Forever schreef:

Niet te ingewikkeld kerel...
ingewikkeld? praktijkervaringen

Oud 25-04-2001, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Bad Boy Me schreef:

[...]
de spellerjes zitten te erg verstopt, als je kort wil spelen ben je langer bezig met zoeken als met spelen zelf.
[...]
Nou dat valt ook wel weer mee hoor. Een vriend van mij heeft zo'n ding en ik had in no-time zelf de spelletjes gevonden. En als je het eenmaal weet gaat het natuurlijk nog sneller. Ligt dus aan jou.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2001, 13:32
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
3310
Met citaat reageren
Oud 25-04-2001, 18:15
bulbanos
bulbanos is offline
Citaat:
Bad Boy Me schreef:
de trilfunctie van de C35 is ook veel te zwak, die voel je echt niet in de bus/tram
Dat is zeker niet waar, je moet wel gewoon zijn van erop te reageren als er iets trilt.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2001, 21:19
youri17
youri17 is offline
Citaat:
Nico-S schreef:
Ik zou echt niet weten welke nu beter is, de Nokia (3310) of de Siemens (C35i) ... Help Me!!!!! of anders: Welke is beter???
w8 tot de 3330 uit is die is een stuk beter dan de 3310 en de c35 i c35 i is ook wel goed ik heb hem zelf maar dat is niet alles
mazzl youri
Oud 26-04-2001, 22:00
Bad Boy Me
Bad Boy Me is offline
Citaat:
PIE schreef:
Nou dat valt ook wel weer mee hoor. Een vriend van mij heeft zo'n ding en ik had in no-time zelf de spelletjes gevonden. En als je het eenmaal weet gaat het natuurlijk nog sneller. Ligt dus aan jou.
je kan ook de linkerknop linken naar je spelletjes merkte ik net... normaal linkt die naar Internet

Oud 26-04-2001, 22:01
Bad Boy Me
Bad Boy Me is offline
Citaat:
bulbanos schreef:
Dat is zeker niet waar, je moet wel gewoon zijn van erop te reageren als er iets trilt.
ik voel de c35 echt niet trillen! terwijl de trilfunctie wel gewoon werkt...

Oud 29-04-2001, 21:05
BlueSkyraider
BlueSkyraider is offline
Ik heb zelf ook voor die moeilijke keuze gestaan. En ik heb uiteindelijk voor de siemens gekozen. gewoon omdat die toen iets goedkoper was en iedereen van de familie ook een siemens had. als je een beetje uit de sleur van de nokia3210 en 3310 wil geraken (tegenwoordig heeft iedereen een 3310) dan zou ik de siemens nemen. en geen c35 maar m35. dan heb je er ook één zonder antenne.

ze zijn uiteindelijk toch even goed in het algemeen. staan ook toffe spelletjes op.

doei
Oud 30-04-2001, 21:09
bulbanos
bulbanos is offline
Citaat:
Bad Boy Me schreef:
ik voel de c35 echt niet trillen! terwijl de trilfunctie wel gewoon werkt...

k geef toe: gewenning, anders niet

Bij mij staat de linkerknop naar nieuwsms gelinkt, erg handig.

Met citaat reageren
Oud 30-04-2001, 21:10
bulbanos
bulbanos is offline
Citaat:
BlueSkyraider schreef:
en geen c35 maar m35. dan heb je er ook één zonder antenne.

maar veel zwaarder en minder elegant (sexy zoals siemens beweert)

Met citaat reageren
Oud 05-05-2001, 05:46
DanTheMan
DanTheMan is offline
Citaat:
bulbanos schreef:
heel duur! je betaal 1 minuut om alleen maar in te loggen. En dan dat traag surfen

toen ik ging wappen met die c35i had ik dit ook. maar nou met diezelfde sim in me 7110 en hoppa hij vliegt erover. dus ja de c35i is niet zo snel op het wap gebied. maar ja wel goed toestel
Oud 08-05-2001, 20:30
bulbanos
bulbanos is offline
Citaat:
DanTheMan schreef:
toen ik ging wappen met die c35i had ik dit ook. maar nou met diezelfde sim in me 7110 en hoppa hij vliegt erover. dus ja de c35i is niet zo snel op het wap gebied. maar ja wel goed toestel

vergis ik mij of niet? Maar wap heeft toch een max overdrachtssnelheid, en die hangt niet af van de telefoon...
Verbeter mij als ik het fout heb
Met citaat reageren
Oud 12-05-2001, 20:12
Ianto
Ianto is offline
Ik heb zelf het grotere broertje (niet in formaat maar in functies) van de C35i, de S35i en ik ben erg blij dat ik me niet heb laten overhalen om een Nokia 3310 te nemen.
(wat heb ik nou aan chatfuncties?.. 'tis een GSM, geen speelgoed)

De menustructuur van de S35i is hetzelfde als die van de C en de M en die is zeker niet ingewikkeld, hetzelfde geldt voor het instellen.

Ik kan je de Siemens aanbevelen, nog geen seconde spijt gehad. De geluidskwaliteit is erg goed, de ontvangst ook. De resolutie van het display is beter dan de Nokia.
Toegegeven; VibraCall is een beetje zwak, maar als je eraan gewend bent voel je het echt wel trillen. (is nog lekker stil ook.. niet zo'n ZZZZZZZZZZZMMM erbij)

De S is iets duurder maar als je voor de C wilt gaan zou ik toch zeggen neem de M.. geen antenne is echt wel beter en je kunt de M een keer laten vallen zonder dat 'ie naar de galamiezen is.

Ik weet wel dat m'n volgende weer een Siemens wordt.. SL45 ofzo, iig geen Nokia.
Reageren

Regels voor berichten