Advertentie | |
|
![]() |
|
Wazzuuuuuuuuup!!!!!!
Ik heb hetzelfde probleem. Twijfelde ook tussen Siemens en Nokia 3310. Uiteindelijk toch besloten van Nokia te kopen en 'k heb er nog geen seconde spijt van gehad. De Siemens is zeker degelijk materiaal. Maar tegenover de Nokia lijkt het precies een speelgoedje.
||
![]() |
Citaat:
De M35 is stof-, schok- en spatwaterbestendig, das alles en voor de rest hetzelfde... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zit in de unlock buisness en loop daardoor geel veel (tijdelijk helaas) met heel veel verschillende telefoons rond... o.a. de c35 en de 3310 heb ik enkele dagen gehad. de c35 vond ik BIJZONDER IRRITANT hij heeft vooral met de belmelodieën veel te veel aparte instellingen. verder is 't menusysteem _ERG_ onoverzichtelijk en zit je als je 2x op menu drikt 'n kwartier te wachten op 't internet menu. de spellerjes zitten te erg verstopt, als je kort wil spelen ben je langer bezig met zoeken als met spelen zelf. de trilfunctie van de C35 is ook veel te zwak, die voel je echt niet in de bus/tram, en zo kan ik nog ff verdergaan... 't enige voordeel van de c35 is dat die zich makkelijker laat unlocken de 3310 daarintegen heeft 'n eenvoudigere opzet in de software, sneller en makkelijker te bedienen, stevigere trilfunctie, maar die heeft software fouten o.a. bij 't smssen en dan 'n nummer uit je telefoonboek halen. conclusie... als je veel tijd heb om vooral de 1e keer je telefoon in te stellen, of als je wil wappen de c35, in elk ander geval de 3310
||
![]() |
Citaat:
Niet te ingewikkeld kerel... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mazzl youri
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik heb zelf ook voor die moeilijke keuze gestaan. En ik heb uiteindelijk voor de siemens gekozen. gewoon omdat die toen iets goedkoper was en iedereen van de familie ook een siemens had. als je een beetje uit de sleur van de nokia3210 en 3310 wil geraken (tegenwoordig heeft iedereen een 3310) dan zou ik de siemens nemen. en geen c35 maar m35. dan heb je er ook één zonder antenne.
ze zijn uiteindelijk toch even goed in het algemeen. staan ook toffe spelletjes op. doei
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Verbeter mij als ik het fout heb |
![]() |
|
Ik heb zelf het grotere broertje (niet in formaat maar in functies) van de C35i, de S35i en ik ben erg blij dat ik me niet heb laten overhalen om een Nokia 3310 te nemen.
(wat heb ik nou aan chatfuncties?.. 'tis een GSM, geen speelgoed) De menustructuur van de S35i is hetzelfde als die van de C en de M en die is zeker niet ingewikkeld, hetzelfde geldt voor het instellen. Ik kan je de Siemens aanbevelen, nog geen seconde spijt gehad. De geluidskwaliteit is erg goed, de ontvangst ook. De resolutie van het display is beter dan de Nokia. Toegegeven; VibraCall is een beetje zwak, maar als je eraan gewend bent voel je het echt wel trillen. (is nog lekker stil ook.. niet zo'n ZZZZZZZZZZZMMM erbij) De S is iets duurder maar als je voor de C wilt gaan zou ik toch zeggen neem de M.. geen antenne is echt wel beter en je kunt de M een keer laten vallen zonder dat 'ie naar de galamiezen is. Ik weet wel dat m'n volgende weer een Siemens wordt.. SL45 ofzo, iig geen Nokia.
|
![]() |
|
|