Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
je kan zo'n ding ook zelf bouwen.. dan is het al weer iets goedkoper.. ik weet dat iig de conrad ( www.conrad.nl denk ik) losse onderdelen verkoopt..
|
![]() |
|
![]() |
kijk eens op www.quartel.nl dan weet je meer of op www.vasco.nl succes en als je een zwever met hulpmotor koopt dan ben je een stuk goedkoper uit en kan je gewoon op een open veldje (weiland ofzo) vliegen.Maar neem les anders 1 keer vliegen en nooit meer omdat hij neergestort is .
||
Citaat:
|
![]() |
kijk hier eens, www.willies.nl is die modelbouwzaak op de kruisstraat (stad, bij de muziekschool), heb ik ooit ook een auto gehaald, best fijne winkel.
Voor wat prijzen kun je ook nog ff kijken op www.verspaget.nl maar het beste kun je toch een keer ergens langsgaan. [Dit bericht is aangepast door courgette schreef: (16-05-2001).]
|
hmmm 1000 piek vind ik wel erg veel hoor ik heb toen 400 piek betaald voor mijn zweef vliegtuig , heb ik gekocht op www.toemen.nl
|
Als je nog niets hebt (dus geen ontvanger, zender, vliegtuig e.d.) mag je toch zeker 500 piek rekenen. Om te leren zou je best eens naar een vliegclub gaan. Ga eens naar http://www.airtoi.com en ga naar de club database. Daar vind je ze wel. Een gewone hoogdekker is het simpelst om mee te leren want het is het stabielst. Als je wil mag je me altijd contacteren via icq. Voor nummer zie info.
[Dit bericht is aangepast door BlueSkyraider (03-06-2001).]
|
![]() |
Ik vind een RC-heli ook leuker dan een modelvliegtuig. Zelf heb ik een RC-heli (set), die met alles erop en eraan F 1500,- kostte. Naast de heli / vliegtuig zelf, heb je nog een starter, oplader (voor de ontvanger aan boord van het toestel en voor de zender), een zender en waarschijnlijk brandstof nodig. Wel moet ik toegeven, dat vliegen met heli's lastiger is dan met vliegtuigjes. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
wat zou er gebeurt zijn ??? Verwijderd | 5 | 07-11-2003 19:16 | |
Lifestyle |
verzamelen maantje tuurt | 100 | 16-06-2003 19:13 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] Wat vind je van de naam, avatar en signature van de persoon boven je? II Dminor | 494 | 31-05-2003 16:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Armloze Iraakse jongen naar ziekenhuis in Koeweit meki | 21 | 28-04-2003 13:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Technique oblige Hannibal | 2 | 08-12-2002 18:28 | |
Lifestyle |
een kloddertje hier... boardbabe | 53 | 11-11-2002 16:01 |