![]() |
|
Hier nog een expert in het staand plassen
![]() Ik doe het echter alleen als het toilet echt ranzig is, met urinespetters ofzo. Vroeger 'hing' ik echt te zweven boven de toiletpot, maar da's heel lastig omdat je dan nooit de laatste restjes uitgeplast krijgt vanwege de druk die je op je spieren moet zetten om niet om te vallen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dat werkt ook nog. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
hahahahaha, mag ik even heel hard lachen? niet om je uit te lachen, maar ik vond de oplossing erg grappig. laat mij maar lekker hangen boven die pot, kan er niet mee zitten. of ik leg gewoon wc-papier op de bril. pech dan dat het niet zo smakelijk is, ik vind dat rechtop staand plassen in zo'n mannenhokkie er nogal apart uitzien. nouja, sorry voor het lachen.
|
Het is ook niet de bedoeling dat je naast de mannen gaat plassen, dat doe ik ook niet! Ik sta gewoon in het vrouwentoilet, helemaal alleen, in m'n eigen hokje!
Ik heb 'ns gehoord dat het 'hangen' boven de toiletpot eigenlijk niet zo goed is, omdat bepaalde spieren dan aangespannen worden die je net moet ontspannen om je blaas te kunnen leegplassen, en dat zou dan weer blaasontstekingen veroorzaken. Nu ja, hangen of staan, wat maakt het uit... heb toch wel sterk de indruk nu dat er gewoon NIEMAND gaat zitten op openbare toiletten! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
REIE
||
Citaat:
meestal leg ik gewoon wcpapier neer, hoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() nouja, succes d'r mee ![]()
|
Yup. Heb ik ook.
Ik vind zowiezo plassen op openbare gelegenheden niet zo'n pretje. Ik moet *kuch* altijd even over drempel heen. En mij kreeg je met geen tien paarden op een vuile wc. Ik heb een zomerlang chronische blaasontsteking gehad, en herhaling probeer ik met alle macht te voorkomen.
|
|