Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2001, 21:22
annegarn14
annegarn14 is offline
hey ik heb casema internet en ik heb ook een internet pc op kamer staan en wil er dan ook internet op aansluiten maar ik heb al ergens anders een internet aansluiting staan

nu wil ik een netwerkje aanleggen

wat zijn hier de mogelijkheden van en de kosten
Oud 09-07-2001, 22:34
Verwijderd
als ik het goed begrijp: je hebt nu een pc op i'net bij casema, en wilt op dezelfde account een tweede aansluiten dmv een netwerkje?

eerst gewoon het normale netwerkje, 2 kaartjes en een kabeltje (hoeft nog geen 7 tientjes te kosten). daarna een programmatje downloaden (ik weet niet welke, heb hier geen ervaring mee) waarmee je internet deelt. het is globaal, maar ik heb hier geen ervaring mee, maar volgens mij is dit de hoofdlijn. iemand die mij goed kan aanvullen want alleen aan mij heeft ie nog niet genoeg...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2001, 00:02
D@mien
D@mien is offline
Ik ben redelijk goed in het aanleggen van netwerken enzo...maar jou verhaaltje is erg vaag. Ik snap nu niet welke compu nou wel of geen i'net heeft.....
Maar wat ik er uit kan maken is dit:
Je heb net (kabel-)internet bij casema, en die is aangesloten op 1 computer... de 2e computer heeft ook internet, maar dan met een 56k(i.o.d.)modem. Je wil met computer nr. 2 gebruik maken van de Casema, en de 56k niet meer gebruiken....
Klopt dit een beetje met wat je bedoelt????
Of wil je met compu nr. 2op de 56k modem én op Casema kunnen??
Grrag ff iets duidelijker maken..
Oud 10-07-2001, 08:24
Dreams
Dreams is offline
Ik zou ook zoiets willen aanleggen, duzzz...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2001, 11:10
annegarn14
annegarn14 is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Ik ben redelijk goed in het aanleggen van netwerken enzo...maar jou verhaaltje is erg vaag. Ik snap nu niet welke compu nou wel of geen i'net heeft.....