![]() |
|
hoi
ik heb gister nieuw geheugen gekocht voor mijn computer (128 mb) en deze in mijn pc gezet, daarvoor moest ik er 32 uithalen 9had 2*32 en maar 2 dimm sloten) hij leek het goed te doen, maar kreeg na een uurtje werken een melding van win 2k, met een mooi blauw scherm terwijl mijn computer 'halted" was, melding was iets van dat er een fout in het fysieke geheugen zat en ntoskrn.exe dat niet leuk vond en daarom het systeem stopt (heb de tekst boven liggen, op verzoek leverbaar....) ok, een keertje vastlopen kan, maar toen kreeg ik die melding steeds terug (steeds na +- 30 minuten werken, soms eerder soms later) dus dacht ik, ik heb een kapotte dimm gekregen, maar na wat testen blijkt dat het niet aan de nieuwe dimm lag, maar aan mijn oude ik heb nu mijn andere oude er in zitten, samen met de nieuwe, en hij draait weer perfect, maar nu blijft de vraag over: is die dimm nu kapot, of zat hij er gewoon niet goed in ofzo?? ik wil hem namelijk wel doorverkopen (kan er misschien nog wel F25,- voor krijgen als iemand gek is) PiEt ------ pietje63@myc.tmfweb.nl http://www.levedelol.com
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
geheugen en leerprestaties best_lover | 29 | 06-08-2007 16:17 | |
Software & Hardware |
Geheugen kapot? Muzzle | 35 | 02-05-2006 16:05 | |
Software & Hardware |
[Software] Windows Vista: ervaringen? Benteknol | 39 | 30-09-2005 21:09 | |
Software & Hardware |
[Geheugen] Uitbreiden geeft problemen MrD | 7 | 05-02-2004 19:02 | |
Software & Hardware |
Windows XP wil helemaal niet, geheugen kapot?? Orion16 | 29 | 06-03-2003 20:18 | |
Software & Hardware |
Registerprobleem bij Windows 95 BlueSkyraider | 7 | 02-02-2002 16:41 |