| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
ach, gewoon een andere nemen, die dingen kosten toch nix
Greetz tewan het leven is een voordeel, print nu je voordeelbonnen (zoals voor de mc) op http://korting.iscool.nl
|
|
|
|
Ach wat zou het: je hebt er toch nog wel een paar in voorraad liggen?
Ik iig wel...en anders schroef je hem idd lekker open...(doe ik altijd als ik me verveel). Als je gewoon radeloos bent, koop je ff een nieuwe... Gegroet
|
|
||
|
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door joosie50 (19-08-2001).] |
||
|
|
||
|
Citaat:
right?
|
|
||
|
Citaat:
Anti-oxydanten in levenmiddelen zorgen dat die niet gaan reageren met zuurstof in de buitenlucht, maar draaien dit proces absoluut niet om. En bijvoorbeeld koper roest niet, maar oxideert wel, cappice? |
||
|
|
|
|
Ik heb hier nog wel een toetsenbord over wat goed is..
Maarruh, ik heb er ook wel eens cola overheen laten pleuren (nouja, mijn zus deed het en ik zat met de gebakken peren en kon et schoonmaken want het was mijn toetsenbord. het was gelukkig alleen de nummertoetsen , maar hij deed het dus daarna niet meer. Ik had wel alle nummers eruit gehaald enzo en schoongemaakt, maar dat hielp niets. Toen heb ik hem in de kast gepleurd en een oudere gepakt (niet draadloos) en na een paar weken heb ik es gekekn offie het nog deed.. ![]() En voila, hij deed het ![]() |
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Software & Hardware |
Toetsenbord flipt TedEdFred | 6 | 19-07-2012 16:38 | |
| De Kantine |
Epilepsaai-aanval. #515 Verwijderd | 500 | 04-02-2009 16:40 | |
| Drugs & Alcohol |
Meet! Verwijderd | 351 | 07-05-2008 11:45 | |
| Beleidszaken |
Linkt naar verkeerd topic Barry K | 4 | 20-06-2006 17:05 | |
| Muziek |
Alto Anthem for the next generation - SUGGESTIES? hhendrikxx | 41 | 31-05-2006 21:40 | |
| Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 20 Verwijderd | 500 | 19-01-2004 16:13 | |