Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2002, 10:56
~*Marsmallow*~
~*Marsmallow*~ is offline
Zijn hier mensen die op vrijdag naar de Triangle gaan of zaterdag naar de Koorn(beurs) in Delft? Vinden jullie ervan? Ik ken het niet dus zou wel willen weten of het wat is...
Triangel is alternatief en Koornbeurs is mengeling van gothic en ... verschillende stylen...
Voor mensen die er niet heen gaan, gaan jullie wel naar dat 'soort' tenten als je het zo oneerbiedig mag zeggen? Vertel Vertel
Oud 14-12-2002, 11:20
beuk
beuk is offline
Het trekt mij niet echt, maar ik eet wel heel soms bij koornbeurs
Oud 14-12-2002, 15:48
Verwijderd
voordat ik zwanger was ging ik wel bijna elke zaterdag naar de koornbeurs Underground.
Maar ik hoor van anderen dat er de laatste tijd veel koornbeurskleuters rondlopen van 13 met een beugel en een blowtje. beetje jammer....
Oud 14-12-2002, 15:49
Verwijderd
Citaat:
beuk schreef:
das wel lekker goedkoop
Oud 14-12-2002, 17:22
mixtape
mixtape is offline
Ik was vorige week zaterdag voor het eerst in de Koornbeurs. Het was wel okeej maar niet super geweldig. Ik had het wel naar m'n zin maar dat kwam niet zozeer door de mensen / muziek daar. Veel gothics inderdaad. Muziekvloer stond wel lekker vol, je kon je kont niet keren en op een gegeven moment was er wel een redelijke pit.
Oud 16-12-2002, 13:39
Verwijderd
'k wil d'r nog ns een keertje kijken maarja delft is b'tje te ver weg
Oud 17-12-2002, 14:05
Verwijderd
Ik kom elke zaterdag in de Underground als ik geen verjaardag ofzo heb... Tis goedkoper dan gewoon hier in R'dam uitgaan, en ken er nu ook veel meer mensen. Triangel ben ik een paar keer geweest, ook wel grappig.
Oud 27-12-2002, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Ramlothiel schreef:
Ik kom elke zaterdag in de Underground als ik geen verjaardag ofzo heb... Tis goedkoper dan gewoon hier in R'dam uitgaan, en ken er nu ook veel meer mensen. Triangel ben ik een paar keer geweest, ook wel grappig.
hoe zie je eruit dan?
Oud 28-12-2002, 16:48
Verwijderd
Koornbeurs ben ik 1 x geweest, een paar weekies geleden...
Was wel cool, veel mensen dansen, goede sfeer..

Alleen erg jammer dat er veel meelopers zijn, zo leek het tenminste..niemand danste op de onbekendere muziek, en zodra ze Rammstein draaiden, ging iedereen dansen..ook nog es op dezelfde manier...

Het kwam een beetje op me over dat al die mensen er hetzelfde uitzien, terwijl ze zo anders willen zijn..allemaal dezelfde gothic stijl..maar t kan ook aan mij liggen
Oud 30-12-2002, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Naojan schreef:
hoe zie je eruit dan?
Ja ik kan mezelf wel gaan beschrijven maar daar heb je waarschijnlijk weinig aan... Kheb zwart lang-ig haar, en een onwijs wipneusje. Beetje mollig, en ik ben altijd samen met een blonde vriendin en soms wat andere vrienden erbij. Mjah, met Oud&Nieuw ben ik er ook
Oud 04-01-2003, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Ramlothiel schreef:
Ja ik kan mezelf wel gaan beschrijven maar daar heb je waarschijnlijk weinig aan... Kheb zwart lang-ig haar, en een onwijs wipneusje. Beetje mollig, en ik ben altijd samen met een blonde vriendin en soms wat andere vrienden erbij. Mjah, met Oud&Nieuw ben ik er ook
hmzz is die blonde vriendin die met die stem van de Nanny? meiske met een bril en lieslaarsjuhs. zeer dun, staat altijd bij dat schotje waar die d.j.`s staan.

foto?
Oud 13-01-2003, 13:51
Black Reina
Black Reina is offline
heel af en toe(kwoon int noorden vant land dus kan helaas niet zo vaak) kom ik in de koorn met mn ex (die in vlaardingen woont) tis dr altijd heel erg gezellig, leuke muziek, leuke mensen enzo
Oud 14-01-2003, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Naojan schreef:
hmzz is die blonde vriendin die met die stem van de Nanny? meiske met een bril en lieslaarsjuhs. zeer dun, staat altijd bij dat schotje waar die d.j.`s staan.

foto?
nee... en ik heb ook geen foto's, alleen maar hele oude. maar kheb foto's van jou gezien, dus als ik je zie zal ik je wel een keer aanspreken ga je nog wel eens uit nu, met je zoontje enzo?
Oud 15-01-2003, 21:45
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ik ben zelfs lid van de Koornbeurs.. Maar niet dat ik er ooit kom.. moet me maar eens uitschrijven ofzo..
Ik dacht dat ik er vaker zou komen nu ik wat meer in de buurt woon.. Maar het tegenovergestelde..
Ach ja, maakt ook niet echt uit.. d'r wordt wel een hoop afgezeurd in die tent..
Oud 17-01-2003, 12:11
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Ramlothiel schreef:
ikke ook... met Ramlothiel... zelfde verhaal dus

(alleen heb ik zwart haar )
Oud 17-01-2003, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Ramlothiel schreef:
nee... en ik heb ook geen foto's, alleen maar hele oude. maar kheb foto's van jou gezien, dus als ik je zie zal ik je wel een keer aanspreken ga je nog wel eens uit nu, met je zoontje enzo?

wil binnenkort (ik denk volg) wel weer ff een keertje gaan. Mijn moeder past dan op. Wel weer erg veel zin in, al driekwart jaar niet geweest
Oud 25-01-2003, 17:00
Olive
Olive is offline
Citaat:
beuk schreef:
Zelfde voor mij. Het eten is er meestal wel goed trouwens .

Regels voor berichten