Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik kan niet aan de verkoper vragen de Cylinder eraf te draaien, om de simpele reden dat ie al van mij is..... ik ga dus strax ff me krukas checken
![]() hij slipt bij 't wegtrekken ook niet zoveel..... maar als je dan gas teruggeeft en weer vol geeft is 't (voor me gevoel) over met slippen. hmm.... 12mm is ietsie te groot voor de LAAGTOERIGE cylinder? kaqn ik der geen hoogtoerige cylynder op bommen dan? gaat ie gelijk neem ik aan wat harder.... toch? want ik vind 't herlijk om me gas vol open te trekken..... om de simpele reden dat vol veel lekkerder rijd als 2/3 open.... maar als ik daarmee benzine verkloot moet ik me rijstijl aanpassen.... ![]() thanks voor je help man, en je hoort nog wel eens van me ![]() PS. die vespa Cylinder heb ik weggebracht, kan ik voor 60 piek, mèt 2 nieuwe uitlaatboutjes derin ophalen, en vanaf daar kost 't me nog zo'n 60 piek om 'm weer flex te maken denk ik... (60 = goeie schatting toch? zuyigerveren + olie + drukveer + variorollen? |
![]() |
|||||
Citaat:
nee dat begreep ik ook dat ie al van jou is, maar je vroeg wat ik gezegd had wat je moest doen bij aankoop van zo'n ding Citaat:
hm.. vaag.. Draai je koppeling er anders eens af op de manier die ik beschreven had hierboven, en bekijk hem eens. Als je iemand weet die nog een koppeling heeft, probeer die dan eens. Anders zou ik dat maar gewoon voor lief nemen.. Citaat:
Nou een puch draait gewoon VEEL minder toeren dan een scooter, terwijl ze allebij een 12MM carb hebben. Dat betekent domweg dat je puch een carburateur heeft die bij volgas geven benzine 'verspilt'. Koop je echter een beetje meer een racecilinder, dan heb je er echter wat te weinig aan. Voor een snelle 50CC heb je dan iets van 13 of 14MM nodig, en het makkelijkste is dan om je standaard 12MM carb uit te boren. Voor een 70CC heb je een 18MM nodig, en voor een polini 65CC (de beste cilinder) een 15MM. Citaat:
nou 60 piek om nieuw schroefdraad in je cil te boren vind ik netjes.. Had ik het persoonlijk niet voor gedaan.. Nou misschien omdat zij er speciaal gereedschap voor hebben, dat het daarom sneller en dus goedkoper kan.. Zuigerveren is er wisselend wat het kost, maar denk tussen de F10,- en de F30,-. Olie = ? Je bedoeld carterolie neem ik aan?? Denk dat dat ook iets van F20,- tot F25,- kost, drukveer is meestal een tientje, en rolletjes ongeveer F15,- per setje. Dus F60,- ben je minimaal wel kwijt denk ik, afhankelijk van wat de zuigerveertjes kosten. Groet'n, Genesis |
Advertentie |
|
![]() |
|
|