| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik denk niet dat het mogelijk dit soort types te desillusioneren. Als het kon, was het lang geleden al gebeurd
Ik negeer ze gewoon, als je zo boos maakt heb je nog meer last van ze. Dat lijkt me niet de bedoeling. Doe zo ongeïnteresseerd mogelijk, maar wordt niet te grof, dan hebben ze de neiging geïriteeerd te raken en nog veel vervelender te worden. Dus mijn advies: gewoon negeren die kansloze lui |
|
|
|
|
|
gewoon doen alsof 'n jongen die je goed kent je vriend is, dan houden ze meestal toch wel op?
als 'n meisje dat ik ken dat vraagt, dan doe ik dat ook wel, d'r es goed vastnemen en vies kijken naar die andere gast(en)
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maareh, grote sterke vriendjes van je vriendin zijn ook heel handig (als hij er ook is en ik word lastig gevallen, komt hij mij net zo goed 'beschermen' )
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Nja, ik ga meestal steeds heel demonstratief met mn rug naar hen toestaan en negeer ze compleet. Ze uitlachen wil ook nog wel eens helpen.. of ik loop naar een mannelijke bekende toe en leg het ff uit en idd, doe alsof ik bij hem hoor.. Meestal druipt ie dan wel af..
Wat ik trouwens laatst had.. een vriend van de vriend van het meisje waar ik mee was was ontzettend opdringerig, steeds arm om me heen en van die opmerkingen Met me meedansen enz. Maar ik was absoluut niet in hem geïnteresseerd.. Maar ja, bij hem ga ik toch wat minder snel lullig doen, het met mn rug naar hem toe staan heb ik wel gedaan, en heel kortbondig geantwoord enzow.. Maar het hielp allemaal niks?? Hiebij wist ik gewoon echt niet wat ik moest doen?
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik snap idd. niet waarom die oude gasten ook altijd uitgerekend naar mij toe komen
Iedere week is het weer hetzelfde. Als ik met een vriendin ben ga ik gewoon even met haar dansen etc. Dan snappen ze meestal de hint wel. Als ik met een vriend ben komt ie me altijd netjes redden. En als ze echt niet van stoppen weten dan word ik wel beetje boos "opdonderen ik moet je niet" Maar dat duurt redelijk lang eer ik dat wil zeggen, maar het komt voor. Ik trek die ventjes blijkbaar aan. Wat doet hun denken dat jonge mensen iemand van 45 willen hebben??? En dan zijn het ook nog altijd van die wereldvreemde bierzuipende verslaafden meestal
|
|
|
|
|
|
Als ik jullie was zou ik je vriend mee nemen, die neemt het wel voor jullie op, zou ik ook doen voor mijn vriendin. Ik zou ze laten voelen dat ze van mijn meisje af moeten blijven, maar als je geen vriendje hebt is dat een ander verhaal, ga met vrienden ofzo, dat is gezelliger en veiliger ook, dan kun je voor elkaar opkomen.
|
|
||
|
Citaat:
en ik ken bovendien weinig mensen die alleen uit gaan. Maar die kerels moeten gewoon niet zo'n hoge dunk van zichzelf hebben dat ze denken dat alle kleine meisjes voor die ouwe kerels in katzwijm vallen.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
nou, m'n vriend ziet meestal wel wat er aan de hand is, dus hij schiet al gauw te hulp.
ook de oude bekende truc: met je beste vriendin lesbie spelen =) (alleen mijn huidihe beste vriendin doet dat niet...dus als het echt nodig is, doe ik t met een goede vriendin) of ja. ik zeg gewoon dat ie op moet flikkeren
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
(wat wel irritant is als er een leuke jongen op je afkomt, maar je bent met een vriendin die wel al bezet is, en zij gaat dan zonder iets aan mij te vragen zeggen dat we lesbisch zijn.. !!!) |
|
|
|
|
|
hahaha nou ik zou die vent als ze alleen willen praten zeggen dat ik al een vriend heb! haha dan gaan ze meestal weg
heb ik laatst namelijk gedaan. ennuh kan je altijd doen of je nou wel of geen vriend hebt! en als ie allemaal gaat irriteren zeg je dat ie op kan rotten en als je zelf te klein bent tegen zo'n grote vent, zoek je even de glazenophaler van de kroeg en zeg dat ie er uit moet worden gegooid door zijn irritante gedoe! en je kan altijd zelf nog hard trappen of een knietje huppa!!!
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
blegh, erg irriitant ja..
Laatst was ik ergens uit, we waren met een hele groep. En toen was dr een jongen die maar tegen me aan bleef praten, hij had ook wel het nodige gebruikt, en ik voelde me er echt heel ongemakkelijk bij.. Stond heel de tijd om me heen te draaien.. yucchhh gewoon freaky.. Maar gelukkig kwam Rick (vriend van mn vriend, Rick doet aan waterpolo, en is dus wel breed ) mij redden.. Sloeg een arm om mij heen en duwde die jongen aan de kant..Vond ik wel erg lief.. Die jongen heb ik de rest van de avond ook niet meer gezien.. Maar het scheelt wel als je met een hele groep uit gaat, kun je elkaar een beetje helpen met zulke situaties enzo.. en misschien dat het vervelende mensen ook een beetje afschrikt als ze je zien staan met een hele groep..
|
|
||
|
Citaat:
![]() [offtopic ] heb ijj ook al zo'n zogenaamde broer??? [/offtopic ]
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verder ben ik niet zo goed in mensen kwetsen, ik probeer het gewoon als een eer te zien dat hij wat van me wilt. Anders draai je je gewoon om, of rol je met je ogen. Pas als ze ongevraagd aan je komen, kun je echt een gemene opmerking maken.
|
||||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 13:21 | |
| Muziek |
[fototopique] Laat je hoofd zien Verwijderd | 499 | 07-05-2005 20:27 | |