Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
alternative inkt is goedkoper, maar bijvoorbeeld een 45 ml cartridge van Wecare spuit gewoon bijna 2 keer zoveel inkt op het papier, en dan duurt het drogen ook langer, kost 69,50 per cartridge en de HP kost 90 ongeveer... dus je moet zelf kijken of je alternative inkt gebruikt, www.wecare.nl en kijk deze maand es in de Computer!Totaal (dacht ik hoor)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en sinds wanneer is inkt een grondstof? zelfs thuis kun je inkt maken, gewoon met huis-tuin en keuken middeltjes.. en dan bedoel ik niet die onzinnige 'onzichtbare' inkt, maar gewoon zwarte inkt.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar die bedrijven die alternatieve inkt maken zijn ook niet achterlijk, die willen ook winst maken.. inkt is voorlopig altijd nodig; een blijvende vraag.. dus waarom zou je dan inkt voor een tientje aanbieden als men het ook koopt voor 50 piek? -- bij wijze van spreken.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als je de folder leest van pelikan moet je weten of hebben gelezen dat je garantie niet vervalt waneer je de B-merken inkt gebruikt, mits van een goed merk, zoals Pelikan. Pelikan zegt ook dat ze eventueel de garantie overnemen bij problemen met de fabrikant als die hem niet willen repareren. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik koop altijd van die goedkopere cartridges...weet niet precies welk merk het is maar ze kosten iig maar 55 voor kleur en 45 voor ZW/W...m'n pa neemt ze altijd mee van z'n werk. Het bedrijf wat de automatisering van m'n pa's bedrijf verzorgt raadt zelfs aan die goedkopere cartridges te gebruiken en ze staan ervoor in dat ze geen problemen geven...HP/Canon enz. zijn gewoon teringleiers die (uiteraard) willen dat je hun dure cartridges gebruikt...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |