![]() |
|
![]() |
Vanwege de grote belangstelling op de fora:
Hebben TearSong en ik besloten een IRC kanaal op te richten, dat speciaal gewijd is aan de onderwerpen die op de fora besproken worden. Natuurlijk zijn er wel een paar regels. Je wordt verzocht je te gedragen, dat wil zeggen:
Het adres is: - Server: irc.scholieren.com - Channel: #informatica Voor de nieuwelingen met IRC: - Download IRC op www.mirc.com. - Installeer het programma. - Klik alle opkomende vensters weg, behalve het venster waar je je naam en nickname in kan vullen. Vul dit in, dingen die je niet snapt leeg laten en druk op 'ok'. - Typ nu het volgende in: /server irc.scholieren.com /j #informatica En je zit in het channel. Mocht je nog iets niet begrijpen, post het dan hieronder of Mail / ICQ me. Mail: k.roumen@home.nl ICQ: 71092459 Post hieronder ook je commentaar. Dank je wel voor de aandacht. ------------------ Koen Roumen |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
de luie mensen onder ons kunnen terecht op http://koen.scholieren.com/irc
dan kun je mee-chatten zonder mirc te installeren.
||
Citaat:
2.) Je staat niet altijd op de ban lijst, maar nu wel op de A-kick omdat je godse vervelend bent. 3.) Ik vind je nog wel lief hoor, maar je mag niet op m'n kinderfeestje komen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Irc kanaal!! Psychoot | 12 | 12-06-2001 13:46 |