Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2001, 00:50
vampiro
vampiro is offline
iemand een idee hoe je in nederland op een redelijk betaalbare manier sky (Sports) kan ontvangen?

Oud 01-10-2001, 13:32
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Ik geloof dat-ie (al dan niet gescrambled) via de analoge Astra wordt doorgegeven. Maar als je geen satellietontvanger hebt, wordt dat een probleem.

Conan... denkt niet dat het via bijv. RealPlayer via inet wordt doorgegeven

(hardware??)
Met citaat reageren
Oud 01-10-2001, 13:38
vampiro
vampiro is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:
Ik geloof dat-ie (al dan niet gescrambled) via de analoge Astra wordt doorgegeven. Maar als je geen satellietontvanger hebt, wordt dat een probleem.

Conan... denkt niet dat het via bijv. RealPlayer via inet wordt doorgegeven

(hardware??)

ik heb een digitale en analoge ontvanger...

digitaal is het te ontvangen, maar via de "legale" manier van sky zelf kan je het in europa niet ontvangen omdat het idd gecodeerd is...

er staat alleen op hun website dat je het daarom moet proberen via je local operator...maar dat schiet ook niet op..

het IS mogelijk, dat weet ik, alleen moet het een beetje via zijweggetjes (niet direct illegaal) ik weet alleen niet hoe...

Oud 02-10-2001, 16:13
Yamcha
Yamcha is offline
Citaat:
vampiro schreef:
iemand een idee hoe je in nederland op een redelijk betaalbare manier sky (Sports) kan ontvangen?
SKY is inmiddels gestopt met haar analoge uitzendingen. Inmiddels zend het sky pakket digitaal uit op de ASTRA 2 satelliet op 28.2 graden oost. Ze gebruiken als codering vidioguard. legaal kan je in Nederland geen abonnement ervoor afsluiten. Illegaal kan je mischien wel iets doen.
1. je moet een vidiguard modele hebben.
2. een blanco smartcard.
3. een programmer en een kaart voor je pc
4. voor software voor de codering downloaden van het net.
enzo kan je je smartcard programmeren voor het hele skypakket. en ook voor Nederland ook canal plus en allerlei andere boeketten.je moet wel opletten wat voor codering ze gebruiken.En de ontvangst is dan nog gratis ook.

[Dit bericht is aangepast door Yamcha (02-10-2001).]
Met citaat reageren
Oud 02-10-2001, 16:52
L@CuTu$
L@CuTu$ is offline
Ik heb hier zo en set staan
Humax 5400 met irdeto en seca decoder
Oud 04-10-2001, 01:04
vampiro
vampiro is offline
Citaat:
Yamcha schreef:
Citaat:
vampiro schreef:
SKY is inmiddels gestopt met haar analoge uitzendingen. Inmiddels zend het sky pakket digitaal uit op de ASTRA 2 satelliet op 28.2 graden oost. Ze gebruiken als codering vidioguard. legaal kan je in Nederland geen abonnement ervoor afsluiten. Illegaal kan je mischien wel iets doen.
1. je moet een vidiguard modele hebben.
2. een blanco smartcard.
3. een programmer en een kaart voor je pc
4. voor software voor de codering downloaden van het net.
enzo kan je je smartcard programmeren voor het hele skypakket. en ook voor Nederland ook canal plus en allerlei andere boeketten.je moet wel opletten wat voor codering ze gebruiken.En de ontvangst is dan nog gratis ook.

[Dit bericht is aangepast door Yamcha (02-10-2001).]
1000 maal dank

alleen de helft van wat daar staat is voor mij hocus pocus

kheb een digitale schotelontvanger, met kaartlezer en een smartcard (voor premiere) Canal+ ontvang ik wel

verder zit er op mn reciever wel een aansluitingspoort voor naar de PC...is dit nu alles wat nodig is???

(heb je misschien mail? of icq? kzou je graag es willen spreken)

groetz vampiro!!

en nogmaals danK

Oud 04-10-2001, 15:21
MaNdArKdExTeR
MaNdArKdExTeR is offline
Citaat:
L@CuTu$ schreef:
Yo!!!
Wij hebben dat ook!!

hmm...kan ik jou wat vragen??
(over email)
Met citaat reageren
Oud 04-10-2001, 18:46
Yamcha
Yamcha is offline
Citaat:
vampiro schreef:
1000 maal dank

alleen de helft van wat daar staat is voor mij hocus pocus

kheb een digitale schotelontvanger, met kaartlezer en een smartcard (voor premiere) Canal+ ontvang ik wel

verder zit er op mn reciever wel een aansluitingspoort voor naar de PC...is dit nu alles wat nodig is???

(heb je misschien mail? of icq? kzou je graag es willen spreken)

groetz vampiro!!

en nogmaals danK
Ken je het blad satellite? daarin staan advertenties van o a M-sat. M-sat verkoopt programmers, dat zijn apparaten waarin je smartcards kunt steken om te programmeren maar bijv ook telefoon kaarten of simkaarten. daarbij verkopen ze ook blanco smartcards. die programmers sluit je aan je pc met een kabeltje dat je er ook bij krijgt. en je krijgt als het goed is ook een kaart voor in je pc erbij vergelijkbaar met een tv-kaart ofzo maar dat weet ik niet zeker. De benodigde software is gratis te downloaden op de site van M-sat.je kan dan zo aan de slag met je kaarten om beeld op je tv scherm te toveren. Kosten in totaal ongeveer 300 piek..Je moet wel weten wat voor codering die zenders hebben. en daarbij ook de juiste modules voor je ontvanger regelen maar die zijn overal verkrijgbaar. Trouwens als je zo'n canal+ box hebt dan moet je wel een andere ontvanger kopen voor sky, omdat die box alleen viacces kan decoderen. je kan bijvoorbeeld wel irdeto of seca decoderen. Dus premiere of canal + frans of spaans enz.
En ook nog graag gedaan.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2001, 18:51
Yamcha
Yamcha is offline
Citaat:
L@CuTu$ schreef:
Jouw box kan je programmeren dat je alles vrij kunt ontvangen, je moet een datakabel hebben om die box aan je pc aan te sluiten en software, die kan je via internet downloaden gratis.Dus met kaarten hoef je nieteens in de weer.Daarom worden die humax 5400 ook niet meer geproduceerd er is inmiddels wel een nieuwere type humax op de markt.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2001, 19:01
L@CuTu$
L@CuTu$ is offline
Citaat:
MaNdArKdExTeR schreef:
Yo!!!
Wij hebben dat ook!!

hmm...kan ik jou wat vragen??
(over email)

ja is goed. anders moet je me ff adden in ICQ is wat makkelijker
Oud 04-10-2001, 19:02
L@CuTu$
L@CuTu$ is offline
Citaat:
Yamcha schreef:
Jouw box kan je programmeren dat je alles vrij kunt ontvangen, je moet een datakabel hebben om die box aan je pc aan te sluiten en software, die kan je via internet downloaden gratis.Dus met kaarten hoef je nieteens in de weer.Daarom worden die humax 5400 ook niet meer geproduceerd er is inmiddels wel een nieuwere type humax op de markt.
Ik weet et maar ik heb et nog met een kaart in de ingebouwde module en een in en PCMCIA (seca geloof ik)

Oud 04-10-2001, 19:06
Yamcha
Yamcha is offline
Citaat:
L@CuTu$ schreef:
Ik weet et maar ik heb et nog met een kaart in de ingebouwde module en een in en PCMCIA (seca geloof ik)
wat voor kaarten heb je dan? Ik heb een canal + kaart, maar alleen voor de nederlandse "gratis" kanalen, C+ niet.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2001, 19:38
vampiro
vampiro is offline
yamcha...heb je toevallig icq of msn?

Oud 04-10-2001, 19:43
Yamcha
Yamcha is offline
Citaat:
vampiro schreef:
nee , wel E-mail vraag die maar ff bij de beheerder of de forumbazen op.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2001, 19:45
Yamcha
Yamcha is offline
vamp, ik zie in je info dat je graag wrestling kijkt . ik ook . we hebben dingen gemeen ben jij niet toevallig vampiro die ik welles op scholierenchat zag. Daar ben ik bekend onder Leonardo.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2001, 19:47
vampiro
vampiro is offline
Citaat:
Yamcha schreef:
Citaat:
vampiro schreef:
nee , wel E-mail vraag die maar ff bij de beheerder of de forumbazen op.

ok zal ik doen...heel erg danks voor je info!! dat schiet teminste op !

het enige waar ik mee zit is dat je zei van een nieuwe decoder??? ik heb me laten vertellen dat die van mij wel sky zou moeten kunnen ontvangen namelijk...

ik heb er alleen dus weinig verstand van, ik weet alleen dat dat ding van mij dusdanig is omgebouwd dat ik die canal+ en premiere gratis ontvang ook... (met een kaart geloof ik) al is premiere nu verdwenen omdat de codering weer geweizigd is...

maargoed, dan isset zeker dat ik een nieuwe decoder moet hebben? (was 1 van de duurste modellen)
Oud 04-10-2001, 19:48
vampiro
vampiro is offline
Citaat:
Yamcha schreef:
vamp, ik zie in je info dat je graag wrestling kijkt . ik ook . we hebben dingen gemeen ben jij niet toevallig vampiro die ik welles op scholierenchat zag. Daar ben ik bekend onder Leonardo.
uhm...nee ik ben een andere "vampiro" dan

maar ben idd een worstelfan vandaar mn grooote interesse in SkY channel, en dat ik al premiere heb

Oud 04-10-2001, 19:49
Yamcha
Yamcha is offline
Citaat:
vampiro schreef:

ok zal ik doen...heel erg danks voor je info!! dat schiet teminste op !

het enige waar ik mee zit is dat je zei van een nieuwe decoder??? ik heb me laten vertellen dat die van mij wel sky zou moeten kunnen ontvangen namelijk...

ik heb er alleen dus weinig verstand van, ik weet alleen dat dat ding van mij dusdanig is omgebouwd dat ik die canal+ en premiere gratis ontvang ook... (met een kaart geloof ik) al is premiere nu verdwenen omdat de codering weer geweizigd is...

maargoed, dan isset zeker dat ik een nieuwe decoder moet hebben? (was 1 van de duurste modellen)
oh, dan heb je de juiste decoder. nieuwe is dus niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2001, 19:52
vampiro
vampiro is offline
Citaat:
Yamcha schreef:
oh, dan heb je de juiste decoder. nieuwe is dus niet nodig.
thanx! je hebt me enorm verder geholpen...kan je je misschien niet voorstellen, maar je zal als worstelfan weten hoe frustrerend het is om hemel en aarde te verzetten om iets te kunnen kijken, en dat vervolgens 2 maanden later de hele zooi weer word veranderd

Oud 08-10-2001, 18:50
Yamcha
Yamcha is offline
Citaat:
vampiro schreef:
thanx! je hebt me enorm verder geholpen...kan je je misschien niet voorstellen, maar je zal als worstelfan weten hoe frustrerend het is om hemel en aarde te verzetten om iets te kunnen kijken, en dat vervolgens 2 maanden later de hele zooi weer word veranderd
Tjah , trouwens op DSF en V8 komt het ook nog.Op De hotbird op Dubai sport komt ook WWF gewoon in het engels en alle programmas en gewoon actueel dus nix geen 2 weken achterlopen ofzo. En dubai sport is gewoon FTA dus die kan je zo ontvangen.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2001, 20:06
vampiro
vampiro is offline
Citaat:
Yamcha schreef:
Citaat:
vampiro schreef:
Tjah , trouwens op DSF en V8 komt het ook nog.Op De hotbird op Dubai sport komt ook WWF gewoon in het engels en alle programmas en gewoon actueel dus nix geen 2 weken achterlopen ofzo. En dubai sport is gewoon FTA dus die kan je zo ontvangen.

op DSF komt geen RAW toch? bovendien in het duits...

V* loopt 2 weken achter en is ge-edit tot 50 min.

als het een beetje kan wil ik in het engels en volledige 2 uur. (liefst ook smackdown)

dubai sport???? nooit van gehoord, hoe, wat wie, waar??

*rent naar zn decoder en begint te zoeken*
Oud 08-10-2001, 21:01
L@CuTu$
L@CuTu$ is offline
Citaat:
Yamcha schreef:
wat voor kaarten heb je dan? Ik heb een canal + kaart, maar alleen voor de nederlandse "gratis" kanalen, C+ niet.
Kunnen we daar et ens over hebben over ICQ ik wil wel ens met je daar over praaten wat vraagjes stellen en zow.
Ik heb ens een keer met je gepraat op irc.scholieren.com geloof ik.
Oud 09-10-2001, 12:43
vampiro
vampiro is offline
het is me gelukt om dubai sports te krijgen! thanx!!

alleen uhm... weet je toevallig welke programma's er komen, en vooral wanneer?

ik kan namelijk nergens een overzicht krijgen..

groetzz vampiro
Oud 10-10-2001, 16:31
Yamcha
Yamcha is offline
Citaat:
vampiro schreef:
het is me gelukt om dubai sports te krijgen! thanx!!

alleen uhm... weet je toevallig welke programma's er komen, en vooral wanneer?

ik kan namelijk nergens een overzicht krijgen..

groetzz vampiro
Zo'n beetje alle programmas komen er wel denk ik. Raw in ieder geval . Superstars ook en waarschijnlijk ook smackdown en metal enz.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2001, 16:32
Yamcha
Yamcha is offline
Citaat:
L@CuTu$ schreef:
Citaat:
Yamcha schreef:
Kunnen we daar et ens over hebben over ICQ ik wil wel ens met je daar over praaten wat vraagjes stellen en zow.
Ik heb ens een keer met je gepraat op irc.scholieren.com geloof ik.
ik heb geen icq maar hier kan je wel vragen als je wil. Ik sta helmaal open voor je vragen.

[Dit bericht is aangepast door Yamcha (10-10-2001).]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten