Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1. je moet een vidiguard modele hebben. 2. een blanco smartcard. 3. een programmer en een kaart voor je pc 4. voor software voor de codering downloaden van het net. enzo kan je je smartcard programmeren voor het hele skypakket. en ook voor Nederland ook canal plus en allerlei andere boeketten.je moet wel opletten wat voor codering ze gebruiken.En de ontvangst is dan nog gratis ook. ![]() [Dit bericht is aangepast door Yamcha (02-10-2001).] |
![]() |
|||
Citaat:
![]() alleen de helft van wat daar staat is voor mij hocus pocus ![]() kheb een digitale schotelontvanger, met kaartlezer en een smartcard (voor premiere) Canal+ ontvang ik wel ![]() verder zit er op mn reciever wel een aansluitingspoort voor naar de PC...is dit nu alles wat nodig is??? (heb je misschien mail? of icq? kzou je graag es willen spreken) groetz vampiro!! en nogmaals danK
||
![]() |
Citaat:
En ook nog graag gedaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
ok zal ik doen...heel erg danks voor je info!! dat schiet teminste op ! het enige waar ik mee zit is dat je zei van een nieuwe decoder??? ik heb me laten vertellen dat die van mij wel sky zou moeten kunnen ontvangen namelijk... ik heb er alleen dus weinig verstand van, ik weet alleen dat dat ding van mij dusdanig is omgebouwd dat ik die canal+ en premiere gratis ontvang ook... (met een kaart geloof ik) al is premiere nu verdwenen omdat de codering weer geweizigd is... maargoed, dan isset zeker dat ik een nieuwe decoder moet hebben? (was 1 van de duurste modellen)
||
Citaat:
![]() maar ben idd een worstelfan ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
op DSF komt geen RAW toch? bovendien in het duits... V* loopt 2 weken achter en is ge-edit tot 50 min. als het een beetje kan wil ik in het engels en volledige 2 uur. (liefst ook smackdown) dubai sport???? nooit van gehoord, hoe, wat wie, waar?? *rent naar zn decoder en begint te zoeken*
||
Citaat:
Ik heb ens een keer met je gepraat op irc.scholieren.com geloof ik.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Yamcha (10-10-2001).] |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
80th Academy Awards Nominations King Ralph | 37 | 26-02-2008 15:03 | |
Lifestyle |
80's (en je) lifestyle-topic met vooral en bovenal plaatjes. Broeder | 115 | 14-12-2006 17:02 | |
Vrije tijd |
WWE Worstel Legende - Rotterdam, 20 Maart - DCW Unbreakable LWOLeN | 0 | 07-03-2005 21:48 | |
Films, TV & Radio |
[nostalgie] Bobobobs Severus | 49 | 01-10-2004 17:13 | |
Films, TV & Radio |
wat keek je vroeger allemaal common | 99 | 09-07-2004 19:49 |