Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2001, 19:41
absolution
absolution is offline
Yo,

ik heb een SB Live! 1024 Player en daar zit zo'n rond connectortje op aan de achterkant genaamd "SPDIF". Nu, ik zou graag een 5.1 surround systeem kopen en ik hoor allerlij dingen van coax en optical en zo....

Kan ik mijn SB Live aansluiten hierop zonder een Live! Bay te moeten kopen of andere extra hardware? Welke kabels moet ik kopen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-10-2001, 20:22
absolution
absolution is offline
in de handleiding van de Playworks DTT 3500 zeggen ze dat je die SPDIF OUT moet verbinden met de DIGITAL DIN INPUT via eerst een Minijack to DIN cable en dan een SPDIF DIN cable.........mmmmm, ik versta hier dus nix van eh....

Waar vindt ik zo'n minijack to spdif din kabel? Dat is toch niet zo'n speciaal kabelke van Creative da ge nergens vindt eh?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2001, 21:05
*Shorty*
*Shorty* is offline
Ik heb vorige week een minidisc speler/recorder gekocht, en nu wil mijn broer weten of je deze ook op die uitgang kan aansluiten, en zo ja, met wat voor kabel (optisch of 'gewoon')
Oud 23-10-2001, 21:19
Cybernetic Joosie
Cybernetic Joosie is offline
Citaat:
absolution schreef:
Yo,

ik heb een SB Live! 1024 Player en daar zit zo'n rond connectortje op aan de achterkant genaamd "SPDIF". Nu, ik zou graag een 5.1 surround systeem kopen en ik hoor allerlij dingen van coax en optical en zo....

Kan ik mijn SB Live aansluiten hierop zonder een Live! Bay te moeten kopen of andere extra hardware? Welke kabels moet ik kopen?
wat voor stekker is het precies, een ronde stekker met veel kleine pinnetjes? of een tulip (met een pin dus) stekker.
want SPDIF is geen aansluiting op zich.

Oud 24-10-2001, 09:12
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Dat kan niet. De digitale uitgang van de 1024 Player! is een coax uitgang.. Dus moet je zo'n Live Bay hebben ja (geloof ik), of een andere geluidskaart kopen met een OPTISCHE digitale uitgang (da's zo'n zwart blokje achterop de geluidskaart wat je eraf kunt halen, daar doe je die kabel in).
Oud 24-10-2001, 11:16
Cybernetic Joosie
Cybernetic Joosie is offline
Citaat:
J@SPER schreef:
Dat kan niet. De digitale uitgang van de 1024 Player! is een coax uitgang.. Dus moet je zo'n Live Bay hebben ja (geloof ik), of een andere geluidskaart kopen met een OPTISCHE digitale uitgang (da's zo'n zwart blokje achterop de geluidskaart wat je eraf kunt halen, daar doe je die kabel in).

De meeste Sony MD-Decks (niet walkmans) hebben een coax ingang.

Trouwens let er wel op dat je ergens in je liveware instelt dat er een SPDIF signaal uitkomt, en niet een dolby digital signaal.

[Dit bericht is aangepast door Cybernetic Joosie (24-10-2001).]
Reageren

Regels voor berichten