Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Die gok kun je dus idd nemen, maar vraag me af of dat zo verstandig is.. Zou ik nog maar eens goed naar informeren bij MxStream.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Cistron.. hehe.. vertrouw daar maar niet op die zijn voorlopig blut
![]() Ik zou voor analoog gaan.. waarom hebben jullie ISDN? voor bellen en internetten tegelijk? Juist! dat kan met ADSL ook! ![]()
|
![]() |
Hoi,
BBned maakt geen gebruik van het Mxstream netwerk maar hebben een eigen netwerk liggen. Volgens mij kan het BBned netwerk wel in combinatie met ISDN... Cistron is geen bluf maar maakt nu ook gebruik van het BBned netwerk... Cistron maakt gewoon een doorstart met een nieuwe partner en is een van de weinigen die een betaalbare 2Mb lijn leveren. Hoop dat dit een duidelijk antwoord is? Groeten Rik www.adslmetacrawler.com |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
LULLIG ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door MasterMe (01-11-2001).]
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|