Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2001, 21:19
Snufje
Snufje is offline
Hai Hai!
Ik wil al een tijdje heel graag ADSL omdat de telefoonrekeningen gewoon TE hoog zijn.
Nu geeft de postcode check bij mxstream de volgende mogelijkheid:
Citaat:
Mxstream Basic op een gewone telefoonlijn
Het is echter niet helemaal zeker of de ondergrondse telefoonkabel in uw situatie kort genoeg is voor een goed contact met Mxstream. Zodra u een bestelling doet, zal KPN Telecom dit voor u onderzoeken.
en d'r onder:
Citaat:
Heeft u nu een ISDN aansluiting? Dan is het helaas technisch niet mogelijk om gebruik te maken van Mxstream. Voor uw postcode is het helaas technisch ook niet mogelijk om gebruik te maken van Mxstream Extra, Mxstream Office of Mxstream Office-Extra op een gewone telefoonlijn.
Ik wil dus heel graag adsl, maar we hebben hiero dus ISDN, is er echt geen optie om toch Adsl te krijgen hier?

Ik heb ook andere postcode checks gedaan:

BBned:
Citaat:
Dsl van bbned zal vanaf December 2001 in uw regio beschikbaar zijn.
Maar nu vraag ik me af: zal dat dan niet ook netzo zijn als bij mxstream..? Gaat dat niet via precies hetzelfde netwerk als bij Mxstream?

En bij cistron:
Citaat:
Helaas zijn de Cistron Broadband diensten op dit moment nog niet beschikbaar in uw regio. Vanaf December 2001 zullen de Cistron Broadband diensten wel beschikbaar zijn in uw regio.
Heeft het nu om hier op te wachten? En welke manieren zijn er om hier toch ADSL te krijgen? (Behalve de ISDN-lijn opzeggen)

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2001, 22:06
Verwijderd
Er is een mogelijkheid: ISDN-abonnement opzeggen en weer een gewone telefoonlijn nemen. En dan maar gokken dat die verbinding met de PTT-centrale inderdaad kort genoeg is om ADSL te kunnen krijgen.

Kun je daar trouwens geen sjello of @Home krijgen?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 22:51
Koen
Koen is offline
Citaat:
nare man schreef:

Kun je daar trouwens geen sjello of @Home krijgen?
Ze woont in Veenendaal, dat is alleen maar Casema. Word je ook niet veel wijzer van.

Die gok kun je dus idd nemen, maar vraag me af of dat zo verstandig is.. Zou ik nog maar eens goed naar informeren bij MxStream..
Met citaat reageren
Oud 31-10-2001, 08:57
Verwijderd
Psies

Als je in december Cistron kunt krijgen zou ik daarop wachten...dat schijnt sneller en beter te zijn dan MXStream
Met citaat reageren
Oud 31-10-2001, 15:38
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Koen schreef:
Ze woont in Veenendaal, dat is alleen maar Casema. Word je ook niet veel wijzer van.

Die gok kun je dus idd nemen, maar vraag me af of dat zo verstandig is.. Zou ik nog maar eens goed naar informeren bij MxStream..
Lieverd, ik woon in Rhenen.. Maar als ik casema zou kunnen krijgen had ik dat allang gedaan.. Maar ik heb schotel.. Maar idd, ISDN lijn opzeggen had ik al aangedacht, maar ik wil er dan wel zeker van zijn dat het goed gaat werken.

Met citaat reageren
Oud 31-10-2001, 16:05
Unexplained
Unexplained is offline
Cistron is één grote hoax volgens mij.

Maar check anders even http://www.adslmetacrawler.com
Oud 31-10-2001, 20:16
dystopia
dystopia is offline
Cistron.. hehe.. vertrouw daar maar niet op die zijn voorlopig blut

Ik zou voor analoog gaan.. waarom hebben jullie ISDN? voor bellen en internetten tegelijk? Juist! dat kan met ADSL ook!
Oud 31-10-2001, 20:40
The twe@ker
The twe@ker is offline
En casema zou ik niet doen, wnat dat sucks pas echt.

Casema
Oud 01-11-2001, 09:00
adslmc
adslmc is offline
Hoi,

BBned maakt geen gebruik van het Mxstream netwerk maar hebben een eigen netwerk liggen. Volgens mij kan het BBned netwerk wel in combinatie met ISDN...

Cistron is geen bluf maar maakt nu ook gebruik van het BBned netwerk... Cistron maakt gewoon een doorstart met een nieuwe partner en is een van de weinigen die een betaalbare 2Mb lijn leveren.

Hoop dat dit een duidelijk antwoord is?

Groeten Rik www.adslmetacrawler.com
Met citaat reageren
Oud 01-11-2001, 09:56
MasterMe
MasterMe is offline
Citaat:
Snufje schreef:
Hai Hai!
Ik wil al een tijdje heel graag ADSL omdat de telefoonrekeningen gewoon TE hoog zijn.
Nu geeft de postcode check bij mxstream de volgende mogelijkheid:
Heeft het nu om hier op te wachten? En welke manieren zijn er om hier toch ADSL te krijgen? (Behalve de ISDN-lijn opzeggen)

LULLIG

[Dit bericht is aangepast door MasterMe (01-11-2001).]
Oud 01-11-2001, 17:01
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Cistron.. hehe.. vertrouw daar maar niet op die zijn voorlopig blut

Ik zou voor analoog gaan.. waarom hebben jullie ISDN? voor bellen en internetten tegelijk? Juist! dat kan met ADSL ook!

Mjah, maar als het nou niet kan zitten we dus EN zonder ISDN EN zonder ADSL.. En nummerweergave is natuurlijk errug belangrijk

Met citaat reageren
Oud 01-11-2001, 17:06
Snufje
Snufje is offline
Is BabyXl goed? (Dat komt in het 2e kwartaal van 2002 hier..)
En BBned is goed.?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten