![]() |
|
'S morgens: 2 Boterhammetjes met hagelslag of wat anders.
Dan tussen het 2e en 3e uur krijg ik honger en eet ik Sultana Eerste Pauze: 2 Boterhammen Tweede Pauze: 2 Boterhammen Smiddags rond 4 uur: Cup of soup (soms met boterham) en vaak nog een klein twixje ofzo Avondeten: Gewoon wat er is, een bordje vol ongeveer... En in de loop van de avond vaak nog een banaan (als het goed is) Maar ook vaak nog chips... en dat is minder goed... daar probeer ik vanaf te blijven en tussen alles door eet ik ook nog wel wat snoep.... Best veel dus! Maar ja ik heb dan ook geen anorexia en dat is te zien! ![]()
|
's morgens >
2 a 3 boterhammen met honing en een glas melk 's middags > 2 a 3 boterhammen met wat zooi er op 1 pakje Wikkie ![]() 's avonds > Groente, vlees verschilt met wat ik eet.. soms is het rijst.. soms aardappelen.. ![]() 20.00 > cola ![]() 22.00 > Cola ![]()
|
![]() |
Ochtend:
4 rijstewafels met (suikervrije) pasta of stroop of (suikervrije) fruitcornflakes met soyamelk Tussendoor: ligt er aan of ik thuis of op school ben en wat er in huis is Tussen de middag: 4 rijstewafels met (suikervrije) pasta of stroop of (suikervrije) fruitcornflakes met soyamelk Tussendoor: ligt er aan of ik thuis of op school ben en wat er in huis is Avond: Ligt er aan of ik in m'n eigen huis (en dan nog of dat alleen of met m'n vriend is) of bij m'n ouders of de ouders of zus van m'n vriend ben, maar meestal gewoon bord (of half bord) met rijst en groente oid. Tussendoor: 4 rijstewafels met (suikervrije) pasta of stroop of (suikervrije) fruitcornflakes met soyamelk Verder drink ik water, cola light, sinasappelsap, thee, light vruchtensap, enz. Tussendoor eet ik soms een rijstewafel extra oid of wat chips (op school (heel) af en toe), een appel of ander fruit of (dieet) crackers of soepstengels en soms een (suikervrije) droplollie (mjammie ![]()
|
-S'Morgens?
Yoghurt totdat me geld op is, dan niks (me ouders willen het niet voor me kopen ![]() -S'Middags? niks -S'Avonds? 1 aardappel, schepjuh groente en meestal het grootste stuk vlees (meestal rookworst en dat soort dingen) -Tussendoor? liga, chocolade, chips maar ik ga lijnen en wil de tussendoortjuhs niet meer eten owja, ik drink 's middags een pakjuh chocolade melk en bij het avondeten meestal wat ------------------ "We hobbits ought to stick together, and we will. I shall go, unless they chain me up. There must be someone with intelligence in the Party." [Dit bericht is aangepast door Kleine A* (06-03-2002).]
|
![]() |
(probeer te lijnen)
S'ochtends --> 2 boterhammen hagelslag, beker melk op school --> 1 pakje sultana's na school --> glas drinken+ koekje s'avonds --> 1 bord prakkie, vla na koffietijd --> 1 glas drinken, koekie daarna --> 1 glas drinken
||
Citaat:
![]() xxxjes [Dit bericht is aangepast door miep (07-03-2002).]
||
Citaat:
|
ok hier komtie dan
![]() 's morgens: 1 boterham met veel zoets of vleeswaren, 1 kop thee met suiker, 1 glaasje sinasappelsap (vers geperst ![]() 's middags: als ik op school zit ong. 4 boterhammen. in het weekend ong. 2 veel water 's avonds: 1 boord warm eten tussendoor: 1 mars ofzo, snoepjes, en fruit (2 appels meestal) in het weekend ook nog chips en 1 glas frisdrank dat wast dan |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
yuck. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
~ Tjee, iedereen eet hier echt slecht. Ligt het aan mij of is iedereen op dieet? En dan een fout dieet, waarbij de nuttige maaltijden over worden geslagen? Echt waar, je kunt beter niks tussendoor eten dan maaltijden overslaan, want daar wordt het alleen maar erger van - je krijgt honger, dus je wil meer tussendoor, en tussendoortjes zijn vaak ongezond terwijl je bij gewone maaltijden tenminste voedingsstoffen binnenkrijgt... Ik weet dat ik ook niet alleen maar goed eet (te weinig kalk, bijvoorbeeld), maar ik honger mezelf tenminste niet uit... |
![]() |
|
![]() |
Ochtend: 1 of 2 boterhammen of broodjes, soms nog iets erbij als een beschuit of een knackebrod. Beleg meestal iets zoets, soms kaas of vlees. Qua drank, halfvolle melk of chocomelk of jus d'orange of yogho.
Tussendoor: niks. Middag: Zelfde als de ochtend. Tussendoor: of niks (als ik geen honger heb), of een koekje + glas frisdrank. Avond: Doordeweeks een gewone maaltijd; of pasta of groente + vlees + aardappelen. Als toetje meestal vla/yoghurt, of pudding ofzo. Soms soep vooraf. Op zaterdag altijd gebakken eitje of een kroket o.i.d. met brood. Op zondag friet of een keer chinees. Later op de avond: Verschilt heel erg, meestal 1 glas frisdrank + koekje, soms fruit, soms chips of iets anders, soms niks. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Trouwens, zoveel replys van mensen die 'zichzelf uithongeren' heb ik hier niet gezien.
|
Verwijderd
|
okee, op een normale dag:
(want de laatste tijd sloeg echt nergens op, alleen maar tussendoortjes+avondeten ![]() 's morgens: thee+ 1 boterham soms sinaasappelsap 's middags 3 boterhammen, flesje spa 's avonds: gewoon, wat we dan eten. +een vitaminepil ![]() tussendoortjes: chocola, chips, cola, koekjes, snoep noem maar op.... tis gewoon wat er dan in de kast ligt, soms is t veel soms minder. En vitaminedrank ![]() kuzzies, Alicia |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
-'S Morgens?
Mwhaa... 3 beschuit met heeeeeeel veel hageslag ![]() -'S Middags? stuk of 6 boterhammen met kaas/vleesspul -'S Avonds? ligt eraan wat m'n moeder klaar heeft ![]() Meestal groente + aardappelen en vleesstukje -Tussendoor? Weinig, heb nl. stage... ![]() Maar na 21.00 ofzo: Een koek (of 2, 3 ![]() Of een STUK (!) chocola ofzo (die van Milka... hmmmm ![]() Heeeeeeel soms een appel/banaan, maar da's zelden het geval... [Dit bericht is aangepast door eddie (08-03-2002).] |
![]() |
|
Dit is gemiddeld he?
S'Morgens? Ontbijtdrink Of niets S'Middags? 1 boterham (meestal zonder beleg) S'Avonds? Ligt er aan wat we eten, maar meestal schep ik gewoon 1 keer op en ik eet niet zoveel vlees (behalve gehakt cordon bleu ![]() Tussendoor? Ik drink veel water, warme chocolademelk of thee op school en thuis meestal sinaasappelsap. Tussendoor neem ik vaak iets lekkers, crackers of een appel.
|
hmmmm... ff denken..
's morgens: is vaak verschillend, een boterham met kaas of ham of knackebrod met jam... of soms een beschuit met kaas of hagelslag.. en 2 koppen thee dan om half 11 een appel tussen de middag: 2 boterhammen, meestal met ham of met magere kaas. om een uur of 4 een beker bouillon om half 6 een gewoon bord met warm eten (3 aardappels+veel groente, soms yoghurt) dat was het wel zo'n beetje.. en ik drink heel veel cola-light en water per dag... (ik doe aan de lijn, is t te zien?? ![]() |
![]() |
|
![]() |
's morgens:
1 boterham (van broodmachine) met kwark/smeerkaas/tomaat/huttekase 's middags: 1/2 boterhammen met het zelfde als ontbijt (soms een plak peperkoek) soms tussendoor: sapje van de blender bereid met vers fruit. soepje avondeten: 1 aardappel 2 scheppen groenten stukje vlees (als we rijst eten wat meer rijst) soms magere yoghurt met krenten en kaneel na sommige maaltijden eet ik nog wat geweekte appels,pruimen,abrikozen... drinken: ongeveer 2 liter thee ongeveer 2 liter water i beker melk 1 glas sinasappelsap ------------------ do I deserve this? what did I do wrong? [Dit bericht is aangepast door halve gare (08-03-2002).]
|
![]() |
jeetje volgens mij is meer dan driekwart aan het lijnen hier!!! echt niet goed! (heb zelf ook heel lang gelijnd maarja...)
wat ik meestal eet... 'sochtends ---> 1 of 2 boterhammen met kaas of vlees ofzo om 10 uur ---> 1 boterham met kaas/vlees/iets anders 'smiddags---> 2 of 3 boterhammen weer met kaas ofzo, soms haal ik nog wel eens een stokbroodje ofzo ![]() 's avonds---> wat de pot schaft, in principe gewoon een bord vol groenten, vlees en aardappels..... of pasta ofzo ligt er natuurlijk aan wat we eten ![]() tussendoor ---> echt VEEL, koekjes, drop (iets van 100 tot 200 gram is heeeel normaal) soms een mueslireep, en gewoon snoep allemaal zoetigheid enzo.. verder drink ik thee of koffie of cola light (het enige lijn-element in mijn tegenwoordig voedingspatroon ![]() mjah dit is dus voor een schooldag zegmaar, op zaterdag eet ik meestal minder (uitslapen, sporten) en op zondag meestal meer (dan zit ik toch de hele dag thuis) ![]()
|
![]() |
's morgens eet ik meestal niet, alleen op school drink ik dan een kopje thee.
's middags eet ik 2 broodjes met kaas of vlees. als ik dan thuis kom van school drink ik meestal een glas chocolademelk. 's avonds eet ik meestal 2 of 3 aardappels en een klein schepje groente (eerder at ik altijd veel meer, maar ik heb de laatste tijd helemaal niet zoveel zin meer in eten) tegen een uur of 8 eet ik dan soms nog een koekje en ik drink zo'n blikje Golden Power |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
[QUOTE][DFU]DutchGirllie schreef:
[b]Okeej komt ie: Wat eet je -S'Morgens? 1 boterham en een glas melk met een vitaminepil -S'Middags? 2 boterhammen en wat van die graanproducten en een banaan en een appel als het kan meer fruit water en pakspul -S'Avonds? klein beetje avondeten, klein toetje water en soms wat frisdrank -Tussendoor? tussendoor word ik vaak gevoerd... maar het liefst en het meest eet ik tussendoor fruit grote glazen water en melk
|
ik houd het niet zo bij, maar ongeveer:
's morgens 2 boterhammen, halve beker melk 's middags 4 boterhammen en ong. 2x in de week een suikerwafel (echt verslavend!) uit school: koekjes! (5 ofzo), boterham, beker drinken 's avonds: avondeten (maar geen mayonaise meestal) en na het eten ook nog iets lekkers, beker drinken Ik drink heel weinig, das wel slecht.. Ik ben echt een snoepdoos ![]()
|
![]() |
[DFU]DutchGirllie schreef:
Okeej komt ie: Wat eet je -S'Morgens? Iig een beker vruchtensap en een kop thee. Soms ( als ik tijd heb ) fruit of yoghurt met muesli ![]() -S'Middags? In de pauze op school 3 boterhammen, en als ik dan nog honger heb soms nog een koek erbij ofzo. Een meestal ook nog wel iets van chips, omdat er altijd wel iemand is die net iets lekkers heeft gekocht ( ja, ik ben een parasiet ![]() -S'Avonds? Mjah.. Gewoon wat de pot schaft, en dat verschilt heel erg. Als toetje meestal (weer) yoghurt maar dit keer met chocoladevlokken ![]() ![]() -Tussendoor? Meestal een koekje ofzo, of wat snoepjes. Ik wil dat wel eens weten wat andere nou hier precies of ongeveer eten dus VERTEL! ![]() [/QUOTE]
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #9! Snufje | 315 | 07-04-2003 17:40 |