Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
GVD! Het lukt niet....
Het heeft te maken met de installatie van de NIC's zodra ik een tweede NIC inbouw, werkt 1 van de 2 niet.... Het zou toch zo moeten zijn dat als ik die 2 kaarten heb geïnstalleerd, en er geen conflicten zijn... dat ik dan het kabeltje eruit kan halen, in de andere doen en dan weer gewoon op het netwerk zit? Het werkt gewoon niet. Met 1 van de 2 kan ik op het netwerk komen, met de ander simpel weg NIET. Ook pingen werkt niet (ik kan wel van de server naar pca pingen, maar dat komt omdat de netwerkkaart daarin een auto-echo optie heeft, veronderstel ik) HELP!? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
op deze manier kan je vanop de server verbinding krijgen met PCA en PCA kan verbindigen krijgen met PCB EN SERVER PCB kan de verbinding krijgen met PCA maar niet met een server in jou geval zou je beter werken met een BNC netwerk , dit is ook voor deze configuratie gemaakt . Voor meerdere computers via utp te laten draaien is het gebruik van hub noodzakelijk . Je kan me eventueel mailen op samuel1@freegates.be . Ik kan je alle informaite geven omtrend deze soorten netwerken ... greets Samuel |
![]() |
|
![]() |
allemaal op IP adres automatisch verkrijgen? Mag wel een DHCPd omhoog pleuren. Dat werkt dus niet
Handmatig die shit doen.
|
![]() |
|
|