Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
óf je oscillator op je geluidskaart heeft somehow een optater gehad, en in dat geval zul je dat ding moeten laten repareren, óf het is slechts een driverkwestie..
ik vermoed het laatste; je zou eens kunnen proberen om Windows 98 te installeren, en kijken of je daar hetzelfde probleem hebt.. het is een kutwerk, maar dan weet je het tenminste wel zeker.. |
![]() |
|
![]() |
Dat heb ik ook even geprobeerd, en toen werkte die wel, dus het is idd een driver-kwestie of een compatibility probleem met een andere hardware component van mijn systeem.
Kep trouwens nu gebruik de onboard sound vna mijn moederbord aanstaan en dat werkt ook wel aardig, maar normale geluidskaart klinkt toch wel wat beter vind ik. Mijn videokaart is een 3d propethy 4500 64MB - TV-out. Misschien dat dat een probleem geeft? Ik weet het onderhand ook niet meer, heb alles zowat geprobeerd waar het maar aan zou kunnen liggen.... |
![]() |
|
![]() |
Dat heb ik dus ook geprobeerd, en daar werkt die gewoon op
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Dat heb ik dus ook geprobeerd. Eerst de standaard XP-drivers, maar die herkennen mijn sound-card niet. Dus toen wilde ik speciale XP drivers downloaden, en die zijn pas half december beschikbaar. Dus daar is het op wachten. Ondertussen heb ik idd de windows 2000 drivers gedwonload, en dan heb je nog steeds zo'n opgewonden geluidje uit de boxen
![]() Ik houd je wel op de hoogte van dit mysterie ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|