Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
mm
no name dingen wel vaker storingen ?? in verhouding tot wat bekende merken ??? onzin.(ik krijg net zo weinig no name als bekent merk terug) Bios Flashen Beetje snel vind je niet. (als dat verkeerd gaat ben je aan een nieuwe pc c.q. moederbord toe voorzichtigheid is dus raadzaam) Verder denk ik dat het beter is om je agpsneheid op 4x of 2x te zetten dit veroorzaakt een groot gedeelte. En de internetsite van je moderbord maker bezoekn voor modernde video kaarten moeten er vaak speciefieke instelingen worden ingesteld. Groeten Edwin
|
Verwijderd
|
Precies. Meestal ligt het gewoon aan drivers. Het kan idd aan die AGP-snelheid liggen maar dat zou eigenlijk niet moeten kunnen. Het is volledig uitwisselbaar...ik heb heel lang een TNT-II (AGP4x) op een AGP2x moederbord gehad en dat kan perfect. Maar als je het idd zeker wilt weten moet je ff bij nvidia.com de één of andere registry-patch downloaden en dan ff de AGP-rate handmatig op 1x zetten, dan sluit je die mogelijkheid in ieder geval uit.
Verder gewoon vaak de nieuwste drivers downloaden (waar zitten we nu? Detonator 183 ofzo?). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
iemand anders nog ideeen?
|
![]() |
Goed is dit dezelfde windows versie als waar de voodoo kaart op werkte ??.
nl. Heb je je windows al opnieuw geinstalleerd ? Is dat niet zo doe dat dan eerst. Zorg wel dat je de nieuwste drivers hebt van je moederbord en je kleurenkaart. LET NU OP Na dat je windows opnieuw hebt geinstalleerd installeer dan EERST je moederbord drivers(via 4in1) DAARNA je video driver(geforce 2) daarna kan je andere hardware instaleren. Zo weet je zeker dat windows verder goed is. Dit is nu een klein praktijk ervaringkje vandaag met vergelijkbaarsyteem. Hij werkt niet goed als die op de bestaande windows versie wordt geinstallerd(waar dus de oude voodoo drivers stonden) maar, draait als een zonnetje op een schoon in de goede volgorde geinstallerd systeem. Groeten Edwin
||
![]() |
Citaat:
heb dit eens voorgehad bij een 16 mb kaart , bij mij was het de cooler die niet meer goed bevestigd was , daardoor werd de kaart te warm en staagde alles vast na een tijdje . kijk eens na of cooelr goed draait en goed erop staat |
Advertentie |
|
![]() |
|
|