![]() |
|
Hoi allemaal,
ik heb gister avond mijn website ge-upload en ik nu zou ik graag willen horen wat jullie van de eerste opzet vinden. dan weet ik namelijk of ik door moet gaan of moet veranderen. dus brand maar los. http://home.hccnet.nl/pd.bie |
Advertentie | |
|
![]() |
|
erg mooi.
mooi design. alleen: ik vind 'm een beetje te klein: je moet scrollen, terwijl dat niet echt nodig is. snap je wat ik bedoel? en soms ga je over de tekst en wordt ie een ander kleurtje, soms niet. heeft het een functie dat 't soms wel gebeurt en soms niet of is dat een foutje? ik zou iig helemaal weg of alles doen. verder mooie site, rustig, enz.
||
Citaat:
Ieder zijn eigen mening. wanneer komt de nieuwe interface online? |
![]() |
|
ik vind het een gave site. maar
1. de site is heel donker dat is niet goed 2. het beeld waar de info staat is heel klein en dat is heel irritant vind ik dat moet groter of nog beter fullscreen maarja ieder zijn smaak
|
Hm, zwarte achtergrond is niet verstandig. Ooit stukken tekst gelezen op een zwarte achtergrond, en dan een andere kant op gekeken? Allemaal vlekken voor je ogen. Plus dat het fel is, ookal klinkt dat raar. Helemaal wit op zwart.
Oh.. en wat is dat in godsnaam voor blauwe flats?
||
Citaat:
ik hoop half januari mijn nieuwe interface online te hebben. die is in een metallic look.
|
![]() |
oooit gehoord van bold tag??
handig om kopjes mee te maken enzo ![]() en zo zonder navigatie erin is het nogal loos hokje en niet erg duidelijk wat de bedoeling is ![]() ik zie in je source dat je nog een 8ergrondje genbruikt?? ten eerst kan die een stuk kleiner en ten tweede kan je ook gewoon BGCOLOR="#000000" doen ![]() voor de rest wel ok ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Site Check]Project website Oktay-Y | 1 | 29-05-2007 09:04 | |
Software & Hardware |
Site check(je) Vinzz | 2 | 26-12-2002 14:54 | |
Software & Hardware |