Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
copy/paste:
mijn persoonlijke favoriete sporttak. vooral gelijkwaardige of betere tegenstanders zijn fun ok, heb zelf aan jiu jitsu gedaan (ga ik misschien weer oppakken) had praktisch me groene band. hele tijd daarvoor judo (gekapt @ oranje band) en tot nu toe heb ik me aardig wat bezig gehouden met militaire zelfverdediging. wat mij aardig allround maakt heb nergens extreem hoge graad in, maar weet van "alles" wat, ik ga gelijk op met blauwe bland jiu jitsu'ers bij ons... maar judo vond ik te "dull" teveel volgens het boekje. ik ben iemand die mijn technieken liefst verandert als dat nodig is, met judo krijg je weinig kans omdat te oefenen... 1 van mijn favorieten is ongeveer dit; +/-5 stoten zo snel mogelijk achter elkaar op iemand "afgooien", elleboog op middenrif erachteraan, achterwaartse beenworp evt. versterken met elleboogstoot. Laatst gewijzigd op 23-12-2002 om 21:37. |
![]() |
|
dan ga je mma doen....brazilina jiu jiutsu, free fight, e.d.
das allemaal all round. Overigens zijn alle soorten tegenstanders wel leuk. 1) slechtere: kun je wat nieuwe trucjes op toe passen, zonder dat de ander het meteen doorheeft... 2) gelijk. JA leuke krachtmeting, klappen krijgen en geven 3) betere: daar leer je veel van (althans meestal) |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja, gelijke tegenstanders zijn het leukst om mee te vechten.
maar goeie gevechten zijn gewoon leuk. hell, als er niet zoiets was als een sociaal leven, dan zou ik daarvoor leven ![]() iets waar ik zeer ZzzzZZzzz van wordt is een tegenstander die eerst nog geleerd moet worden om te slaan. dan tsa ik door met me armen over elkaar "ok, geef me een stoot" - ik moet je s...laan? "spreek ik soms egyptisch?" *tegenstander geeft iets dat lijtk op hoe veel vrouwen slappen* ik: *zucht* |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[??] Vechtsport als Profielwerkstuk ( Wushu) xuan117 | 2 | 04-09-2009 14:56 | |
Vrije tijd |
[Vechtsport] Maar welke? aap777 | 50 | 15-12-2004 14:55 | |