![]() |
||
Citaat:
![]() 2) http://www.sexwoordenboek.nl/beffen_hoe.html 3) Ja, dat kan. Is overigens behoorlijk pijnlijk voor het meisje. 4) De man kanhet doen, maar de vrouw ook. Je kunt het ook zonder handen doen, door een beetje met je heupen te mikken. 5) Je kunt er het beste ingaan als het meisje goed nat is. Dat kun je gewoon even voelen met je vingers. 6) Daar is voorspel voor nodig ja. Meestal ![]() 7) Dat kun je het beste gewoon aan het meisje waar je mee vrijt vragen. Ik ben niet zo'n hele grote fan van beffen, maar zij misschien wel. Probeer gewoon wat uit ![]() 8) Dat kun je uit doen, maar je kunt het ook aanlaten als je dat allebei leuk vindt. 9) Niks moet. Soms kan iets aanhouden erg geil zijn ![]() 10 en 11 heeft Morgan al beantwoord. Het is trouwens geen ramp als ze niet altijd klaarkomt hoor ![]() 12) Waarom mogen mannen niet reageren? ![]()
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 21-12-2002 om 19:29. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 21-12-2002 om 20:42. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zei dit overigens, omdat er ook jongens zijn die denken dat het moet en dan aan je orgamse gaan liggen werken. Dat vind ik erger dan een keertje niet klaarkomen.
||
![]() |
Citaat:
Dan is het nog niet zo moeilijk vind ik, tenzij je natuurlijk heel zenuwachtig ofzo bent en net ff verkeerd inschat, tja dan kan het wel gebeuren ja.. |
![]() |
||
Citaat:
Botergeil is genoeg ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
want als je beft, en jullie komen klaar is dat dan niet ranzig voor de man, al dat vocht zo?
zoveel vocht is dat nu ook weer niet ze is het mogenlijk dat als je vrijt de pensi in het verkeerde gat gaat? da kan ja, ma da doet ge ni expres he, gewoon ff opnieuw mikken ![]() wie begeleid de penis in de vagina de man? de vrouw? of gaat dat vanzelf? wie dat er het heetst sta? ![]() ik heb begrepen dat droog vrijen voor allebei pijnlijk is. maar wanneer moet je rein gaan dan en hoe kun je dat zien? of is daarvoor het voorspel nodig? door het voorspel wordt het meisje goed nat en is de rest normaal gezien geen probleem meer.. kunne jullie me vertellen wat jullie het lekkerst vinden zowel bij de vagina als bij de borsten moet ik met me'n tong om de tepel heen draaien? of juist een beetje zachtjes bijten? bij de vagina vindt ik het wel leuk door er zachtjes in te bijten en rond de tepels met je tong draaien, ook zachtjes bijten kan wel leuk zijn en sommige vrouwen hebben van die penties die met een paar touwtjes vastzitten zodat het lijkt alsof de hele been bedkt is. moet dat ook uit onder het vrijen? alles moet toch uit dacht ik? liever alles uit maar da hang van persoon tot persoon af he als de vrouw nou niet klaarkomt (een orgasme is hetzelfde als klaarkomen toch?). wat moet je dan doen glijmiddel? meisje hoeft niet elke keer klaar te kome...je moet helemaal geen schuldgevoel krijge ofzo dat jij bent klaargekome en je vriendin niet..voor een meisje is da niet echt het belangrijkste denk ik
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
In verband met in het verkeerde gat mikken. Bedoelt hij dan dat je per ongeluk anaal zou gaan? Of nog iets anders?
Om per ongeluk anaal te penetreren moet je toch een heel slechte mikker zijn?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
1)want als je beft, en jullie komen klaar is dat dan niet ranzig voor de man, al dat vocht zo?
Ik denk dat je dat aan een man moet vragen. Zelf geen ervaring mee. 2)en als je beft waar moet dat? moet dat bij de bovenkant van de vagina of ergens anders? Clitoris. Dat is imo het lekkerst. Vingers erbij gebruiken is ook ![]() 3)en is het mogenlijk dat als je vrijt de pensi in het verkeerde gat gaat? Ja ![]() 4)en wie begeleid de penis in de vagina de man? de vrouw? of gaat dat vanzelf. Verschilt ![]() 5)en ik heb begrepen dat droog vrijen voor allebei pijnlijk is. maar wanneer moet je rein gaan dan en hoe kun je dat zien? Rein gaan ![]() 6)of is daarvoor het voorspel nodig? Verschilt ![]() 7)en kunne jullie me vertellen wat jullie het lekkerst vinden zowel bij de vagina als bij de borsten moet ik met me'n tong om de tepel heen draaien? of juist een beetje zachtjes bijten? Allebei goed ![]() ![]() 8)en sommige vrouwen hebben van die penties die met een paar touwtjes vastzitten zodat het lijkt alsof de hele been bedkt is. moet dat ook uit onder het vrijen? Kan...hoeft niet. T is wel een rotwerk om weer aan te trekken en vast te maken, dus als je daarna snel weg moet ist misschien wel handig om dat aan te laten ![]() 9)alles moet toch uit dacht ik? is wel zo fijn lijkt mij. meestal wel. Buiten kan het echter heeeeeel koud zijn ![]() 10)en als de vrouw nou niet klaarkomt (een orgasme is hetzelfde als klaarkomen toch?) Beter je best doen ![]() ![]() 11) wat moet je dan doen glijmiddel? ![]()
|
1)want als je beft, en jullie komen klaar is dat dan niet ranzig voor de man, al dat vocht zo?
wEET IK NIET, BEN VROUW ![]() 2)en als je beft waar moet dat? moet dat bij de bovenkant van de vagina of ergens anders? Clitoris is lekkerst. 3)en is het mogenlijk dat als je vrijt de pensi in het verkeerde gat gaat? Ja ![]() 4)en wie begeleid de penis in de vagina de man? de vrouw? of gaat dat vanzelf. Verschilt soms ´wipt´tie der vanzelf in met wat bewegen 5)en ik heb begrepen dat droog vrijen voor allebei pijnlijk is. maar wanneer moet je rein gaan dan en hoe kun je dat zien? Droog vrijen hoeft niet pijnlijk te zijn. Maar voor een meisje soms wel. 6)of is daarvoor het voorspel nodig? Verschilt ![]() 7)en kunne jullie me vertellen wat jullie het lekkerst vinden zowel bij de vagina als bij de borsten moet ik met me'n tong om de tepel heen draaien? of juist een beetje zachtjes bijten? zachtjes bijten anders ![]() 8)en sommige vrouwen hebben van die penties die met een paar touwtjes vastzitten zodat het lijkt alsof de hele been bedkt is. moet dat ook uit onder het vrijen? Kan...hoeft niet. T is wel een rotwerk om weer aan te trekken en vast te maken, dus als je daarna snel weg moet ist misschien wel handig om dat aan te laten ![]() 9)alles moet toch uit dacht ik? is wel zo fijn lijkt mij. is wel handig 10)en als de vrouw nou niet klaarkomt (een orgasme is hetzelfde als klaarkomen toch?) Vrouwen komen vaak niet klaar 11) wat moet je dan doen glijmiddel? ![]() |
![]() |
|
Volgens mij heb ik iets gemist, maar tis toch bijna onmogelijk om per ongeluk in iemands kontgat te poeren ipv vagina..?
![]() (Krijg ik zo meteen te horen dat ik tig keer in het verkeerde gat zat zonder dat ik het zelf door had ![]()
|
nou over die jerratels of hoe je het ook schrijven mag... die moeten wel uit als ze er nog een onderbroek/string onder aan heeft, want die onderbroek/string kan niet uit als die dingen nog aan die kousen vast zittten
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
20 vragen over Schiphol Foxy_oud | 9 | 14-11-2005 15:36 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het CDA wil strenge regels voor integratie. michael1 | 45 | 15-03-2003 23:19 |