Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2002, 14:58
xivix
xivix is offline
ok ik heb een vraagje aan de vrouwen. ik ben wel beniuewd hoe dat gaat bij jullie. want als je beft, en jullie komen klaar is dat dan niet ranzig voor de man, al dat vocht zo? en als je beft waar moet dat? moet dat bij de bovenkant van de vagina of ergens anders? en is het mogenlijk dat als je vrijt de pensi in het verkeerde gat gaat? en wie begeleid de penis in de vagina de man? de vrouw? of gaat dat vanzelf. en ik heb begrepen dat droog vrijen voor allebei pijnlijk is. maar wanneer moet je rein gaan dan en hoe kun je dat zien? of is daarvoor het voorspel nodig? en kunne jullie me vertellen wat jullie het lekkerst vinden zowel bij de vagina als bij de borsten moet ik met me'n tong om de tepel heen draaien? of juist een beetje zachtjes bijten? en sommige vrouwen hebben van die penties die met een paar touwtjes vastzitten zodat het lijkt alsof de hele been bedkt is. moet dat ook uit onder het vrijen? alles moet toch uit dacht ik? is wel zo fijn lijkt mij. en als de vrouw nou niet klaarkomt (een orgasme is hetzelfde als klaarkomen toch?). wat moet je dan doen glijmiddel?. nou ja ik hoop dat wel iemand hierop reageert want deze brief is al veel te lang als je het mij vraagt dus doei en plz antwoord serieus. en het liefst geen mannen op reageren want de vrouw weet daar vat veel meet van af nou doei en alvast bedankt voor je reactie kussjes ******** van mwa.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 15:11
Verwijderd
Uhm... beetje veel vragen tegelijk

Om maar op de laatste in te gaan: als ze niet klaarkomt heb je weinig aan een glijmiddel, dan moet je maar eens aan de slag met je vingers of tong
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 15:38
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
xivix schreef:
ok ik heb een vraagje aan de vrouwen. ik ben wel beniuewd hoe dat gaat bij jullie.

1)want als je beft, en jullie komen klaar is dat dan niet ranzig voor de man, al dat vocht zo?

2)en als je beft waar moet dat? moet dat bij de bovenkant van de vagina of ergens anders?

3)en is het mogenlijk dat als je vrijt de pensi in het verkeerde gat gaat?

4)en wie begeleid de penis in de vagina de man? de vrouw? of gaat dat vanzelf.

5)en ik heb begrepen dat droog vrijen voor allebei pijnlijk is. maar wanneer moet je rein gaan dan en hoe kun je dat zien?

6)of is daarvoor het voorspel nodig?

7)en kunne jullie me vertellen wat jullie het lekkerst vinden zowel bij de vagina als bij de borsten moet ik met me'n tong om de tepel heen draaien? of juist een beetje zachtjes bijten?

8)en sommige vrouwen hebben van die penties die met een paar touwtjes vastzitten zodat het lijkt alsof de hele been bedkt is. moet dat ook uit onder het vrijen?

9)alles moet toch uit dacht ik? is wel zo fijn lijkt mij.

10)en als de vrouw nou niet klaarkomt (een orgasme is hetzelfde als klaarkomen toch?)

11) wat moet je dan doen glijmiddel?

12) nou ja ik hoop dat wel iemand hierop reageert want deze brief is al veel te lang als je het mij vraagt dus doei en plz antwoord serieus. en het liefst geen mannen op reageren want de vrouw weet daar vat veel meet van af nou doei en alvast bedankt voor je reactie kussjes ******** van mwa.
1) Als een meisje zich goed schoonhoudt, is dat absoluut niet vies. Overigens komen er echt geen enorme hoeveelheden vocht vrij hoor

2) http://www.sexwoordenboek.nl/beffen_hoe.html

3) Ja, dat kan. Is overigens behoorlijk pijnlijk voor het meisje.

4) De man kanhet doen, maar de vrouw ook. Je kunt het ook zonder handen doen, door een beetje met je heupen te mikken.

5) Je kunt er het beste ingaan als het meisje goed nat is. Dat kun je gewoon even voelen met je vingers.

6) Daar is voorspel voor nodig ja. Meestal

7) Dat kun je het beste gewoon aan het meisje waar je mee vrijt vragen. Ik ben niet zo'n hele grote fan van beffen, maar zij misschien wel. Probeer gewoon wat uit

8) Dat kun je uit doen, maar je kunt het ook aanlaten als je dat allebei leuk vindt.

9) Niks moet. Soms kan iets aanhouden erg geil zijn

10 en 11 heeft Morgan al beantwoord. Het is trouwens geen ramp als ze niet altijd klaarkomt hoor

12) Waarom mogen mannen niet reageren?
Oud 21-12-2002, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Lindansje schreef:
10 en 11 heeft Morgan al beantwoord. Het is trouwens geen ramp als ze niet altijd klaarkomt hoor
Uhm, spreek voor jezelf Ik wil dat altijd nog liever zelf bepalen of ik het wel of niet erg vind om klaar te komen. Straks lig je met iemand in bed die er meteen bovenop duikt, en als jij vervolgens niet klaarkomt (duh, hij doet niks) zegt: "Ach, maakt niet uit, het is niet erg als het meisje niet altijd klaarkomt..."
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 19:21
LM
LM is offline
Citaat:
xivix schreef:
ok ik heb een vraagje aan de vrouwen. ik ben wel beniuewd hoe dat gaat bij jullie. want als je beft, en jullie komen klaar is dat dan niet ranzig voor de man, al dat vocht zo?

Neen, smaakloos.

en als je beft waar moet dat? moet dat bij de bovenkant van de vagina of ergens anders?

Vooral boven, maar ook rondom enzow.

en is het mogenlijk dat als je vrijt de pensi in het verkeerde gat gaat?

*snapt nu pas welk gat*
Dat kan, maar meetal is dat perongelijk expres.
Dan moet ze der gewoon flink op slaan.

en wie begeleid de penis in de vagina de man? de vrouw? of gaat dat vanzelf.

Net wat je prettig vind en makkelijker.

en ik heb begrepen dat droog vrijen voor allebei pijnlijk is. maar wanneer moet je rein gaan dan en hoe kun je dat zien?

Dat vocht waar je het over had is voorvocht, als je het beetje spannend hebt gemaakt is ze al vochtig gaat vrij snel.

of is daarvoor het voorspel nodig?

Anders is het zo afgezaagd hé.
Spanning opbouwen enzow.

en kunne jullie me vertellen wat jullie het lekkerst vinden zowel bij de vagina als bij de borsten moet ik met me'n tong om de tepel heen draaien?

Ja, en beetje aan sucken enzow zachtjes. (niet bijten ) en sommige zijn heel gevoelig en andere weer niet.

of juist een beetje zachtjes bijten?

I don't know.

en sommige vrouwen hebben van die penties die met een paar touwtjes vastzitten zodat het lijkt alsof de hele been bedkt is. moet dat ook uit onder het vrijen?

Week niej, daar knap ik zo van af dat ik meteen broek weer omhoog doe

alles moet toch uit dacht ik? is wel zo fijn lijkt mij.

Dat vind ik het geilst.

en als de vrouw nou niet klaarkomt (een orgasme is hetzelfde als klaarkomen toch?)

Jah

wat moet je dan doen glijmiddel?.

Het kan dat een vrouw niej klaar komt door het gewoon doen. Dan zul je met je tong of fibotje aan de gang moeten.

nou ja ik hoop dat wel iemand hierop reageert want deze brief is al veel te lang als je het mij vraagt dus doei en plz antwoord serieus. en het liefst geen mannen op reageren want de vrouw weet daar vat veel meet van af

Sommige vragen die je stelde niet

nou doei en alvast bedankt voor je reactie kussjes ******** van mwa.

Rens borremans

Laatst gewijzigd op 21-12-2002 om 19:29.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 20:35
Verwijderd
Citaat:
xivix schreef:
dat dan niet ranzig voor de man, al dat vocht zo? 't schijnt niet echt heel ranzig te zijn.
en als je beft waar moet dat? zo rond de clitoris en zo. ach je hebt zelf vats wel genoeg fantasie
en is het mogenlijk dat als je vrijt de pensi in het verkeerde gat gaat? Nee.
en wie begeleid de penis in de vagina? volgens mijnkan het geen kwaad als ze een beetje helpt
en ik heb begrepen dat droog vrijen voor allebei pijnlijk is. ja daarom moet de vagina nat zijn.
of is daarvoor het voorspel nodig? bingo
en kunne jullie me vertellen wat jullie het lekkerst vinden zowel bij de vagina als bij de borsten moet ik met me'n tong om de tepel heen draaien? of juist een beetje zachtjes bijten? dat verschilt per vrouw en sommige vrouwen hebben van die penties die met een paar touwtjes vastzitten zodat het lijkt alsof de hele been bedekt is. moet dat ook uit onder het vrijen? alles moet toch uit dacht ik? is wel zo fijn lijkt mij. gewoon vragen of ze het uit doet.
en als de vrouw nou niet klaarkomt (een orgasme is hetzelfde als klaarkomen toch?). ja
wat moet je dan doen met het glijmiddel?. helemaal niets. dat zit nl. op je condoom. Wat in je condoom zit moet je gelijk weggooien. *indien je vóór de daad bedoelt: op het condoom smeren natuurlijk* weet je wel zeker dat je klaar bent voor de eerste keer? www.sexwoordenboek.nl

Laatst gewijzigd op 21-12-2002 om 20:42.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Lindansje schreef:

3) Ja, dat kan. Is overigens behoorlijk pijnlijk voor het meisje.
volgens mij kan je dan wel erg slecht mikken.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 21:06
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
Jadie schreef:
volgens mij kan je dan wel erg slecht mikken.
Ik denk dat de meeste jongens wel eens verkeerd zullen mikken in het vuur van de strijd. Zeker als het meisje onder ligt en haar heupen een beetje oplicht.
Oud 21-12-2002, 21:07
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Uhm, spreek voor jezelf Ik wil dat altijd nog liever zelf bepalen of ik het wel of niet erg vind om klaar te komen. Straks lig je met iemand in bed die er meteen bovenop duikt, en als jij vervolgens niet klaarkomt (duh, hij doet niks) zegt: "Ach, maakt niet uit, het is niet erg als het meisje niet altijd klaarkomt..."
Okee, ik vind het niet erg als ik een keer niet klaarkom

Ik zei dit overigens, omdat er ook jongens zijn die denken dat het moet en dan aan je orgamse gaan liggen werken. Dat vind ik erger dan een keertje niet klaarkomen.
Oud 21-12-2002, 22:55
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Lindansje schreef:
Ik denk dat de meeste jongens wel eens verkeerd zullen mikken in het vuur van de strijd. Zeker als het meisje onder ligt en haar heupen een beetje oplicht.

Dan is het nog niet zo moeilijk vind ik, tenzij je natuurlijk heel zenuwachtig ofzo bent en net ff verkeerd inschat, tja dan kan het wel gebeuren ja..
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 23:49
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
Atje85 schreef:
Dan is het nog niet zo moeilijk vind ik, tenzij je natuurlijk heel zenuwachtig ofzo bent en net ff verkeerd inschat, tja dan kan het wel gebeuren ja..
Geloof mij nou maar, daar hoef je niet zenuwachtig voor te zijn.

Botergeil is genoeg
Oud 22-12-2002, 13:58
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Lindansje schreef:
Geloof mij nou maar, daar hoef je niet zenuwachtig voor te zijn.

Botergeil is genoeg
Tja, dat kan ik me wel een beetje voorstellen ja...
Maar dan moet je die paar seconden maar ff rustiger doen ofzo, vergeet je dat en het gaat mis, tja kan gebeuren he
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 20:20
Methuselah
Methuselah is offline
al zo nieuwsgierig op je 13de?
Oud 22-12-2002, 21:17
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
\

jong geleerd, oud gedaan
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 22:27
marlies
marlies is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
Ik vind het op zich wel schattig zoals hij zijn vragen formuleert en ja als hij graag wil weten.. Zolang hij het nog maar niet gaat gebruiken (das wel vroeg vind ik) is er niets aan de hand.
Oud 22-12-2002, 23:22
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
xivix schreef:
ok ik heb een vraagje aan de vrouwen. ik ben wel beniuewd hoe dat gaat bij jullie. want als je beft, en jullie komen klaar is dat dan niet ranzig voor de man, al dat vocht zo?

voor zover ik weet niet, nooit klachten over gehad...

en als je beft waar moet dat? moet dat bij de bovenkant van de vagina of ergens anders?

Clitoris meenemen is altijd fijn, vagina is bij sommigen prettig, anderen voelen daar niks van...

en is het mogenlijk dat als je vrijt de pensi in het verkeerde gat gaat?

Dat kan, maar over het algemeen gebeurt dat niet snel.

en wie begeleid de penis in de vagina de man? de vrouw? of gaat dat vanzelf.

hangt er vanaf hoe snel het gaat. Als het zonder begeleiding goed gaat doe je het zonder, met begeleiding is het het makkelijkste als de man het doet, de vrouw kan er vaak net niet bij.

en ik heb begrepen dat droog vrijen voor allebei pijnlijk is. maar wanneer moet je rein gaan dan en hoe kun je dat zien? of is daarvoor het voorspel nodig?

door voorspel worden meiden vaak al zeer vochtig, en voel ff met je vingers, als ze goed nat is, is er niks aan de hand

en kunne jullie me vertellen wat jullie het lekkerst vinden zowel bij de vagina als bij de borsten moet ik met me'n tong om de tepel heen draaien? of juist een beetje zachtjes bijten?

Dat verschilt per vrouw. Ik vind allebei lekker. Moet je aan je vriendin vragen of uitproberen (in bijtgeval heeeeeeeeeeeel zachtjes)

en sommige vrouwen hebben van die penties die met een paar touwtjes vastzitten zodat het lijkt alsof de hele been bedkt is. moet dat ook uit onder het vrijen? alles moet toch uit dacht ik? is wel zo fijn lijkt mij.

Kan uit, hoeft niet. Jaretels noem je zulke dingen. Je klikt ze los, en dan kan je slipje uit doen, alleen kniekousen blijven dan aan, maar kan je ook uit doen.

en als de vrouw nou niet klaarkomt (een orgasme is hetzelfde als klaarkomen toch?). wat moet je dan doen glijmiddel?.

Glijmiddel heeft niks met klaarkomen te maken. Is meer hulp voor stellen die niet erg nat worden zodat ze toch zonder pijn gemeenschap kunnen hebben. Als een vrouw niet klaarkomt moet je maar zo denken, ik vraag of ik iets fout doe, en als ik niks fout doe dan is het redelijk normaal, meer dan de helft van de vrouwen heeft moeite met klaarkomen.

nou ja ik hoop dat wel iemand hierop reageert want deze brief is al veel te lang als je het mij vraagt dus doei en plz antwoord serieus. en het liefst geen mannen op reageren want de vrouw weet daar vat veel meet van af nou doei en alvast bedankt voor je reactie kussjes ******** van mwa.
Graag gedaan hoor
Oud 27-12-2002, 23:38
x_roosje_x
x_roosje_x is offline
want als je beft, en jullie komen klaar is dat dan niet ranzig voor de man, al dat vocht zo?
zoveel vocht is dat nu ook weer niet ze

is het mogenlijk dat als je vrijt de pensi in het verkeerde gat gaat?
da kan ja, ma da doet ge ni expres he, gewoon ff opnieuw mikken

wie begeleid de penis in de vagina de man? de vrouw? of gaat dat vanzelf?
wie dat er het heetst sta?

ik heb begrepen dat droog vrijen voor allebei pijnlijk is. maar wanneer moet je rein gaan dan en hoe kun je dat zien? of is daarvoor het voorspel nodig?
door het voorspel wordt het meisje goed nat en is de rest normaal gezien geen probleem meer..

kunne jullie me vertellen wat jullie het lekkerst vinden zowel bij de vagina als bij de borsten moet ik met me'n tong om de tepel heen draaien? of juist een beetje zachtjes bijten?
bij de vagina vindt ik het wel leuk door er zachtjes in te bijten
en rond de tepels met je tong draaien, ook zachtjes bijten kan wel leuk zijn

en sommige vrouwen hebben van die penties die met een paar touwtjes vastzitten zodat het lijkt alsof de hele been bedkt is. moet dat ook uit onder het vrijen? alles moet toch uit dacht ik?
liever alles uit maar da hang van persoon tot persoon af he

als de vrouw nou niet klaarkomt (een orgasme is hetzelfde als klaarkomen toch?). wat moet je dan doen glijmiddel?
meisje hoeft niet elke keer klaar te kome...je moet helemaal geen schuldgevoel krijge ofzo dat jij bent klaargekome en je vriendin niet..voor een meisje is da niet echt het belangrijkste denk ik
Oud 28-12-2002, 02:10
Justice
Justice is offline
Citaat:
x_roosje_x schreef:
je moet helemaal geen schuldgevoel krijge ofzo dat jij bent klaargekome en je vriendin niet..voor een meisje is da niet echt het belangrijkste denk ik
Ikzelf als zijnde man zou het behoorlijk ruk vinden als ik niet klaarkwam... Waarom zou een dame daar anders over denken... Klaarkomen is lekker...
Oud 28-12-2002, 08:57
x_roosje_x
x_roosje_x is offline
Vrouwe zijn gewoon anders!
Oud 28-12-2002, 11:34
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
Justice schreef:
Ikzelf als zijnde man zou het behoorlijk ruk vinden als ik niet klaarkwam... Waarom zou een dame daar anders over denken... Klaarkomen is lekker...
Ja tuurlijk is het lekker. Maar niet iedere vrouw komt makkelijk klaar en soms wil je gewoon neuken ipv eindeloos aan je orgasme gaan liggen werken.
Oud 28-12-2002, 13:37
clubje
clubje is offline
In verband met in het verkeerde gat mikken. Bedoelt hij dan dat je per ongeluk anaal zou gaan? Of nog iets anders?
Om per ongeluk anaal te penetreren moet je toch een heel slechte mikker zijn?
Oud 28-12-2002, 14:04
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
clubje schreef:
In verband met in het verkeerde gat mikken. Bedoelt hij dan dat je per ongeluk anaal zou gaan? Of nog iets anders?
Om per ongeluk anaal te penetreren moet je toch een heel slechte mikker zijn?
Ik denk niet dat hij bang is opeens in haar urinebuis te schieten
Oud 28-12-2002, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Lindansje schreef:
Ja tuurlijk is het lekker. Maar niet iedere vrouw komt makkelijk klaar en soms wil je gewoon neuken ipv eindeloos aan je orgasme gaan liggen werken.
dat is dus wat ik er ook van denk!

xxx
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 14:12
clubje
clubje is offline
Citaat:
Lindansje schreef:
Ik denk niet dat hij bang is opeens in haar urinebuis te schieten
Ja dat dacht ik al.
Oud 28-12-2002, 14:35
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
1)want als je beft, en jullie komen klaar is dat dan niet ranzig voor de man, al dat vocht zo?

Ik denk dat je dat aan een man moet vragen. Zelf geen ervaring mee.

2)en als je beft waar moet dat? moet dat bij de bovenkant van de vagina of ergens anders?

Clitoris. Dat is imo het lekkerst. Vingers erbij gebruiken is ook

Ja

Verschilt

5)en ik heb begrepen dat droog vrijen voor allebei pijnlijk is. maar wanneer moet je rein gaan dan en hoe kun je dat zien?

Rein gaan Droog vrijen is (meestal ) niet pijnlijk, kan zelfs best wel lekker zijn. Alleen als het te hard gebeurd.

Verschilt

7)en kunne jullie me vertellen wat jullie het lekkerst vinden zowel bij de vagina als bij de borsten moet ik met me'n tong om de tepel heen draaien? of juist een beetje zachtjes bijten?

Allebei goed . Als je maar niet te hard bijt

8)en sommige vrouwen hebben van die penties die met een paar touwtjes vastzitten zodat het lijkt alsof de hele been bedkt is. moet dat ook uit onder het vrijen?

Kan...hoeft niet. T is wel een rotwerk om weer aan te trekken en vast te maken, dus als je daarna snel weg moet ist misschien wel handig om dat aan te laten

meestal wel. Buiten kan het echter heeeeeel koud zijn

10)en als de vrouw nou niet klaarkomt (een orgasme is hetzelfde als klaarkomen toch?)

Beter je best doen Nee, ik zelf vind het niet zo erg als ik een keerjte niet klaarkom, als het maar niet te vaak gebeurd

Oud 28-12-2002, 14:45
I_am_anouk
I_am_anouk is offline

wEET IK NIET, BEN VROUW

Clitoris is lekkerst.

Ja en dat is very p+ijnlijk

Verschilt soms ´wipt´tie der vanzelf in met wat bewegen

Droog vrijen hoeft niet pijnlijk te zijn. Maar voor een meisje soms wel.

Verschilt

zachtjes bijten anders

Kan...hoeft niet. T is wel een rotwerk om weer aan te trekken en vast te maken, dus als je daarna snel weg moet ist misschien wel handig om dat aan te laten

is wel handig

Vrouwen komen vaak niet klaar

Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 15:16
NecroDopey
NecroDopey is offline
Volgens mij heb ik iets gemist, maar tis toch bijna onmogelijk om per ongeluk in iemands kontgat te poeren ipv vagina..?

(Krijg ik zo meteen te horen dat ik tig keer in het verkeerde gat zat zonder dat ik het zelf door had )
Oud 30-12-2002, 16:28
toto
toto is offline
nou over die jerratels of hoe je het ook schrijven mag... die moeten wel uit als ze er nog een onderbroek/string onder aan heeft, want die onderbroek/string kan niet uit als die dingen nog aan die kousen vast zittten

Regels voor berichten