Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mooi is niet altijd nuttig. Je kan nu ook beginnen zeggen dat dit misschien niet mooi is, maar dan kunnen we ook weer een hele discussie vormen over smaken en dat is ook den topic nie ![]() -nosferato-
|
![]() |
Kheb een paar leuke ideetjes. Wa vinden jullie er van?
- telkens ik me pc wil opstarten 1 euro in een gleufje steken da ge dan wel terug krijgt é - of zoiets als een jackpot arm - of een oud diskette station openbreken en ervoor zorgen da wanneer ik een diskette erin steek de computer opstart Zijn er anders nog mensen met leuke ideetjes? -nosferato-
||
![]() |
Citaat:
Ik ga de zeker nog eens verder over nadenken thanx -nosferato-
|
Een chipcard reader kun je natuurlijk makkelijk maken, ik heb zelf 4 chipknipopladers gekregen (?) van de bank, en daar kan ik er wel eentje van openslopen en er een soort schakelaartje inzetten.
Trouwens naar mijn aan en uit knopje lopen gewoon 2 draadjes hoor? En als je die tegen elkaar aanhoudt start ie op. Op mn ouwe HP-Vectra Pc'tje boven heb ik de schakelaar gemolt en doe ik m steeds aan door mn vinger nat te maken en dan tegen de kontaktjes te houden ![]() ![]() of eigenlijk kan ik op die computer ook gewoon de spatiebalk indrukken om m aan te zetten ![]()
|
![]() |
kijk hier maar eens http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/22
|
![]() |
|
![]() |
Zou het moeilijk zijn om je computer aant te laten gaan met een afstandsbediening.
Ik denk dat ik mijn aan-uit knopje ergens op mijn bureau ga monteren, maar ik vroeg me af of dit alles draadloos zou kunnen en of dit moeilijk zou zijn! -nosferato-
|
ik denk het wel, dan moet je zo een systeempje gebruiken waar je ook een scooter mee kan starten, dat kan ook op afstand gewoon. Of je moet een ouwe radio of tv zoiets slopen en dan weten wat wat beetje doet, en kan je misschien ook iets laten werken
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 21:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Traumwerk Verwijderd | 19 | 15-08-2005 23:55 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware & Adware (deel 2) freyk | 195 | 11-12-2004 23:12 | |
Software & Hardware |